eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37.1هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبرانقلاب: هیچ ایرانی غیرتمند و با شعوری نمیرود با این دولت کنونی آمریکا مذاکره کند.
▪️ | رهبرانقلاب: مذاکره با آمریکا سَم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روحانی چندین ماه پیش: کشورها مگر دیوانه شده‌اند با آمریکا مذاکره کنند؟!
🔺ایمانول ماکرون: دیدار ترامپ با روحانی محتمل است/با ترامپ به توافق رسیدیم که ایران باید به برجام پایبند باشد 🔹 رئیس جمهور فرانسه در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهور آمریکا گفت که مذاکرات گروه ۷ درباره بسیاری از موضوعات سازنده بود و با وی به این توافق رسیدیم که ایران باید به برجام پایبند باشد. 🔹ماکرون همچنین در نشست خبری مشترک با دونالد ترامپ در بیاریتز بیان کرد: روحانی، رئیس جمهوری ایران صبح امروز اعلام کرده که حاضر است با هر کس ملاقات کند. ما در تدارک شرایطی هستیم تا این دیدار انجام شود و در این زمینه توافق روحانی و ترامپ را گرفته‌ایم. 😏😳😏😏 روحانی داره یواش یواش ، اونچراکه مدنظر غرب و برضد منافع ملی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است انجام دهد.
‼️قانونی کردن پدوفیلی (بچه‌بازی) گام بعدی غرب در انحطاط اخلاقی پدوفیل‌ها (افرادی که با آزار و اذیت کودکان و نوجوانان، به آنها تعرض می‌کنند) در آمریکا خواهان قانونی کردن تعرض به کودکان هستند، آنها مدعی هستند که اگر نزدیکی جنسی آنها با کودکان با اجازه و خواست کودک قربانی همراه باشد، نباید این اقدام آنها به‌عنوان اقدام مجرمانه و تبهکارانه شناخته شود! 🔺باید دید 4 سال بعد از قانونی شدن ازدواج همجنس‌گرایان در ایالت‌های آمریکا آیا پدوفیل‌ها هم موفق خواهند شد تا عمل شوم خود را موجه جلوه دهند!؟
اینکه آقای پناهیان و آقای روحانی در گذشته کجا بودندو چه کردند، روشن است. اما اینکه شما تا قبل از ازدواج با دختر حسن روحانی و برعهده گرفتن سمت دامادی رئیس‌جمهور کجا بودید و چه می‌کردید و ناگاه به رسانه رسیده‌اید، روشن نیست :) با تندی به بزرگان مشهور می‌شوید، اما بزرگ خیر...
⭕️ جهانگیری گفته آفت مبارزه با فساد برخورد جناحی است. ترجمه ساده‌ش یعنی مبارزه با فساد خوبه ولی نه اینطوری که فقط نزدیکای ما رو بگیرید تقصیر قوه چیه که از برادر رئیست تا برادر خودت و نزدیکاتون همه فاسدن اسحاق جون
👤جهانگیری: باید بخاطر مدیریت خوب‌مان از ما قدردانی شود! 👤وزیر اطلاعات: اگر تدابیر دولت نبود قیمت کالاها هشت برابر می‌شد! ✍ گویا این دولت قصد دارد با همان استراتژیِ ترساندنِ مردم که رای جمع کرد (اگر رقیب ما بیاید #دلار ۵۰۰۰ تومان می‌شود) و برای خودش دستاورد سازی نمود (اگر برجام نبود، #جنگ می‌شد و صادرات نفت‌مان صفر می‌شد)، امروز نیز از #پاسخگویی فرار کند (ما بهترین هستیم و اگر نبودیم قیمت کالاها هشت برابر می‌شد)؛ آنهم درحالیکه قرار بود در این دولت هیچ کارتن خوابی نماند، هیچ‌کس سر گرسنه بر زمین نگذارد، سرعت چرخ اقتصاد بیشتر شود، سیل سرمایه‌های خارجی به کشور گسیل شود و... !! #کاسبان_ترس #دولت_راستگویان
🔻توهین رئیس جمهور آمریکا به ایران پس از پالس روحانی برای مذاکره: ایران حامی تروریسم است ترامپ: 🔹ایران حامی تروریسم در جهان است. 🔹به دنبال دستیابی به تضمینی هستیم که ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند و موشک بالستیک نداشته باشد. 🔹در صورتی که شرایط مناسب باشد با رئیس جمهور ایران دیدار خواهم کرد. 🔹موافق نیستم که به ایران پولی پرداخت شود. آمریکا به آنها پرداختی انجام نخواهد داد.
