eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
49.9هزار عکس
39.2هزار ویدیو
849 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هم اکنون👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 ماشاالله به این جوانان تا کور بشه چشم فتنه گران👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
‌‏امتحان تاریخ معاصر، نیم قرن بعد ❓سؤال: علت شکست قیام براندازان در شهریور ۱۴۰۱ چه بود❓😃 ✅ پاسخ : بازگشایی مدارس 😅😂 .
🔴به قتل رسیدن دختر عراقی توسط یک سرباز آمریکایی 🔹«زینب عصام» توسط نیروهای آمریکایی در شهر بغداد هنگام مانور نظامی کشته شده است. 🔹رسانه های غربی و عربی هنوز واکنشی به این اتفاق نشان نداده اند.
مریم رجوی . این عکس رو خوب میدونه چیه. این صف زنده به گوری کرد ها در عملیات انفاله. ۱۸۰ هزار نفر کرد کردستان عراق با فرماندهی صدام حسین و همراهی مجاهدین خلق قتل عام شدن. ننگ تاریخ مجاهدین خلق
پس دردتون آزاد شدن این کثافت‌کاری‌هاست، نه مهسا امینی :) 🔞 با عرض پوزش از مخاطبین بابت نشر محتوای توییت‌های براندازان
🔞 بی‌حرمتی به مرحومه مهسا امینی توسط مدعیان آزادی لخت شدن، اسم اون بنده خدا رو روی خودشون نوشتن و از خودشون عکس گرفتن! چقدر شما هرزه و پست فطرت هستید! صدای ایران
قتل جنین در شکم مادر توسط آشوبگران لعنت به اول و آخرتون داعشی‌های وحشی صدای ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دکتر رئیسی: معیار ساخت جهانی بهتر، عدالت است 🔹رئیس جمهور در نشست سازمان ملل: 🔹معیار اساسی برای ساخت جهانی بهتر، عدالت است و تمام آرمان های بشری با عدالت ساخته می‌شود 🔹اگر چه بسیاری از حرکت‌ها به بلوغ انقلاب نرسیدند اما موفقیت برخی از انقلاب ها نظیر انقلاب ایران، امید به برقراری عدالت را همچنان زنده نگه داشته است.
🔴دکتر رئیسی: بدنبال رسیدگی عادلانه به جنایات رئیس جمهور سابق آمریکا هستیم 🔹رئیس جمهور در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل: 🔹رسیدگی عادلانه قضایی به جنایت رئیس جمهور سابق آمریکا را از طریق یک دادگاه عادلانه، دنبال خواهیم کرد.
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد لطفا انتشار بدین👆 تا خانمهای چادری نه تنها نگران نباشند بلکه با افتخار تمام چادر حضرت فاطمه(س) و زینب کبری را به سر کنند و بیش از پیش در جامعه حضور بهم برسانند 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨حمله وحشیانه آشوبگران به یک جوان در اصفهان/ اغتشاشگران به وضوح خواهان کشتن وی هستند آیا باید باور کرد این ها برای خونخواهی یک ایرانی، قصد کشتن سایر ایرانیان را دارند؟ صدای ایران
🔴دکتر رئیسی: فرمانده‌ای که داعش را به عقب راند، کسی نبود جز 🔸رئیس جمهور در نشست سازمان ملل: 🔹آمریکا اعتراف کرد که داعش را تشکیل داده است. 🔹جمهوری اسلامی پروژه داعش را عقب راند و فرمانده آن کسی به جز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نبود. 🔹رسیدگی به پرونده جنایت رئیس جمهور سابق آمریکا در قبال حاج قاسم خدمت به انسانیت است. 🔹ما رسیدگی به پرونده حاج قاسم سلیمانی را تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد.
🔴دکتر رئیسی: کشوری که در داخل خود مدعی عدالت باشد ولی در خارج اینطور نباشد، باید از بشریت شرم کند 🔸رئیس جمهور در سازمان ملل: 🔹عناصر کلیدی در مسیر انقلاب، خداخواهی، نوع‌دوستی و چندجانبه‌گرایی است، من مفتخرم که نماینده ملتی هستم که میراث‌دار فرهنگ و تمدن بزرگی است. 🔹کشوری که در داخل خود مدعی عدالت باشد ولی در خارج اینطور نباشد، باید از بشریت شرم کند، انسانیت منحصر به بخشی از انسان‌ها نیست. 🔹ماهیت لشکرکشی به شرق آسیا و گسترش ناتو به شرق اروپا فرقی با یکدیگر ندارد، چراکه در هر دو سرنوشت آمریکا به دست آمریکا تعیین می‌شود. 🔹انقلاب اسلامی آغاز حرکت ملت ایران برای رسیدن به جایگاه واقعی خود بود که طی آن کودتا و تجزیه طلبی را پشت سر گذاشت. 🔹ملت های منطقه به پیروی از تجربه انقلاب اسلامی به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند.
