eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.8هزار عکس
37.9هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️هنرنمایی پلیس ایران با دنا توربو پلاس در مسابقات بین‌المللی جاده‌ای روسیه به میزبانی ناجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸💢 "میعاد صالحی" دیشب توئیت کرد، امروز برکنار شد 🔹 "میعاد صالحی" دیشب توئیت زده بود که می خواهد از پروژه های چند صد میلیونی و چند هزار میلیاردی در این صندوق رونمایی کند و امروز به دستور رئیس‌جمهور برکنار شد.
#خبرهای #دشت_ورامین #سیاسی #ورزشی #فرهنگی #کانال #در_شهر 👇 http://eitaa.com/joinchat/306446337C0d8b780ccd
🔻توضیحات سخنگوی قوه قضاییه در مورد پرونده طبری 🔹در مورد رسیدگی به پرونده طبری، ایشان معاون سابق نبوده و نباید بی‌توجه به این موضوعات باشیم.این فرد معاون یکی از بخش‌های قوه قضائیه بوده و قوه در برخورد با مفاسد درون سازمانی قاطعانه و بدون اغماض و بدون ملاحظه این و آن است و خط قرمزی برای این برخوردها قائل نیستیم. 🔹این پرونده با تمام توان در حال رسیدگی است و هر شخصی که مورد اتهام بود به آن بدون اغماض رسیدگی می‌شود. 🔹در مورد لیست گفته شده از سوی طبری و اینکه گفته شده دادستان سابق نیز در این لیست قرار دارد، این لیست مورد تایید ما نیست و فرآیند رسیدگی با قاطعیت انجام می‌شود. 🔹نسبت به موضوعات پرونده خودروسازان از سوی سازمان بازرسی ماموریت داده شده تا در نحوه قیمت‌گذاری و واگذاری ورود کند البته غیر از این پرونده پرونده‌های دیگری در دستور کار قرار دارد.
🔻حکم توقیف نفتکش ایرانی گریس-۱ شامگاه "شنبه" پایان می‌یابد 🔹مقامات جبل‌طارق اعلام کرده‌اند روز شنبه مهلت قانونی توقیف کشتی گریس ۱ به پایان می‌رسد. 🔹پیش‌تر یک رسانه ترکیه‌ای از پایان توقیف گریس ۱ در عصر سه شنبه خبر داده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اسلحه ما پلاستیک ما😂 یه طنز فوق العاده از مصی‌علینژاد😉
🔻 کسانی که کارت سوخت را کنار گذاشتند با قاچاقچیان ارتباط داشتند/ منابع مالی برخی از نمایندگان مجلس از طریق قاچاقچیان تامین می‌شود علی شمس‌اردکانی، رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران: 🔹 من نظر خود را به‌صراحت اعلام می‌کنم؛ بر همین اساس اعتقاد دارم که کارت سوخت یک دستاورد ملی بود و کسانی از توقف استفاده از کارت سوخت سود بردند که ارتباط تنگاتنگی با قاچاقچیان سوخت دارند. 🔹طبق آنچه من اطلاع دارم منابع مالی برخی از نمایندگان مجلس که در آن زمان به دنبال جمع‌آوری کارت‌های سوخت بودند از طریق قاچاقچیان سوخت در مرزهای کشور تامین می‌شود. به دنبال همین رویه این افراد در هر سیاست ملی که به نفع تولید و اشتغال باشد مانعی جدی به وجود می‌آورند؛ تولید و اشتغال هم نیازمند سرمایه است، فروش و صادرات سوخت هم جزو اصلی‌ترین سرمایه‌های ما به حساب می‌آید.
▪️ وقتی عارف برای خودش حق گزینش و رد صلاحیت قائل است، اما امیدوار است #شورای_نگهبان به وظیفه خود عمل نکند!
🚨🚨 فوری/ویژه حسن عباسی بازداشت شد! 🔸توییتر حسن عباسی مدعی شد که وی با شکایت وزیر اطلاعات به دلیل ادعای او در مورد رابطه وزیر با آمدنیوز بازداشت شده است!
⛔️ کشف اشیاء مورد دار از اماکن معلق به نوشین جعفری، براندازِ مزدور توییتری... اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه: 🔻بازداشت #نوشین_جعفری به دلیل اهانت به مقدسات و سید الشهدا و تبلیغ علیه نظام بوده که تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است. 🔺از منزل و اماکن فنی مرتبط با این فرد مستنداتی کشف شده است که دور از شان افراد شاغل در برخی از حرفه‌هاست. ینی به نظرتون چی تو خونه و دفترش پیدا کردن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 از خوبی‌های کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هم اینه که اگر کسی به مسیخ‌علی‌نژاد ویدیوی ترویج بی‌حجابی بفرسته یک تا ده سال زندان داره اما اگر تو بفرسته حله!! بعد ما از قانونگریزی مسئولین باید با فیلتر شکن بیایم تو فضایی که فیلتر کردن شکایت کنیم، چون اونجا حضور دارن!