🔻ماحصل دیدارهای ظریف با فرانسوی‌ها/ مکرون: ما به برجام پایبند نیستیم اما ایران باید امتیاز موشکی و منطقه‌ای بدهد! رئیس‌جمهور فرانسه: 🔹با ترامپ به این نتیجه رسیدیم که ایران باید به تعهدات برجامی خود پایبند بماند. 🔹ایران باید تهدید ثبات در منطقه را متوقف کند. 🔹ترامپ واضح گفت مي خواهد يك توافق گسترده‌تر(برجام۲) ايجاد كنيم كه مطالبه‌های امنيتی ما(قدرت منطقه‌ای و موشکی) را تامين كند. 🔹 یک توافق گسترده‌تر و جدید می‌خواهیم.
🔻چرا رسانه‌های وابسته به دولت صحبت‌های ضدایرانی ترامپ را سانسور کردند؟ 🔹کنفرانس خبری ترامپ و مکرون در حالی برگزار شد که هر دو رئیس جمهور مانند گذشته به توهین و خط و نشان کشیدن علیه ایران پرداختند. رئیس جمهور آمریکا که قبلا هم مردم ایران را "ملت تروریست" خوانده بود بار دیگر توهین خود را تکرار کرد. رئیس جمهور فرانسه نیز بدون اشاره به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و دولت سعودی، ایران را عامل بی‌ثباتی در منطقه معرفی کرد. 🔹این صحبت‌ها در حالی است که ۲۴ ساعت هم از گفت و گو و مذاکرات متعدد ظریف با فرانسه نمی‌گذرد‌. ظریف این مذاکرات را مثبت و سازنده خوانده بود. 🔹برخی رسانه‌های حامی دولت با سانسور این سخنان صرفا به اشتیاق دیدار روحانی و ترامپ پرداختند. این اقدام رسانه‌ای که یادآور بزک کردن اوباما و جان کری در مذاکرات خسارت‌ساز برجام است درحالی رخ داده که روحانی در صحبت‌هایی دوپهلو گفته بود "از هر دیداری که بتواند به آبادانی ایران کمک کند دریغ نمی‌کنم" 🔹چند ماهی بیشتر از ابراز پشیمانی غرب‌گرایان نمی‌گذرد که باز هم اشتیاق و خوش‌خیالی بین آنها موج می‌زند. قبلا روحانی گفته بود دیوانه‌ها با آمریکا مذاکره می‌کنند و یا ظریف با ابراز پشیمانی گفته بود در مورد آمریکا اشتباه می‌کردم؛ حیف جوهر خودکاری که با آمریکا توافق امضا کند! جهانگیری هم اعتراف کرده بود که آمریکا سر دولت کلاه گذاشته است. 🔹 با این حال با فضاسازی‌های اخیر تبلیغاتی و رسانه‌ای دولتی‌ها باید دید مسیر اشتباه گذشته برای چندمین بار با عبور از خطوط قرمز تکرار خواهد شد و لیبرال‌ها ضربه‌ای دیگر بر منافع ملی خواهند زد؟
روحانی ۴اردیبهشت: ما با فرد چاقوکش مذاکره نمی کنیم و قبول چنین مذاکره ای به معنای ذلت است. روحانی ۴شهریور: اگر بدانم در جلسه ای با کسی ملاقات کنم مشکل کشور حل میشود دریغ نخواهم کرد. 🔺در این 4 ماه ذات آمریکا عوض شده یا دولت شما بجز مذاکره ایده دیگری برای اداره کشور ندارد؟
