-کیک یخچالی
-چهارده تا موتیف مونده،زنده بمون
-چهار تا سینمایی دیدم😃
-خوابم میا-
-تابستون بدون گوشی!
-سعی کردم خیلی کم پیام بدم امید وارم بفهمی
-الان پیام داده؟!خب سه ساعت دیگه جواب میدم
-جهاد عزیزم:)
-باروننن
-موهام تو باد جیلینگ جیلینگ خشک شدن
-فردا باشششگاه دارم هیئت نمیتونم بیا-😭
-امشبم میخواد بزنه زیر پنجره نخواب
-چهار صب پا میشم میخونم(مثلا)
-استفعل،یستفعل،...
-یک دقیقه مانده به قفل شدن ایتا؛
-روزی ی ساعت بیشتر تایم...
-بیب.قفل شد!
@ashimashi18
داشتم آخرین گاز ها از اخرین تیکه شو میخوردم که یادم افتاد اصلا از خوشمزه ترین کیکی که درست کردم چیزی نگفتم...😂
این شما و این کیکی که ی بشقاب شیش تاییش تو سه روز بلعیده شد✅✨
@ashimashi18
هدایت شده از the riha | دِ ریحا
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ویدیو | اگه یک روز، دیگه نبودم ...
-کیک بستنی مجدد✓
-بشقاب گلی دور طلایی✓
-خیاطی✓
-زبان✓
-تونستم کمتر گوشی بازی کنم✓
-پاکسازی گوشی و گالری✓
و بلاخرههه
فردا آخرین امتحون:)
و؛
به همین زودی دهم تموم شد؟
خیلی درک کمی ازش داشتم...
@ashimashi18