eitaa logo
آتش به اختیار 🇮🇷 🇵🇸
1.4هزار دنبال‌کننده
26.1هزار عکس
35.3هزار ویدیو
18 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴وزیر دفاع انگلیس: روسیه قصد دارد ایران را در ازای دریافت پهپاد به تجهیزات نظامی پیشرفته تجهیز کند. 🔴سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در خصوص توافق بازگشت به برجام می‌گوید در حال حاضر هیچ پیشرفتی در مذاکرات با ایران حاصل نشده است و هیچ پیشرفتی در آینده نزدیک انتظار نمی‌رود. 🔴یک مقام آمریکایی می‌گوید واشنگتن قصد دارد نشستی را تشکیل دهد که شامل اسرائیل و کشورهای عربی امضا کننده توافقنامه صلح باشد./الجزیره ⭕️ آمریکا : بایدن بودجه دفاعی 850 میلیارد دلاری آمریکا را این هفته امضا می کند 🔴معاریف عبری: یک سند محرمانه فاش می کند که پس از خودداری روسیه از استقرار سامانه های اس-300، سوریه از ایران و کره شمالی خواسته است تا سامانه های دفاع هوایی در کشورش مستقر کنند. 🔴رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا: 🔻ارتش ترکیه خواب تحویل جنگنده F16 را باید ببیند. ⭕بایدن: برجام مرده اما نمی‌توانیم آن را اعلام کنیم ♦️رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی مدعی شد: 🔹توافق هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران «مرده» است. 🔸️ برجام مرده است اما ما نمی‌توانیم این را اعلام کنیم. داستانش طولانی است. ⭕کیو یو جونگ، خواهر رهبر کره شمالی: همه به زودی خواهند دانست که موشک های ما چه کاری می توانند انجام دهند.
🔺 یحیی گل محمدی که پیش از این تراشیدن موی خود را به نام حمایت از زنان ایرانی تمام کرده بود حالا مشخص شده که مو کاشته و مقدمات کاشتن مو را فراهم کرده بود:)
❌ رسانه عفریته انگلیس از حمید علیمی‌ حمایت کرد 🔻آقای علیمی بفهم! اگر با ولایت نباشی، حتی روضه خوان هم که باشی، شیطان تو را به آغوش‌ می‌کشد! 🔻گفتی می‌خواستی برای حضرت فاطمه(س) روضه بخوانی و روضه‌ات را تعطیل کردند؟ سعی کن‌ ابتدا از حضرت فاطمه(س) ایستادن پای ولایت را بیاموزی و بعد روضه بخوانی، و ببین که چگونه اگر ولایت‌مداریِ فاطمی نداشته باشی، روضه هم بخوانی، همین بی‌بی‌سی برایت پخش می‌کند!
📸 توئیت جنجالی رئیس جمهور کنیا: «تیم آفریقایی من در جام جهانی بازی فوق العاده ای انجام داد.» 🔹️ او همراه این توئیت، ملیت بازیکنان تیم ملی فرانسه را مورد توجه قرار داده است.
🔺خبر بد برای حامیان مهسا امینی که دنبال مبارزه با حجاب و تحقق شعار زن، زندگی و آزادی بودند: ⚠️دیکتاتورترین زن دنیا از سوی آمریکا به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد. زنیکه زنان گروهکش را عقیم کرد، همه را به عقد مسعود برای تجاوز در آورد و زنان زیر دستش همه حجاب فوق اجباری دارند.
امام خامنه‌ای درست میگفت👆
🔺منبع پولی که فرخ نژاد را هار کرد مشخص شد...باز هم پای سعودی در میان است!
🔺بخشی از توئیت‌های حمید علیمی
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صبحت‌های شهید درباره حضرت زهرا (سلام الله علیها) وماهم پناهگاهمون زهرا بود....🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠روایَتِ رَفیقِ خُوشبَختِ ما بیست خاطره از شهید عزیزما🕊️🥀 قسمت چهارم: مطالعه 📚«برگرفته از کتاب هزارو دوازدهمین نفر»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگفتن وجود بعضی از آدما نعمته... اینو تا وقتی بینمون بود نفهمیدم.. :)