eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
37.1هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⭕️سخنان خانم ملایی مادر شهید حسنی سعدی 🔻بنده خودم یکی از داغداران و مصیبت‌دیدگان این حادثه بودم ولی مبادا حرفی بگوئیم ذره‌ای به نیروهای مسلح و سپاه و مقام ولایت خدشه‌ای وارد شود...!
▪️ شغال‌هایی که فقط در فتنه‌ها از لانه بیرون می‌آیند.
🔸 🔹 یک دیپلمات عالی‌رتبه اروپایی امشب در تجمع ساختارشکنانه در مقابل دانشگاه امیرکبیر بازداشت شده است. این فرد که سفیر یکی از کشورهای شاخص اروپایی‌ست، شخصا در حال تهیه عکس و فیلم از این تجمع بوده که پس از بازداشت، ابتدا فقط به زبان مادری خود صحبت کرده و پس از جدی شدن ماجرا، به زبان فارسی سخن گفته و می‌گوید سفیر یک کشور اروپایی هستم. وی پس از ساعاتی با رایزنی‌های گسترده، آزاد می‌شود.
♦️سفير انگليس در تهران به دليل تحريك و ساماندهي تحركات مشكوك در مقابل دانشگاه اميركبير براي ساعتی بازداشت و سپس ازاد شد 🔹 خبرنگار تسنيم كسب اطلاع كرد: در جريان تجمع غروب امروز جمعي از افراد در مقابل دانشگاه اميركبير سفير انگليس در تهران كه در ميان تجمع حاضر و اقدام به سازماندهي و تحريك و هدايت برخي اقدامات راديكال و ساختارشكنانه بود براي ساعاتي بازداشت شد. 🔹مراتب اعتراض پس از بازداشت به او گفته شد. اين سفير ساعاتي بعد با وساطت وزارت خارجه آزاد شد اما گفته ميشود فردا احضار و موضوع پيگيري خواهد شد. 🔹منابع مطلع به تسنيم گفتند مغازه اي در روبروي دانشگاه اميركبير محل اصلي هماهنگيهاي سفير انگليس در اين ماجرا بوده است.
📸 «راب مک ایر» سفیر انگلیس در تهران بعد از بازداشت در تجمع دانشگاه امیرکبیر
🔻هنجارشکنی میدانی سلبریتی‌ها با کارگردانی سفیر انگلیس 🚨با انتشار خبر میدان‌داری و سازماندهی تجمع روز گذشته مقابل دانشگاه امیرکبیر توسط سفیر انگلیس، موج خبری جدیدی در این باره در فضای رسانه‌ای به راه افتاد. 🔹نکته جالب این تجمع اما حضور حداقل دو سلبریتی یعنی «جعفر پناهی» و «پرستو صالحی» در این تجمعات و پوشش آنلاین هنجارشکنی‌ها در صفحات شخصی‌شان بود. 🔹همچنین روز گذشته تعدادی از بازیگران و هنرمندان در اقدامی هماهنگ اقدام به انتشار فراخوان تجمع برای روز یکشنبه کرده بودند که شاید اکنون و با مشخص شدن نقش سفارت انگلیس در ماجرا بهتر بتوان به نحوه هماهنگی مجازی هنرمندان پی برد. 🔹خبر ارتباط هنرمندان با سفارتخانه های اروپایی در یک سال گذشته بارها مطرح شده و برخی هنرمندان نیز در جشن تولد ملکه انگلیس در سفارت این کشور حضور پیدا کرده بودند. 🔹همچنین چندین سفارت اروپایی نیز میزبان ضیافت افطار برخی هنرمندان نشان‌دار بود. 🔹همچنین سال گذشته خبر دستگیری و محکومیت «ارس امیری» به جرم سازماندهی و وساطت میان سفارتخانه های خارجی با سلبریتی‌ها خبرساز شده بود. 🔻اکنون به نظر می‌رسد ارتباط سلبریتی ها و سفارتخانه‌ها وارد فاز جدیدی شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شاهین مقدم، پدر و همسر دو تن از مسافران هواپیمای اوکراینی که برخی رسانه های معاند خبر خودکشی او به دلیل فوت همسر و فرزندش در اثر سقوط هواپیما را منتشر کرده بودند، با انتشار ویدیویی این خبر را تکذیب کرد.
🚨 دولت انگلیس در واکنش به بازداشت سفیر خود در تجمع غیرقانونی شامگاه شنبه در تهران، مدعی شد این اقدام نقض قوانین بین‌المللی است.
