eitaa logo
آتش به اختیار
1.4هزار دنبال‌کننده
27.7هزار عکس
37.6هزار ویدیو
19 فایل
کانال #آتش_به_اختیار _ منتخب اخبار سیاسی از منابع رسمی _ فیلمهای جذاب امام خمینی و امام خامنه ای _ فیلمهای کمتر دیده شده سیاسی و انقلابی ارتباط با ادمین @mgh4385 eitaa.com/atash_be_ekhtiiar http://eitaa.com/joinchat/2125266945C23fd3ab66e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله موشکی و پهپادی حزب الله لبنان به شهرک‌های "حورفيش" وميرون" و"تسورئيل"
توئیت لحظاتی پیش صفحه دفتر رهبر انقلاب
رسانه‌های عبری: اسرائیل در انتظار حمله فلج شده‌است رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعتراف نمود که بعد از ترور هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و و حشت اسرائیلی‌ها را در بر گرفته است و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند. سرویس‌های اطلاعات اسرائیل هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند. این رسانه عبری زبان با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرد. رسانه‌های عبری زبان همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هراس در اردوگاه دشمن؛ تشنج و سردرگمی در اسرائیل از زبان خبرنگار صهیونیستی اینترنشنال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فرض کنید برجام همین الان درست شد! 🔹‌رابطه با امریکا برقرار شد، همه تحریم‌ها هم لغو شد! بعد چی؟!
🔴 ‏از کی تاحالا پایین اومدن چهارتا پله رییس جمهور کشوری که خون های آلوده ایدز رو وارد ایران کرد شده عزت! 🔹غرامت پیش کش یه عذرخواهی خشک و خالی هم نکردند !!! «محمد پناهی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خبرنگار بی‌بی‌سی از حمله قریب‌الوقوع ایران به رژیم صهیونیستی می‌گوید! 🔹‌حس ما این است که حمله ایران علیه اسرائیل ممکن است هر لحظه اتفاق بیافتد.
🔺حال و روز صهیونیست‌ها در پناهگاه‌ها
🛑 ️نتانیاهو در یک تونل زندگی خواهد کرد.
🔻به طور بازدارندگی از چند طریق قابل دستیابی است: ۱. اِعمال قدرت ۲. نمایش قدرت ۳. سَدِّ نفوذ ۴. استعاره قمپز در کردن ۵. استعاره موش مردگی ⚠️عملیات وعده صادق در مرز میان نمایش قدرت و اعمال قدرت بود؛ عملیات آتی کاملاً در حوزه اِعمال قدرت قرار دارد.
🚨سفارت روسیه در پایتخت استرالیا: مستشاران نظامی روسیه درحال آماده‌سازی سامانه‌های دفاع هوایی و جنگ الکترونیک در ایران برای دفع هرگونه حمله موشکی به ایران هستند.
سخنگوی وزارت خارجۀ آمریکا: در تلاش برای جلوگیری از حملۀ ایران به اسرائیل هستیم 🔹ما این را برای ایران روشن کرده‌ایم که باید از بالا بردن تنش‌ها اجتناب کنند و اینکه در صورت حمله ما از اسرائیل دفاع می‌کنیم. ما فکر نمی‌کنیم که این حمله باید اتفاق بیفتد. فارس
✍🏻 یک مرجع تقلید هیچ وقت ‎دروغ نمی‌گوید... گفتند ‎میزنیم پس یقین کنید میزنیم؛ شما فقط منتظر زمانش باشید.‌‌..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 | دقایقی قبل سه صدای انفجار در سپاهان شهر اصفهان شنیده شد 🔹شهروندان اصفهان تصاویری از این انفجارها را در فضای مجازی منتشر کردند. 🔹به گفته شهروندان این منطقه سه صدای انفجار پشت سر هم به گوش رسیده است. 🔹معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در این زمینه گفت: شنیده شدن صدای انفجارها ناشی از اقدام آموزشی بوده است.
🔴 حرکت ۲ ناوشکن آمریکا به سمت دریای سرخ 🔹‌«سی ان ان»، یک مقام آمریکایی که نامش ذکر نشده است اعلام کرد که ۲ ناوشکن آمریکایی از خلیج عدن به سمت دریای سرخ حرکت کردند تا در فاصله نزدیکی از فلسطین اشغالی قرار بگیرند. 🔹‌این در حالی است که منابع رسانه‌ای صهیونیستی از دیدار و رایزنی ژنرال مایکل کوریلا فرمانده ستاد مرکزی آمریکا (سنتکام) با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تحولات منطقه خبر دادند.
🔴رسانه های عبری: مصر به اسرائیل اطلاع داد که بی طرف است و در مقابله با هرگونه پهپاد یا موشکی که ممکن است از یمن به سمت ایلات و جنوب اسرائیل پرتاب شود مداخله نخواهد کرد. پ.ن: مصر پیام‌ها رو دریافت کرده😄
🔴 مفسر آمریکایی: ایران هنوز اقدامی انجام نداده جهان در حال فروپاشی است 🔹‌در حالی‌که ایران پس از شهادت «اسماعیل هنیه»، رهبر حماس توسط عوامل رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه عملیات نظامی انجام نداده است، بورس‌ها و بازارهای مالی جهان یکی پس از دیگری در حال فروپاشی است. 🔹‌«جکسون هینکل» مفسر سیاسی اثرگذار در رسانه‌های اجتماعی، دوشنبه شب در حساب خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایران هنوز یک موشک شلیک نکرده است، اما جهان در حال فروپاشی است.»
🔴 به زودی سر مار را در تل‌آویو خواهیم زد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از دکتر باقری پرسیدند چی در گوش وزیر خارجه اردن گفتید؟ ‏صهیونیست‌ها حتی خواب حمله به ایران هم نخواهند دید . ‏اگر هم ببینن از آن خواب بیدار نخواهند شد.
26.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خون بهایِ حاج قاسم فقط فتحِ قدس است ❤️