eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
28.3هزار عکس
38.8هزار ویدیو
21 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در جشنواره دولتی جایزه میگیرن بعدش از سانسور و سرکوب شدن حرف میزنن!
⭕️ اصلاح طلبا با گذاشتن عکس منتظری کنار امام ثابت کردن هدفشون زمین زدن نظامه؛ چون امام به منتظری گفت: "شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین میسپارید و صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید."
همزمان با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی، برای نخستین بار در کشور نشست ملی «نهضت دختران امام»، ندا، ویژه دختران دهه هشتادی از روز ۲۲ تا ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان در این دورۀ سه روزه، در قالب کارگاه‌های مسئله‌شناسی و آموزش رسانه‌ای، به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و دغدغه‌های دختران نوجوان خواهند پرداخت. لازم به ذکر است این دوره ویژه دختران نوجوان متولد ۸۰ تا ۸۴ از سراسر کشور می‌باشد. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند تا تاریخ ۱۲ بهمن ماه، نام، نام خانوادگی و نام شهر خود را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۴۰۵۰۵، ارسال نمایند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺این گلایه است؛ شکایت نیست... 🔸کدخدایی: "ما اهل شکایت نیستیم اما از دوستان و مقامات گلایه داریم که در جریان کار ما هستند ولی به گونه ای حرف می‌زنند که گویا بی‌اطلاع هستند. البته شورای نگهبان حق خود می‌داند که حتی از طریق قوه قضاییه حق خود را پیگیری کند." 👈امان از اصلاح‌طلبانی که برای حبّ مقام و رأی آوردن، چه حیله‌ها می‌کنند...
🔺ناراحتین تحریم‌ها برگشته؟!🤔 🔸توییت سازمان انرژی اتمی در خصوص تحریم شدن صالحی رییس این سازمان توسط آمریکا در روز گذشته: «اقدام نابخردانه ترامپ در تحریم دکتر صالحی و سازمان انرژی اتمی ایران، خللی در فعالیت ها و سیاست های صلح آمیز هسته ای ایجاد نخواهد کرد.» 👈یعنی یه دولت تدبیر و امیدی داریم که با شعار برداشتن تحریم‌ها رأی آورد و بعد بیشتر تحریم‌ها برداشته که نشد هیچ، اضافه هم که شد باز هم هیچ، حالا خود دولتی‌ها هم یکی یکی دارن تحریم میشن! تنها چیزی که میشه خطاب به این دولت گفت اینه که ناراحتین تحریم‌ها برگشته شده کاسبان غربی؟
▪️‏این‌ها توییتهای یک برانداز یا یک اکانت فیک ساکن ایرانی آلبانی نیست،اینها مزخرفات کسی است که هم بالا تا پایین نظام را فحش کش میکند هم از خیر شرکت در جشنواره شعر فجر انقلاب نمیگذرد، البته هیات داوران ایشون رو برگزیده هم اعلام کردن که نمی‌دونم از جهلشون هست یا مداراشون! بیچاره فرهنگ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت موگرینی از عبارتی که به درخواست ایران در برجام گنجانده شد تا دولت فعلی پیروز مبارزات سیاسی باشد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نظارت شورای نگهبان، آری یا خیر؟ تجربه جهانی در باره این شیوه از نظارت چه‌میگوید؟
⭕️تخریبِ چهره‌هایِ انقلابی؛ به صورتِ گلّه‌ای! ♦️این روزها می بینیم که کانال های وابسته به دولت، با یک فیلم و متنِ مشترک و البته در ساعتی معیّن اقدام به تخریب علیه چهره های انقلابی می کنند؛ در تحقیقاتِ به عمل آمده، مشخص شد که این کانال ها درمقابل مبلغی پول؛ اقدام به تخریبِ همزمان می کنند! 🔹چطور می‌توان باور کرد که کانال ‌های هواداریِ استقلال و پرسپولیس که اصلا ربطی به سیاست ندارند، دمِ انتخابات آن پستِ مشخص که از بچه‌های بالا(دولت) برایشان فرستاده شده را کار می کنند؟اين عجيب نيست؟!