📲حمایت مجدد ترامپ از ناآرامی در ایران رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توییتر خود باحمایت از تجمع غیرقانونی در تهران، خطاب به آشوب‌گران نوشت: 🔹من از ابتدای ریاست‌جمهوری خود، در کنار شما ایستاده‌ام و دولت من به حمایت از شما ادامه می‌دهد. 🔹ما اعتراضات شما را به دقت زیر نظر داریم و از شجاعت شما الهام می‌گیریم.
🔻بازداشت سفیر انگلیس قانونی بود 🔹دولت انگلیس درحالی بازداشت موقت سفیر خود در ایران را نقض قوانین بین‌المللی دانسته است که «طبق اصل سرزمینی بودن صلاحیت‌ها، هر شخص حاضر در سرزمین یک دولت، اعم از شخصیت حقیقی یا حقوقی، در چارچوب قوانین و صلاحیت قضایی آن دولت قرار می‌گیرد.» 🔹از آنجایی که «راب مک ایر»، در یک تجمع غیر قانونی حضور یافته و اقدام به تهیه فیلم و عکس از تجمع کرده بود، بازداشت موقت او از سوی ایران، منافاتی با قوانین بین‌المللی ندارد.
🔸پاسخ وزارت خارجه در خصوص 🔹دیدار ظریف با مقامات آمریکایی و اسرائیلی ♻️ عذر بدتر از گناه پس از انتشار یادداشت تحلیلی و مستند «ابهامات دیدار ظریف با چهره‌های امریکایی و اسرائیلی در دوحه» این مقام وزارت خارجه، ضمن تایید کلیه مطالب مطروحه از جمله دیدار ظریف با ریچارسون و برگمن (عامل اسرائیلی) بدون ذکر نام وی در گفتگو با ایرنا گفت: از همراهان آقای ظریف، کسی این فرد را نمی شناخت و مرسوم هم نیست که درباره همراهان ملاقات کننده، سئوال شود و ما هم (وزیر و وزارت خارجه) تحقیق نمی‌کنیم! 🔹چرا این مقام آگاه به سئوالات ذیل پاسخ نمی‌دهد: ۱. اساسا سمت و شغل آقای ریچاردسون در دولت و رژیم ترامپ چیست و ملاقات با ایشان و همراه اسرائیلی با چه عنوان، صورت گرفته است؟ ۲. آیا مضحک نیست بگوییم که این تصاویر، بواسطه نادیده انگاشتن نقش و تلاش ریچاردسون و همکار اسرائیلی در تبادل جاسوس امریکایی و دانشمند ایرانی توسط آنان گرفته شده، لذا آقای ظریف مخالفتی نکرد! ۳. چطور آقای ظریف از موقعیت و جایگاه ریچاردسون و همکاری وی با منافقین حتی در همین سال ۹۸ آگاه نبوده؟ ۴. آیا مقام آگاه وزارت خارجه انتظار داشت که سوابق مشعشع جاسوس اسرائیلی در صفحه رسمی مرکز پوششی ریچاردسون (بخوانید سیا) و یا مثلا ویکی پدیا درج شود؟ ۵. بنا به اقرار این مقام آگاه، ریچارسون در دهه ۷۰ شمسی همزمان هم با نمایندگی ایران (ظریف) و هم با منافقین در ارتباط بوده! سئوال این است که در دهه ۹۰ شمسی، ریچارسون چه کاره است و چه سمتی دارد که در این طرف دنیا با وزیر خارجه ایران به صورت محرمانه، دیدار و گفتگو می‌کند؟ ۶. علت و محتوای دیدار ظریف با مقام آمریکایی و اسرائیلی در دوحه چه بود و علیرغم مخالفت صریح مقام معظم رهبری در هر نوع مذاکره با آمریکا چه کسی دستور این دیدار را صادر کرده بود؟ ۷. چرا این دیدار از سوی ظریف و مرکز عریض و طویل دیپلماسی وی که از راه رفتن وزیر روی برگ درختان نیز گزارش و تصویر و تحلیل تهیه می‌کند، پنهان نگه داشته شده بود، در حالی‌ که طرف آمریکایی، از انتشار تصاویر این دیدار ابایی نداشت؟ جسارتا با ملاحظه پاسخ وزارت خارجه، به یاد ماجرای ناصرالدین شاه، کریم شیره‌ای و عذر بدتر از گناه می‌افتیم. حمید رسایی
🏴 مراسم بزرگداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ◾️با سخنرانی سردار جعفری (همرزم شهید) ◽️ دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا ◽️ مصلی صاحب الزمان(عج) ورامین 🏴امت حزب الله و تمامی احزاب و تشکل های همسو #دشت_ورامین
⭕️ امشب تقریبا اثری از ناراحتی یا سوگواری معترضین نسبت به حادثه سقوط هواپیما ندیدم..حتی شعارها هم عمدتا بی ارتباط بود.. اما تا دلتان بخواهد کینه دیدم نسبت به حاج قاسم...تفکرش...اسمش...عکسش... خلاصه اینکه اتفاقات امشب ‎#کینه_سخت ساکتین روزهای گذشته بود که به بهانه ای سر باز کرد!
