eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
37.2هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
پول های کثیف سعودی بدجوری این وهابی رو وحشی کرده
✅ دکتر نوش‌آبادی در مراسم تقدیر از فعالین ستاد دهه فجر شهرستان ورامین 🔹مردم در ۲۲ بهمن حماسه آفریدند. حالا نوبت مسئولان است که در مقابله با گرانی ها و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، حماسه بیافریند. 🔸اگر به همان اندازه که مردم برای حفظ نظام و صیانت از انقلاب وحدت دارند و در مقابل دشمن ایستادگی می کنند، مسئولان هم برای حل دغدغه های مردم، همت بخرج دهند، کشور بیمه خواهد شد.
✅ به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین، مراسم تقدیر و تشکر از فعالین و کمیته‌های ستاد دهه فجر این شهرستان با حضور دکتر نوش‌آبادی نماینده مردم دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 🔹در این مراسم، از کمیته‌های برتر و منتخبین اعضای ستاد دهه فجر شهرستان ورامین تقدیر بعمل آمد.
🔴این خبر را به اصلاح طلبان برسانید و بگویید آنچه ادعای محیط زیستی شما درباره دریاچه ارومیه بود و در اجرای آن ناتوان بودید را رئیسی به سرانجام رساند. 🔹افتتاح طرح بزرگ انتقال آب سد "کانی سیب" به دریاچه ارومیه. پروژه ای شامل ۳۶ کیلومتر تونل، ۱۱ کیلومتر کانال و ۲۸ کیومتر رودخانه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥امام خمینی: شما پاسداران انقلاب اسلامی، با جان و دل به اسلام خدمت می‌کنید. امیدوارم خدا همان اجری که به پاسداران صدر اسلام اعطا کرد به شما هم اعطا کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نتانیاهو: ایرانیها از غذاها و داروهای تغییر ژن یافته ما استفاده میکنند! ⚠️ نفوذ و توطئه صهیونیسم در مواد غذایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارسالی مخاطبان من امروز جزیره کیش هستم یک فیلم براتون از وضع بی بندوباری اینجا میفرستم
نرم افزار تیک تاک در آمریکا و اروپا ممنوع شد توییتر در ترکیه فیلتر شد حالا هم استفاده چند نرم افزار هم در کانادا هم ممنوع شدند مرگ بر دیکتاتور ✊😁
روز پاسدار ❤️ روز جانباز ❤️ روز مرد ❤️ روز پدر ❤️ روز ایثار ❤️ روز شهادت ❤️ روز رفاقت ❤️ و تمامی روزهایی که مردم ایران و امت اسلامی گرامی میدارند، همه زیبنده توست ای
🔴رهبری یک تنه بار‌جهاد تبیین را به دوش میکشد 🔹‌ رهبر در دیدار نمایندگان خبرگان: «علما جهاد تبیین را جدی بگیرند و به میان جوانها بروند. از شبهه نباید رنجید؛ این شبهه ها مثل این تحریمهاست؛ ما را وادار میکند بیشتر فکر کنیم» 🔹‌ آنان که در جهاد تبیین کوتاهی میکنند، فردای قیامت پاسخی دارند؟
آغاز ثبت‌نام خودروی وارداتی از فردا 🔹وزارت صمت: متقاضیان خرید خودروهای وارداتی از ساعت ۱۲ فردا به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس saleauto.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند. 🔹زمان ثبت‌نام اولویت محسوب نمی‌شود. بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان، گواهینامه رانندگی و نداشتن پلاک فعال و سابقه خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا در ۴۸ ماه گذشته از شرایط ثبت‌نام است. فارس
اسفند عجب ماهی است شهادت : ۶ اسفند شهادت : ۸ اسفند شهادت : ۱۰ اسفند شهادت : ۱۷ اسفند شهادت : ۱۸ اسفند شهادت : ۲۳ اسفند شهادت : ۲۴ اسفند شهادت : ۲۵ اسفند ◾️سالگرد شهادت همه شهدای عزیز بالاخص شهدا اسفندماه را تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم. ضمناً در اسفندماه هفته ایثار و شهادت هم هست که این موضوع هم به ارزش این ماه اضافه شده است‌‌‌.
آمده تا زِعلی تیغ دودَم‌ را گیرد نقاشی آموزش رزم امیرالمومنین به حضرت عباس(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محتواهایی با موضوع همجنس‌بازی در شبکه‌ی نمایش خانگی! مسئولین خوابن؟
ولی قرار بود «عمامه پرانی» کنید نه اینکه به وضعیتی برسید که به چادر پوشیدن سفیر سوییس گیر بدید و پاچه‌شو بگیرید 😂
🔴 برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس با حضور «مخبر» سخنگوی هیات رئیسه مجلس: 🔹جلسه غیرعلنی مجلس فردا از ساعت ۸ صبح با حضور معاون اول رئیس جمهور،  وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل بانک مرکزی کشور برگزار خواهد شد. 🔹قرار است وزیر اقتصاد رئیس کل بانک مرکزی و همچنین معاون اول رئیس جمهور در رابطه با نابسامانی های بازار ارز به نمایندگان توضیحات و گزارش هایی را ارائه دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اولین فیلم از موشک کروز پاوه با دقت زیر یک متر و سر جنگی با قدرت بسیار بالا
سردار حاجی زاده هم اکنون : برد موشک‌هامون به احترام اروپایی‌ها ۲۰۰۰ کلیومتره ، ان شاءالله که احترام خودشون رو حفظ کنن :))) سردار حاجی زاده : موشک هایپر سونیک سپاه بالای ۱۳ ماخ سرعت دارد عیدی سردار حاجی زاده : موشک کروز پاوه با برد ۱۶۰۰ کیلومتر که با فاصله ۵۰ متری زمین حرکت میکنه سردار حاجی زاده: موشک‌هامون در برابر جنگ الکترونیک کاملا ایمن هستن ، حریف می‌طلبیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار حاجی‌زاده: چون موشک هایپرسونیک از جو خارج می‌شود به دنبال این هستیم که چطور از آن رونمایی کنیم. اگر آمریکایی‌ها باور نکردند هم مهم نیست؛ روز حادثه مشخص می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یک روزی پایگاههای آمریکا در منطقه قدرت بود اما امروز گوشت زیر دندان ما هستند سردار حاجی‎زاده: نمونه ی افول قدرتشان هم کم کردن تعداد نیروهایشان در این  پایگاه‎ها به اعتراف خودشان برای کاهش تلفات است. 🔹امروز تهدیدات موشکی ما برای پایگاه‎های دشمن از خطی به ۳۶۰ درجه شده است.