▪️ #حسن_عباسی با شکایت #وزیر_اطلاعات به دلیل ادعای او در مورد رابطه وزیر با آمدنیوز بازداشت شده! ❗️خود علوی قبلا گفته بود ارتباط داریم که! 😐😳
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📸 منتخبی از تصاویر دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن و هیئت همراه با رهبر انقلاب اسلامی. ۹۸/۵/۲۲ 🎞 گزارش تصویری👇 http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=43237#i
🔻بخشی از اهانت های خبرنگار هتاک به مقدسات سخنگوی قوه قضائیه: 🔹" نوشین جعفری" به خاطر اهانتی که به مقدسات و حضرت سیدالشهدا انجام داده بود و همچنین تبلیغ علیه نظام تحت تعقیب قرار گرفته است. 🔹پیش از این برخی منابع از ارتباط نوشین جعفری، با اکانت هتاک "یار دبستانی" خبر داده اند.
🔻سعودی‌ها و اماراتی‌ها و حامیان آنها قطعاً در یمن به نتیجه نخواهند رسید حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار سخنگوی جنبش انصارالله: 🔹هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود. 🔹مردم یمن با تمدن عمیق و تاریخی خود و با روحیه مجاهدت و ایستادگی که در این پنج سال از خود نشان داده‌اند، آینده خوبی را در پیش دارند و به لطف خداوند، دولتی قوی را تشکیل خواهند داد و در چارچوب آن دولت، به پیشرفت خواهند رسید. 🔹سعودی‌ها و اماراتی‌ها و حامیان آنها که مرتکب جنایات بزرگی در یمن شده‌اند، قطعاً به نتیجه نخواهند رسید. 🔹آنها به‌دنبال تجزیه یمن هستند که باید با قدرت در مقابل این توطئه ایستاد و از یمنِ یکپارچه، متحد و با تمامیت ارضی حمایت کرد. 🔹حفظ یکپارچگی یمن با توجه به عقاید دینی و قومیت‌های مختلف این کشور نیازمند گفتگوهای یمنی – یمنی است. 🔹آنچه در یمن می‌گذرد، واقعیت دنیای امروز و مدعیان حقوق بشر است. 🔹مواضع ضد امریکایی و ضدغربی نظام جمهوری اسلامی براساس تعصب نیست بلکه براساس واقعیات و عملکرد دولتمردان امریکا و غرب است که با ظاهری انسانی و مدنی و اخلاقی، بدترین جنایتها را انجام می‌دهند و به‌طور دائم نیز دَم ازحقوق بشر می زنند. 🔹باید با این قدرتهای جنایتکار، با قدرت ایمان و مقاومت و اتکاء به نصرت الهی، مواجه شد و تنها راه همین است. 🔹به رغم تحریم‌های چهل ساله ملت ایران با ایستادگی و ایمان و جهاد اکنون به توانایی‌های مهمی در زمینه سلاحهای دفاعی خود دست یافته است. 🔹سلام من را به برادر مجاهد و عزیز، سیدعبدالملک بدرالدین و همچنین ملت مؤمن و مقاوم یمن برساند.
⭕️سالگرد یک خیانت تاریخی 🔺جدا شدن بحرین از ایران در روز ۲۲ مرداد ۱۳۵۰ با چشم‌پوشی محمدرضاشاه پهلوی از حاکمیت ایران بر بحرین (که از زمان قاجار در اشغال بریتانیا قرار داشت) با فشار آن کشور صورت پذیرفت. پهلوی حتی از حفظ تمامیت ارضی ایران هم عاجز بود.
⭕️ سالار آقاخان که ۱۶۰میلیون دلار و ۲۰میلیون یورو به صورت قاچاق تو بازار خرید و فروش کرده بود و به مدیر بین الملل معاونت ارزی بانک مرکزی رشوه داده بود از کشور شد! علوی و همتی باید توضیح بدن چرا وساطت کردن برای آزادی یک دزد غارتگر! مگه دولت چه سر و سری با مفسدای اقتصادی داره
▪️- ببین جواد من '' بیدارین؟ '' رو توییت زدم، خوب گرفت! بیا بزن هوا چطوره؟! 😐 +ایول، بذار ببینم "چِ"‌ش کجاست! 😶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رونمایی از دو خودرو باکیفیت زرهی و تاکتیکی رعد و ارس۲ فناوری ساخت این نوع از خودروهای نظامی معدود در چند کشور بوده که حالا ایران نیز یکی از این کشورها می‌باشد مقایسه کنید با خودروسازهای داخلی که ماشین‌هایی بدون کیفیت و قیمت بالا تولید می‌کنند! هرجا نیروی جوان متعهد ایرانی کار را دست گرفته بهترین نتیجه حاصل شده، وقتش نرسیده در خودروسازی هم از این جوانان استفاده شود!؟