📸دیوارنگاره جدید میدان ولی عصر ▪️آه از غمی که تازه شود با غمی دگر ▪️جز همدلی نباشدمان مرهمی دگر
جزئیاتی جدید از ترور سردار شهید سلیمانی 🔹شبکه خبری «ان.بی.سی. نیوز» آمریکا جزئیات تازه‌ای از ترور سردار قاسم سلیمانی و به شهادت رسیدن او در عملیات تروریستی نیروهای آمریکایی در عراق منتشر کرد.
جانبداری آمریکا از اقدام غیرقانونی سفیر انگلیس در تهران 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون اشاره به اینکه سفیر بریتانیا شب گذشته در میان تجمع‌های غیرقانونی، با هویتی پنهانی در حال تهیه عکس و فیلم بوده، از ایران خواست تا برای بازداشت کوتاه‌مدت وی عذرخواهی کند.
جزئیات جلسه غیر علنی مجلس از زبان لاریجانی رئیس مجلس: 🔹مجلس از ساعت ۸ صبح امروز جلسه‌ای را با حضور سردار سلامی فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره علمیاتی که انجام شد و حادثه ناگواری که رخ داد و قلب همه ملت ایران را جریحه دار کرد، داشت. 🔹در این جلسه دلایل بروز این اتفاق مطرح شد و سردار سلامی توضیحاتی درباره آمادگی مقابله با اقدامات آمریکا و کیفیت عملی که انجام شد و به سقوط هواپیما منجر شد و اشکالاتی که بود، توضیحاتی دادند. 🔹امیدواریم با تدابیری که انجام می‌شود به جد از تکرار این حوادث جلوگیری شود. 🔹از کمیسیون امنیت ملی می‌خواهیم چگونگی سقوط هواپیما و ابعاد آن و نحوه جلوگیری از بروز اینگونه حوادث را مورد بررسی قرار دهد.
سرلشکر سلامی: بیش از همه به خاطر سانحه هواپیمای اوکراینی ناراحتیم روایت «علیرضابیگی» نماینده مردم تبریز از جلسه غیر علنی مجلس: 🔹در این جلسه فرمانده کل سپاه عنوان کرد که پس از حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، پیش‌بینی‌های چندلایه‌ای که باید انجام می‌شد صورت گرفت که اگر آمریکایی‌ها دست به اقدامات متقابل زدند، ما برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشیم؛آنچه که اتفاق افتاد این بود که ما با یک ابرقدرت پنجه در پنجه هم انداخته بودیم و طبیعتاً شرایط عادی بر کشور حاکم نبود. 🔹سردار سلامی تأکید کرد که با وجود همه افتخاراتی که سپاه در ماجرای حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد آفریده، اما جان ما فدای ملت ماست و من آروز می‌کردم که مسافر بوئینگ ۷۳۷ بودم و با مسافران آن هواپیما می‌مردم و امروز در مقابل ملت ایران شرمنده نمی‌شدم. 🔹سردار سلامی گفت که ما در ارتباط با این حادثه بیش از همه ناراحتیم و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم کاری را انجام دهیم که توسط ما به مردم آسیب برسد. 🔸در این جلسه رئیس مجلس از شفافیت و صداقت سپاه تجلیل کرد و از توضیحات سردار سلامی پیرامون این سانحه قدردانی کرد. 🔸در جلسه امروز آقای لاریجانی عنوان کرد که سپاه نقطه قوت ماست و دشمنان نیز نقطه قوت ما را هدف گرفتند که آن را تضعیف کنند و مجلس هم اجازه نخواهد داد که ذره‌ای به روحیه جسارت و جنگاوری و تهور سپاه لطمه‌ای وارد شود.
