eitaa logo
محبان حضرت زهرا(س)
251 دنبال‌کننده
16.5هزار عکس
9.3هزار ویدیو
56 فایل
🌺دیده ی عالم ندیده زهره ای مانند زهرا(س)🌺 پیوستن شما به کانالمون باعث افتخارمونه😊 هدف ما شادی مادرمون حضرت زهراست #ایدی_کانال @aheghanzahra ورود با ذکر صلوات ارتباط با خادم کانال: @hobozahra
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
گذشتے از روزهـاے خوش ِ ! دعــا ڪن برایــم ... تا این ،مرا بہ بازے نگیرد 😔 🌷
🔴پرده برداری از رازهای بزرگ موشکی کشور پس از ۱۰ سال ⏪انتشار نامه‌ مهم شهید طهرانی مقدم خطاب به رهبرانقلاب 🔺ساعتی قبل دستخطی بدون تاریخ از شهید حسن طهرانی مقدم-مرد پشت پرده موشکی ایران- خطاب به رهبر انقلاب منتشر شد که درآن مشخص می‌شود طهرانی‌مقدم مدت‌ها پیش از شهادت به سراغ پروژه "موشک‌های فوق سریع" رفته‌است/ بند آخر این دستخط حامل پیام بسیار بسیار مهمی برای دشمنان ایران است، آنجا که به صراحت مشخص می‌شود ایران برای سالها بر روی قابلیت حمل ماهواره کار می کرده/ خارج کردن این پیام از طبقه بندی محرمانه اقتدار پشت پرده قدرت دفاعی ایران را تداعی می‌کند.
4_5884007377639835663.mp3
1.6M
کسل ترین، دزد ترین، بخیل ترین، توخالی ترین و عاجزترین مردم کدامند؟ 🌹روایتی از رسول خدا (صلی الله علیه و آله)
🔸 بیانیه «سيد مقتدى صدر» در محکومیت دخالت آمريكا در امور عراق: 🔹 آمریکا از مفسدین حمایت می‌کند و این آمریکا بود که اقلیت فاسد را بر ملت عراق مسلط کرد. 🔹 اجازه نمی‌دهیم آمریکا بر موج اعتراضات سوار شود و عراق را به سوریه‌ای دیگر مبدل سازد. 🔹 ما نيز به دنبال برگزاری انتخابات زود هنگام هستيم اما اين انتخابات نبايد با نظارت آمريكا برگزار شود.
📸 با وجود تحریم، واردات ایران از آمریکا در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳ برابر واردات کشورمان از ۲۰ کشور آفریقایی است 🔸به گزارش «نود اقتصادی» یکی از ضعف‌های تجارت خارجی ایران، نداشتن نقشه تجاری است که موجب شده مسیرهای مبادلات تجاری کشورمان دارای سبد متنوع نباشد. 🔸در همین زمینه مقایسه آمارهای گمرک ایران و اداره آمار آمریکا نشان می‌دهد ایران درحالی طی سال ۲۰۱۸ بیش از ۴۲۵ میلیون دلار انواع کالا (عمدتا غذای دام و طیور) از آمریکا وارد کرده که کل واردات ایران از ۲۰ کشور آفریقایی فقط ۱۳۸ میلیون دلار است. 🔸به عبارتی دیگر با وجود تحریم ایران از سوی آمریکا، واردات کشورمان از کشور آمریکا در سال گذشته بیش از ۳ برابر واردات کشورمان از کل کشورهای آفریقایی است.