🔴 با اوباما ملاقات می کردید کلاه برجام را نمی گذاشت؟! ✍🏻 🔺آقای روحانی امروز گفت "اگر من بدانم در جلسه‌ای با کسی ملاقات کنم، مشکل کشورم حل می‌شود، دریغ نخواهم کرد زیرا اصل منافع ملی کشور است". 🔺طبعا منظور او ملاقات با مقامات انگلیس و فرانسه و آلمان و چین و روسیه و ژاپن و این قبیل که بارها ملاقات کرده، نیست. می ماند دولتمردان آمریکایی و ترامپ. 🔹باید از ایشان پرسید آیا اگر مثلا با اوباما ملاقات کرده بود، کلاه نسیه وعده های برجامی را در مقابل دریافت امتیازات نقد، سر دولت ایشان نمی گذاشت؟! آیا ملاقات های مکرر آقایان ظریف و عراقچی و صالحی با جان کری و شرمن و ارنست مونیز که تا مرز پیاده روی و صدا کردن یکدیگر به نام کوچک و نشان دادن عکس نوه ها به هم نیز پیش رفت، مانع از این شیادی شد؟! 🔹برخی مدیران، جزو شگردهایشان در عملیات روانی با مردم این است که به جای پاسخ دادن درباره کارنامه مردودی، چنین وانمود کنند که غیر از همه خطاهای مرتکب شده، یک کارهای دیگری هم هست که اگر مجال می یافتند و می کردند، گره باز می شد اما دست شان بسته است! 🔹کاش آقای روحانی یک باز از مقامات کره شمالی بپرسد که عایدی شان از چند دور ملاقات و مذاکره مفصل با ترامپ چه بود؟ 🔺عجیب این که آقای روحانی همین چند ماه قبل با لحنی تلخ، مذاکره با مقامات بی اخلاق و عهد نشناس آمریکایی را توصیف کرد! 🔺او گفت «داستان مضحکی اتفاق افتاده؛ می‌گویند تعهدی که قبلا بستیم، فعلا محکم نباشد، درباره موضوع دیگری حرف بزنیم! آمریکا با زبان و عمل می‌گوید اهل مذاکره و تعهد نیست، اما به برخی کشورها می‌گوید بیا با ما مذاکره کن؛ مگر ديوانه‌اند كه با شما مذاكره كنند؟ شما به مذاكره‌اي كه به تاييد سازمان ملل رسيده، پايبند نيستيد». 🔺البته روحانی حرف های دیگری نیز زده است: "با روند خوبی داشتیم مذاکره می‌کردیم اما آمریکا خودش پل را خراب کرده و آن طرف ایستاده و می‌گوید باید چگونه عبور کنم!؟ اگر می‌خواستید عبور کنید، چرا خراب کردید؟ اگر می‌خواستید همدیگر را ببینیم چرا پل را خراب کردید؟ خودشان پل را خراب کرده و آن طرف ایستاده و داد می‌زنند. این که نشد. اگر راست می‌گویید بیایید پل را دو مرتبه درست کنید". 🔺سخنان روحانی در حالی است که سخنگوی دولت امروز گفت "سفر ظریف به فرانسه به درخواست فرانسوی ها انجام شد. هیچ تمایلی هم برای ملاقات با هیچ مقام آمریکایی نبوده است". 🔺همزمان، ادبیات ترامپ را مرور کنید که می گوید "برای دیدار با ظریف خیلی زود است". او همچنین گفت "توافق هسته‌ای که اوباما با ایران به امضا رساند به پایان رسیده است. 🔹حالا می ماند ابراز نیاز و منت کشی این طرف برای یک ملاقات، و ناز و تکبر ترامپ! آن هم برای ملاقاتی پر خسارت با شیطان بزرگ. از مصادیق معلولیت روحی، فقدان قدرت تجربه اندوزی و عبرت آموزی است. شور بختی از سر و کول کسانی بالا می‌رود که خود را از تجربه‌ها محروم کنند. 💢ابوموسی اشعری حین مذاکرات حکمیت نامه‌ای فرستاد و امیر مومنان علیه السلام، پاسخی عتاب آمیز و عبرت آموز نوشت: «أِنّ الشّقی من حُرِمَ نفع ما اوتی من العقل و التجربهًْ. همانا بدبخت کسی است که از سود عقل و تجربه داده شده به او محروم بماند».
▪️ حرف آخر درباره مذاکره یکسال پیش قاطع زده شده است.