سازمان ملل هم اکنون👆👌♥️ ✅احسنت دکتر رئیسی متشکریم 👌♥️
🎥 رئیس‌جمهور: آنچه ما می‌خواهیم حقوق ملت ایران است 🔹️ رابطه مبتنی بر ظلم را بر نمی‌تابیم. 🔹️ دست یافتن به امنیت جهانی از هر طریقی به جز عدالت پایدار نخواهد ماند. 🔹️ منطق ما ریشه در فرهنگ قرآنی دارد که فرمود نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم روید. صدای ایران
🔴 دکتر رئیسی: در دوران سختی یار همسایگان خود بوده ایم/ تاریح معاصر مظلوم تر از فلسطین و ظالم تر از رژیم صهیونیستی به خود ندیده است 🔸رئیس جمهور در نشست سازمان ملل: 🔹جمهوری اسلامی ایران خواستار تعامل حداکثری با تمام کشورهای جهان به خصوص کشورهای دوست خود است. 🔹مسیر حل بحران، گفت‌وگو و تفاهم است. جمهوری اسلامی ایران دارای توانایی کمک به حل بحران هاست 🔹تجارت منطقه‌ای ایران به صورت چشم گیری رشد داشته است 🔹ما در دوران سختی اثبات کرده ایم که یار همسایگان خود هستیم. 🔹تاریخ معاصر ملتی مظلوم تر از فلسطین و ظالم تر از رژیم صهیونیستی به خود ندیده است 🔹رژیم صهیونیستی بزرگترین زندان جهان را در غزه بر پا کرده است 🔹ما به سیاست فلسطین معتقد هستیم. راه حل بحران فلسطین مراجعه به آرای تمام فلسطینیان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دکتر رئیسی: ایران دنبال ساخت سلاح اتمی، نیست 🔹این سلاح جایی در دکترین دفاعی ما ندارد. برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران تنها دو درصد برنامه‌های هسته‌ای جهان را شامل می‌شود اما ۳۵ درصد بازرسی‌ها از کشور ماست.
🔴دکتر رئیسی: ✅فتوای حکومتی برای ایران از هر نظارت بین المللی، نافذ تر است 🔸رئیس جمهور در نشست سازمان ملل: 🔹فتوای امام خامنه‌ای حفظه الله مبنی بر منع تولید سلاح هسته‌ای برای ایران از هر نظارت بین المللی نافذتر است 🔹دولت های مدعی هم سلاح هسته‌ای تولید کردند و هم به کار بردند. 🔹کشورهایی که به ضوابط پایبند بودند از حقوق خود در NPT محروم می‌شوند. 🔹در حالی که برنامه صلح آمیز هسته ای ایران تنها دو درصد از برنامه های هسته ای دنیاست اما ۳۵ درصد بازرسی ها از تاسیسات ماست.
⭕️رئیس جمهور انقلابی 🔻درخواست قصاص قاتلین سردار سلیمانی در مقر سازمان ملل توسط آیت الله رئیسی و نشان دادن تصویر شهید سلیمانی به جهانیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دکتر رئیسی در سازمان ملل: رسیدگی عادلانه قضایی به را از طریق دادگاه عادلانه، دنبال خواهیم کرد
🔴لحظه بالابردن تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مبارزه با داعش در سازمان ملل🇮🇷✌️ ✅شیر مادر و نان پدر حلالت ♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴دکتر رئیسی: منطق مذاکراتی ایران، برمبنای پایبندی به تعهدات است 🔹موضوع تضمین‌های اطمینان‌بخش صرفا آمادگی برای یک اتفاق احتمالی نیست. ما تجربه خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام و تعلل دولت فعلی برای بازگشت به تعهداتش را پیش چشم داریم. 🔹همین امروز که دولت آمریکا از بازگشت به تعهداتش سخن می‌گوید صدای دیگری در آمریکا به گوش می‌رسد که تعهدپذیر بودن واشنگتن را زیر سوال می‌برد. آیا با آن تجریه و این چشم‌انداز می‌توانیم در موضوع تضمین پایداری توافق با مسامحه عمل کنیم؟
🔴دکتر رئیسی: گره توافق هسته ای از جایی باز خواهد شد که گره خورده است 🔸رئیس جمهور در نشست سازمان ملل: 🔹تحریم سلاح کشتار ملت هاست و کشورهایی که آن را همراهی می‌کنند در این کشتار شریک هستند. 🔹آژانس ۱۵ بار اعتراف کرده که فعالیت های هسته‌ای ما صلح آمیز است 🔹گره توافق هسته ای از جایی باز خواهد شد که گره خورده است. 🔹ایران با پایبندی به تعهدات خود محور اصلی بقای برجام بوده است. 🔹همه انسان‌ها باید در ساخت عدالت جهانی حضور فعالانه داشته باشد.