💥 برنامه‌ریزی کنید که از میان پنجاه هزار طلبۀ حوزه قم، اقلاً سی هزار نفر، هر شب نماز شب بخوانند. 🌠 توصیه‌های اخلاقی «امام خامنه‌ای» به طلاب و حوزویان 🔹 من از بزرگان حوزه خواهش می‌‏كنم درس #اخلاق و تهذیب را براى جوانان مستعد، روشن و نورانى - كه در این حوزه فراوان هستند - جدّى بگیرند. 🔹 برنامه‌ریزی کنید که از میان پنجاه هزار طلبه حوزه قم – حالا با حذف یک عده خیلی پایین‌تر‌ها و یک عده خیلی پیرترها – اقلا سی هزار تاشان هر شب #نماز_شب بخوانند. اگر این شد، به نظر من حوزه از جهت اخلاقی راه می‌افتد. 🔹 در همين قم، مرحوم حاج ميرزا جواد آقاى ملكى، مرحوم علامه طباطبائى، مرحوم آقاى #بهجت، مرحوم آقاى #بهاءالدينى (رضوان اللَّه تعالى عليهم) قله‌هاى تهذيب در حوزه بودند. رفتار اينها، شناخت زندگى اين‌ها، حرف‌­هاى اينها، خودش يكى از شفابخش‌ترين چيزهائى است كه می‌­تواند انسان را آرام كند؛ به انسان آرامش بدهد، روشنائى بدهد، دل­ها را نورانى كند. 🔹 #نافله بخوانید، قرآن بخوانید، #نماز_اول_وقت بخوانید که این سه چیز برای طلبه واجب است. نمی‌­خواهم بگویم که واجب شرعی است؛ واجب وظیفه­‌ای و شغلی است. طلبه‌­ای که با #قران انس نداشته باشد، طلبه‌­ای که اهل نافله نباشد، طلبه­‌ای که نمازش را آخر وقت بگذارد، چیز مهمی کسر دارد. 🔹 من توصيه‌ به خشوع و ذكر و تقوا و سعى براى تقرب الى‌اللَّه را براى طلاب واجب­‌تر می‌­دانم تا توصيه‌ به علم، كه مايه‌ اصلى كارشان علم است. اگر علم باشد، تقوا نباشد، اين علم می‌­شود بى‌فايده، گاهى هم مضر.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅شهروند عراقی از پشت پرده اعتراضات عراق می گوید: 📍ایران نبود، داعش عراق را بلعیده بود/بعثی ها و وهابی ها در حمله به کنسولگری ایران در کربلا حضور داشتند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنرانی جالب رحیم‌پور ازغدی درخصوص چند همسری و فلسفه ازدواج‌های موقت و مجدد در اسلام ❗️آیا زن و مرد می‌توانند به بهانه ازدواج موقت با هزار نفر در ارتباط باشند؟ ❗️ازدواج موقت و مجدد برای چه کسانی مجاز است؟ بدون تعصب ببینید..
همش اونطرف داد زدم یبارم اینطرف داد بزنم اوهوووووووی دلار مگه گم میشه؟دادیم به حسینمون جاش امن باشه😝😂
🔴آقای روحانی! سرِ نخواستنت دعواست! 🔺سفر روحانی به یزد با صحبت های پر حاشیه سخنرانی میدان امیرچخماق خصوصا نام بردن از سیدمحمد خاتمی و پس از آن حمله به شورای نگهبان و... علاوه براینکه حاشیه سازی وی برای فرار از پاسخگویی بابت کارنامه خالیش بود، تلاش برای جلب حمایت اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو بنظر می آید. 🔹اصلاح طلبان که در انتخابات ۹۴ و ۹۶ از لیست امید و روحانی حمایت همه جانبه کردند و با تمام ظرفیتشان پای کار آمدند و تا مدت ها رای ۲۳ میلیونی روحانی را از آن خود می دانستند، بعد از آشکار شدن ضعف شدید عملکرد روحانی و نارضایتی مردم از بی تدبیری ها و کم کاری ها، تصمیم به عبور از او گرفتند. آنان که قبلا هم عبور از خاتمی را در سال های پایانی دولت هشتم تجربه کرده بودند، خیلی خوب روش این کار را بلدند. با اشاره لیدرهای اصلاحات حمله به دولت و انتقاد شدید به اقداماتش در دستور کار قرار گرفت؛ انگار نه انگار که این دولت با تکرار بزرگانشان روی کار آمده. 🔻روحانی که با افت شدید محبوبیت و چالش کارآمدی مواجه است، می خواهد برای از دست ندادن مجلس یازدهم، مجددا حمایت و همراهی اصلاح طلبان را داشته باشد؛ با این خیال که ائتلافشان انتخابات ۹۴ و ۹۶ را تداعی و تکرار کند. اما اصلاح طلبان دیگر نمی خواهند با طناب پوسیده ی روحانی به چاه روند و بیش از این دچار ریزش بدنه شوند. واکنش های اصلاح طلبان به سخنرانی ها و حواشی جدید روحانی گویای همه چیز است. اینجاست که آن دیالوگ معروف یادم می آید؛ آقای روحانی! سر نخواستنت دعواست! 📝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅صحنه هایی که امروز هنگام حمله های راکتی به رژیم اشغالگر قدس رقم خورد.... 📍با موشک های ایرانی مواجه شوید چه می‌کنید؟!!!