▪️ چهره‌های اصلاح‌طلب درباره مذاکره با آمریکا چه گفته‌اند؟ 🔻 روحانی رئیس جمهور: مگر کشورهای دنیا دیونه‌اند که با امریکا مذاکره کنند؟ 🔻 محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه: مذاکره با امریکا غیرممکن است. 🔻 محمدباقر نوبخت : این ترامپ آیا قابل اعتماد است؟ ما کِی می‌خواهیم مقاومت کنیم؟ این نشان می‌دهد که عقل سیاسی این ها کامل نیست! 🔻 محمدرضا عارف: صداقتی در سخنان مقامات امریکایی برای مذاکره نمی‌بینم! 🔻 محسن هاشمی:  نباید به گونه‌ای موضع بگیریم که در برابر زیاده‌خواهی‌ها و بدعهدی‌های آمریکا متزلزل باشیم. 🔻 محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات: پیشنهاد مذاکره با آمریکا نقض کرامت ایران است! 🔻 عباس عبدی فعال سیاسی: در شرایط کنونی که ترامپ برخلاف منطق از برجام خارج شد، عملا راه گفت‌وگو را بسته است. 🔻مجید انصاری معاون پارلمانی دولت یازدهم:  اگر قرار بود زور و تحکم را بپذیریم، انقلاب نمی‌کردیم. برجام نشان داد امضای امریکا بی اعتبار است. 🔻 علی مطهری: مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی توام با خواری و تحقیر است. 🔻 خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان :مذاکره مجدد با‌ آمریکا خیانت است. 🔻 محسن سازگارا: مذاکره ایران و آمریکا صورت بگیرد هم به جایی نمی‌رسد. 🔻 بهزاد نبوی: باید «خردمندانه» مقاومت کنیم، امروز وقت مذاکره نیست. 🔻اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب «اعتماد ملی»: وقتی رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به این برجام که مورد تایید تمامی مجامع بین‌المللی قرار گرفته پاییند نبوده است، چطور یک عده انتظار دارند با مذاکره مستقیم با ترامپ مشکلات کشور حل شود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای رد صلاحیت سیدحسن خمینی در انتخابات خبرگان در برنامه تلویزیونی
⭕️خلاصه جلسه ظریف و مکرون: مکرون: باید به ما امتیاز بدید. ظریف: موشکو بدم؟ هسته‌ای بدم؟ یمنو بدم؟ عراقو بدم؟ کدومو بدم؟ مکرون: همه رو بده. ظریف[رو به عراقچی]: همشو بده. [بیرون جلسه]/روحانی: چقد طولش دادی.
⭕️قالیباف: امیدوار بودیم فهمیده باشند اقتصاد را نباید به خارج از کشور پیوند زد!/دانشجو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️با تیتر امروز روزنامه شرق (ترامپ امیدوار به دیدار) یاد تیترهای این روزنامه از جمله "امضای کری تضمین است"، "پیروزی بدون جنگ" و ... افتادم. 🔸خوبه اعتراف رحمانیان، مدیر مسئول این روزنامه به بزک کردن برجام رو یادآوری کنیم❗️ رحمانیان: من مبالغه رو قبول دارم. این مبالغه‌ها باید میشد به این خاطر که فضا خیلی فضای تنگ و ترشی بود، دولت باید در حقیقت این موضوع رو قدری بزک می‌کرد که بتونه حرفش رو به کرسی بنشونه. مجری: این کار یعنی کار روابط عمومی دولت. رحمانیان: بالاخره این بازی با تیتر هست دیگه. مجری: این بازی با اعتماد مردم هست. رحمانیان: در نامه‌ای که روحانی به رهبری نوشت، قید کرد که ساختار تحریم‌ها فرو پاشید. مجری: واقعیت این است که بخشی از اعتباری که برجام در روز اول پیدا کرد به اعتبار سخن دولت نبود، بلکه بخشی به اعتبار روزنامه‌هایی مثل شرق و اعتماد بود. ❌آیا روزنامه شرق از غرب حق الزحمه می‌گیرد؟ 🔻مواظب باشید غربزدگان دوباره یه کلاه گشاد سرتون نذارن😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️رئیس‌جمهور: اگر کسی بخواهد با حسن روحانی عکس بگیرد باید همه تحریم‌ها را بردارد گُلم عکس با شما چقدر ارزش داره آخه؟ اونا کشته و مرده دیدار با هستن نه با عامل دیپلماسی خفّت بار برجامی/ایران سیاست