⭕️طولانی‌ترین استقبال بشری! 🔹 تصویری زیبا از استقبال مردم از (ره) هنگامِ ورود به در ۱۲ بهمن ۵۷؛ طولِ اين صف نزدیک به ۳۳ کیلومتر بوده است! 🔹این مردم در تشییع باشکوهِ شهید هم نشان دادن که چه کسی راه امام خمینی را رفت و همین مردم به استقبالش رفتن! 👈 و همچنین تنفّر داشتند و دارند از کسی که برای اوّلین‌بار بذرِ را در ایران پاشید😒
با مقایسه این دو نقشه، نقش شهید حاج قاسم در منطقه و علت عصبانیت آمریکا از ایشون رو متوجه میشید... نقشه پایین مربوط به وضعیت نظامی سوریه در سال ۲۰۱۵ است، و تسلط نیرو‌های تروریستی بر این کشور! نقشه بالا مربوط به اوایل سال ۲۰۲۰ است که باید پیروزهای اخیر در خانطومان و معمره النعمان رو هم بهش اضافه کرد پ.ن: رنگ قرمز ارتش سوریه، سبز تروریست‌های النصره، سیاه داعش و زرد هم کردها هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است قدس خانه ابدی فلسطینیان است، ان شالله مسلمانان ۲۰۲۰ را پایان اسرائیل رقم خواهند زد✌️
💬مجری برنامه ثریا نسبت به دروغ‌پراکنی برخی کانال های تلگرامی در رابطه با عدم امضای برخی خانواده های شهدا برای حمایت از برنامه ثریا و جهان‌آرا نوشت: 🔹موضوع داره جالب میشه! تماس گرفتن با خانواده های شهدا که بیایید تکذیب کنید نامه حمایت از ‎ثریا و ‎جهان_آرا را. اما با تایید خانواده شهدا، دست شان خالی ماند. بعد هم بعضیا رفتند در یک کانال تلگرامی یک خبر ساختن و تهمت هایی زدن که آدم خنده‌اش می گیرد. 🔹‏ما البته به درخواست خانواده شهدا از آن کانال شکایت می کنیم. اما شمایی که پشت صحنه هستید از دروغ هایی که می گویید شرم نمی کنید! یکی از همان خانواده شهدایی که نامه را امضا کردند وکالت پرونده را هم به عهده گرفتند. ‏🔹تهمت هزینه دویست میلیون برای فشار رسانه ای بر سازمان هم از آن حرفهاست! همان زمانی که پخش زنده ثریا متوقف شد، حقوق بچه های ثریا سه ماه معوق شده بود! و بچه ها برای اجاره خانه هایشان هم لنگ بودند! شرف داشته باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عدم التزام به اسلام داوطلبان انتخابات یعنی چه؟ 🔹آیا عدم التزام به اسلام یعنی، فرد مذکور مسلمان نیست؟
سخنگوی شورای نگهبان: 🔹مجموعا صلاحیت بیش از پنجاه درصدِ کسانی که در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند احراز شده است. 🔹شورای نگهبان تابع ادله است. اگر کسی ثابت کند که حکمش تبرئه شده و یا تغییر وضعیتی در اسنادش بوجود آمده، به مرحله احراز صلاحیت می‌رسد. 🔹در بین نمایندگان فعلی مجلس که احراز صلاحیت نشدند، یک نفر دوتابعیتی وجود داشت. 🔹ما باید طبق قانون عمل کنیم پس کاری به سهم‌های سیاسی نداریم. 🔹نمی‌توانیم بر روی قانون چشم‌پوشی کنیم تا سهم جناح‌ها در انتخابات مساوی شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حضور رئیس قوه قضاییه در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران 🔹آیت الله رئیسی در دومین روز از دهه مبارکه فجر برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور یافت.
رئیس قوه قضائیه: مبارزه بی‌امان با فساد در دستور کار ماست 🔹محوری‌ترین نکته‌ای که امام (ره) دنبال تحقق آن بود اجرای عدالت بود، دستگاه قضایی هم به عنوان پیشانی اجرای عدالت، بنایش این است که در این قضییه گام بردارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رئیسی: مردم عزیز در رفراندوم حضور در تشییع پیکر سردار سلیمانی رای به مقاومت و ایستادگی دادند و این همان پیام امام، رهبری و ملت ایران است. 🔹پیام ضعف تعلق به ملت ایران و نظام اسلامی ندارد. 🔹امروز اراده ملت، دولت و همه دست اندرکاران نظام ایستادگی در برابر دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ماجرای نماینده مجلسی که ۱۰ خانه داشت و مخالف گرفتن مالیات بود!
🔺حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب: 🔹قالیباف همیشه همراه و همدل با حاج قاسم سلیمانی بوده و رهبر معظم انقلاب به او فرمودند که تو مدیریت جهادی داری و کسانی که او را خراب کردند باید در روز قیامت پاسخگو باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چين اولين بيمارستان براي مداواي مبتلايان کرونا را در ده روز ساخت.
💬 ‏دیروز محسن تنابنده وقتی لقمه آخر را خورد و از سر سفره ‎تلویزیون حاکمیتی بلند شد آمد و نشست در جشنواره سینمای انقلاب! همینقدر راحت و با اعتماد به نفس
💬محسن مقصودی: مدیر کانال با من تماس گرفت و بعد از عذرخواهی گفت این خبر از جایی همراه با پول کافی برای انتشار فرستاده شده! مجری برنامه ثریا: 🔹‏بعد از اعلام شکایت، مدیر کانال زنگ زد به حقیر و از عوامل ‎ثریا و ‎جهان آرا و خانواده شهدا، عذرخواهی کرد و ابراز شرمندگی، و‌ گفت این خبر را کسی برایشان فرستاده و پول داده تا کار بشود! 🔹پیگیر ماجرا هستیم تا دقیقا مشخص بشه چه کسانی و با چه نیتی هزینه کردند و این خبر دروغ رو منتشر کردند.