🔥 آقای روحانی! رطب خورده منع رطب کی کند؟ 🚨 اژه‌ای: عمده درخواست‌های شنود از سوی دولت است/ سوال بی‌پاسخ آملی لاریجانی از روحانی: دستگاه شنود برای چه کاری وارد نهاد ریاست جمهوری شده؟ 🔹حسن روحانی امشب مجددا در اظهاراتی تکراری به موضوع شنود پرداخته و گفته است که شنود گذاشتن در دفتر کار و منزل مردم هنر نیست و باید در جهت عیب‌پوشی دیگران کوشید! 🔹اصل این موضوع که شنود صرفا در موارد خاص و آن هم با نظر قاضی مجاز است، در قانون پیش‌بینی شده و رویه فعلی کشور نیز همین است. محسنی اژه‌ای در ۳ دی ۱۳۹۶ در همین باره می‌گوید که درخواست‌های شنود به قوه قضائیه آمده و قضات با دقت نظر و برای مدت محدود اجازه این کار را به نهادهای امنیتی می‌دهند. او همچنین اضافه کرده بود که بیشترین درخواست شنود از سوی وزارت اطلاعات و از سوی دولت مطرح می‌شود و البته قضات با بسیاری از آن‌ها موافقت نمی‌کنند. 🔹نکته مهم دیگر مطلبی است که آملی لاریجانی در همین باره مطرح کرده است. رئیس وقت قوه قضائیه در تاریخ ۱۳ دی ۱۳۹۵ در جلسه مسئولان عالی قضائی در واکنش به جوسازی‌های روحانی گفته بود: «پول های نهاد ریاست جمهوری کجا خرج می شود؟ ما حرفی نداریم که هم در قوه قضائیه و هم در نهاد ریاست جمهوری، معلوم شود که این تجهیزات بسیار فنی مربوط به امنیتی را بدون اطلاع نیروهای امنیتی به داخل ریاست جمهوری بردند، با اجازه که بوده است؟ به چه وجهی بوده است؟ پولش از کجا آمده است؟» 🔹این سوالی بود که البته هیچ‌گاه پاسخی به آن داده نشد و خوب است که رئیس جمهور محترم که امروز نگران حریم خصوصی افراد و شنود از مردم شده است، پاسخ دهند که تجهیزات شنود در سال‌های گذشته با چه هدفی وارد نهاد ریاست جمهوری شده بود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥/ جدیدترین سخنان استاد خطاب به روحانی: 👈 لیست ۱۸ میلیارد دلار را منتشر کنید./ دانشجو
🔸گرای عجیب روحانی به اروپا: نگران نباشید از برجام خارج نمی‌شویم! 🚨 چرا به گام‌های سست و نمایشی غرب‌گرایان نباید امید داشت؟ 🔹گرای بی‌عملی دولت روحانی در مقابل خدعه و نقض عهدهای غرب به همین چند روز ختم نمی‌شود. دولت تدبیر و امید از ابتدا این پالس را به دشمن داده است که در مقابل فشارِ بیشتر سکوت خواهد کرد. این پیام غرب گرایان که حتی منجر به خروج آمریکا از برجام پس از اطمینان از انفعال ایران شده است بار دیگر توسط رئیس دولت اعلام شد. حسن روحانی در سخنرانی روز گذشته خود در کرمان به دولت‌های غربی اطمینان داد که تا سال آینده هم از برجام خارج نخواهد شد. پیامی که گویای سست و نمایشی بودن گام‌های دولتمردان در کاهش تعهدات ایران است.
🔴سکوت عجیب حوزه های علمیه در مقابل تحریف صریح اسلام و قرآن رئیس جمهور یک کشور مسلمان، براحتی آیات صریح قرآن و تاریخ صدر اسلام و سیاست‌های حکیمانه پیامبر را برای توجیه سیاست‌های غلط و بزدلانه خود، تحریف می‌کند و علما و مراجع عالیقدر هم مشغول درس و بحث... زیبا نیست؟! 📍در این حین کافیست کسی مثل رحیم‌پور ازغدی، حرف رهبری را بگوید که «حوزه نباید سکولار باشد»، تا آبکش شود و همین بزرگواران سخنرانی های آتشین بکنند... زیبا نیست؟!