کدام چهره‌های شاخص سیاسی تایید یا رد صلاحیت شدند؟ 🔹در بین چهره‌های شاخص سیاسی از میان #تایید_صلاحیت‌ شده‌ها نام افرادی همچون مجید انصاری، مسعود پزشکیان، الهام امین‌زاده، مصطفی کواکبیان، سهیلا جلودارزاده، احمد مازنی، پروانه مافی، محمدرضا بادامچی، سیدفرید موسوی، فریده اولاد قباد، ابوالفضل سروش، علیرضا رحیمی، #محمدباقر_قالیباف، الیاس نادران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، مجتبی ذوالنوری، علیرضا محجوب و الهه راستگو به چشم می‌خورد. 🔹همچنین پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که بهروز نعمتی، #سیدحسین_نقوی_حسینی، نادر قاضی‌پور، غلامرضا کاتب و محمدرضا تابش هم #ردصلاحیت شده‌اند. 🔹همچنین محمدعلی پورمختار، محسن کوهکن و محمد فیضی هم نامشان در ردصلاحیت شده‌ها دیده می‌شود.
🔺ذوالنوری: گمانه‌زنی‌ها علت تاخیر در اعلام علت سقوط هواپیما بود. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: 🔹تاخیر ۴۸ ساعته اعلام علت سقوط هواپیما برای بررسی ۴ گمانه موجود بود. 🔹یک گمانه این بود که موشک به هواپیما اصابت کرده باشد. 🔹دیگر اینکه نقص فنی در هواپیما وجود داشته و موتور آتش گرفته است. 🔹گمانه سوم این است که خطای انسانی در کادر پروازی، مهندسین پرواز، چک قبل از پرواز، خلبان و کادر هواپیما اتفاق افتاده باشد. 🔹یک گمانه این بود که ممکن است خطای انسانی توسط پدافند اتفاق افتاده باشد که باید اینها بررسی می‌شد. 🔹نمی‌شد بدون حساب و کتاب چیزی را اعلام کنند؛قطعیت یکی از این گمانه‌ها باید اتفاق می‌افتاد؛ بلافاصله بعد از احراز یعنی ظرف ۴۸ ساعت اعلام شد.
کانال تلگرامی در شهر ورامین خبر داد 💥ردصلاحیت کاندیدا شنیده ها حکایت از این دارد که آخرین وضعیت اعلام ها در دوره اول توسط در سطح حوزه اعلام شده و چهره هایی همچون ، ، و توسط شورای محترم نگهبان شده اند. حسین نوش‌آبادی تایید صلاحیت خود را بدون مشکل دریافت کرده‌است.
وزیر دفاع انگلیس: دیگر نمی‌توان به آمریکا اتکا کرد 🔹عقب‌نشینی رو به افزایش آمریکا از رهبری جهان تحت زمامداری ترامپ به این معناست که بریتانیا نیاز به بازبینی در پیش‌فرض‌های برنامه دفاعی خود دارد. 🔹از اینکه آمریکا رهبری جهان را از دست بدهد نگرانم و چنین احتمالی موجب شده تا شب‌ها بیدار بمانم. 🔹بریتانیا باید در برنامه دفاعی خود بازبینی کرده و به قابلیت‌های نوین دست یابد تا کمتر در درگیری‌های پیش رو به آمریکا متکی باشد.
متن بالارو بخونید و در صورت امکان خصوصی پیام بدید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سلطان جنایت‌کاران دنیا هم به میدان آمد 🔹پس از اینکه رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از تجمع مشکوک و غیر قانونی روز گذشته در مقابل دانشگاه امیرکبیر، در توییتر خود به فارسی نوشت، در کنار مردم ایران استاده(!)، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی نیز در اظهارات جدیدی، خود را دوست دار مردم ایران دانسته است. 🔹نتانیاهو که دستش به خون هزاران مردم بی‌گناه فلسطینی آلوده است، در سخنانی مضحک، جمهوری اسلامی ایران را متهم به سرکوب و کشتار مردم کرده است! 🔹وی در بخشی دیگر از سخنانش، گفته است: می‌خواهم به شجاعت مردم ایران اشاره کنم که دوباره علیه این رژیم به خیابان‌ها آمده‌اند. آن‌ها شایسته آزادی هستند، آن‌ها شایسته رهایی هستند، حق آن‌ها زندگی توام با امنیت و صلح است، چیز‌هایی که رژیم ایران از آن‌ها سلب کرده. 🔹با بازداشت سفیر انگلیس در تجمع دیروز که درحال تهیه فیلم و عکس بوده و همچنین توییت فارسی ترامپ، نتانیاهو نیز با این صحبت‌ها نشان داد که شعارهای ساختار شکنانه دیروز و اهانت عده‌ای از اراذل به تصاویر شهید سپهبد سلیمانی، از کجا آب می‌خورد.