پیام شدیداللحن سرایا القدس خطاب به صهیونیست‌ها سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی: 🔹آغازگر این درگیری شما بودید، اما زمان پایان آن را شما تعیین نخواهید کرد. 🔹مسئولیت تمام تبعات تصمیم احمقانه ترور فرماندهی مقاومت بر عهده دشمن است. 🔹در ساعات آتی، به کارنامه این نخست‌وزیر بی‌ملاحظه که برای صهیونیست‌ها فقط جنگ و ویرانی به بار آورده، شکست دیگری اضافه می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چطور انقلاب موشکی در ایران رقم خورد و توانستیم به دانش و صنعت موشکی دست یابیم؟! «روایت سردار شهید طهرانی‌ مقدم»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅حمله آمریکا به ایران ، از شعار تا واقعیت... 📍به روایت کارشناسان غرب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۵۶ توهین روحانی به منتقدان حسن عباسی: آقای روحانی اگه حقوقدانی،اگه دین داری،اگه ایمان داری،بابت ۵۶ توهین به منتقدین،مردی بیا دادگاه ببینیم چه حرفی برای گفتن داری. پینوشت؛در ادامه سخنان استاد عباسی گوشه ای از توهین های روحانی را به منتقدان ببینید اونم در حالی که خودش میگه به دشمن ناسزا نگیم!
⭕️ ۴ روز از گذشت و شیخ بی‌غم هنوز خود را به مردم رنج دیده نرسانده! آقای یکبار هم شده اینجا بیا قطعا سورپرایز می‌شوی! 👤 نواب انقلابی
نباید های زنان در موضوع حجاب زیور الات و ارایش از زبان پیامبر اکرم... #پویش_حجاب_فاطمے
🔴 اقتصاد ایران! ‏1⃣ حدود ۷۷ میلیون ایرانی در ماه یارانه می‌گیرند. مبلغ یارانه‌ی هر ماهِ ملت، حدود ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است. آنوقت ‎"رسول دانیال زاده" فقط ۴ هزار میلیاردتومان بدهی بانکی داشته! 🔹ایشان متهم پرونده فساد حسین فریدون(برادر روحانی) و اکبر طبری(معاون دفتر آیت‌الله صادق لاریجانی) و معروف به "سلطان فولاد" است! 2⃣ این یعنی ساختار اقتصادی و بانکی کشور یک ‎سوراخ بزرگ دارد! چه کسی میخواهد این ساختار را احیا و بازسازی کند؟ به یاد بیاورید فساد ۳ هزار میلیاردی امیرخسرو مه‌آفرید، رانت ۶ میلیون یوروئی، رانت ۲۰۰ هزار میلیاردتومنی از قِبَلِ دلار ۴۲۰۰ تومنی جهانگیری! 🔹اینها همه نشان از سوراخ بزرگ در سیستم مالی و اقتصادی و بانکی کشور است. اگر نگوئیم فساد سیستمی است اما سیستم بیمار و معیوب است. 3⃣ نمی‌توان ساختار و سیستم را رها کرد و اصطلاحاً در دیزی را باز گذاشت و کسی را مسئول تنبیه گربه بگذاریم! کار دستگاه قضا برای بعد از فساد است. ساختار اقتصادی دولت باید بگونه‌ای طراحی شود که اساساً کار به آنجا نکشد! 🔹 باز دست مریزاد به آیت‌الله رئیسی که با آمدنش امید را در جامعه پمپاژ کرده؛ دیگران شعار دادند اما وی بدون جار و جنجال و حاشیه عمل کرد! 4⃣ و خداقوت به سپاه پاسداران. که اگر نبود کشور نبود‏. اطلاعات سپاه پاسداران با دستگیری ‎ که تحت حفاظت سیستم اطلاعاتی فرانسه بود و با دستگیری ‎رسول دانیال زاده که به آلمان گریخته بود نشان داد که دست برتر حوزه امنیت و اطلاعات با کیست! از این عصبانیت از سپاه بمیرید. 🔹کاش دولت و اقتصاد هم دست جوانان انقلابی می بود. ان‌شاءالله ‎. ✅ :