فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام وقت به خیر
*👆📹نسخه قدیمی برجام با مدیریت مرحوم هاشمی و فریب خوردن سردار سازندگی از شیطان بزرگ‼️*
این کلیپ را حتما ببینید و بزنید توی دهان آنهاییکه مدعی هستند زبان دنیا را بلدن.‼️
🇮🇷فاوو
بازگشت.mp3
6.96M
#تلنگری
#استاد_شجاعی
#استاد_مجتبی_تهرانی
عرفه روزیه که باید برسی به عشق!
به تنهاییِ عزتمند ..!
نه برای امروز/ بلکه برای همیشه!
✖️ چجوری میشه به عشق رسید؟
✖️ چجوری میشه تنهایِ عزیز بود؟
#حال_خوب_دعا 🌟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جملهای از دعای عرفه که بزرگان خیلی با آن اشک میریختند
دست ما رو هم میگیری دیگه، درسته؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗓 ۹ ذیالحجه ، شهادت سفیر باوفای امام حسین ، حضرت #مسلم_ابن_عقیل (علیهما السلام)
🏴 عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیةالله العظم (ارواحنافداه) ، رهبر معظم انقلاب ، مراجع تقلید و دلسوختگان حسینی...
📍پ.ن : متاسفانه چندین کانال بزرگ را بررسی کردم و دیدم نسبت به این موضوع بی تفاوت بودهاند و یا به یک استیکر بسنده کردهاند.
╔═"═••⊰💙⊱••═''═╗
╚═-═••⊰💙⊱••═-═╝
Iاِنتشار بدون لینڪ=✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اهمیت روز عرفه
کسی که در ماه مبارک رمضان آمرزیده نشود، بر او باد که روز عرفه را #درک کند (یعنی اعمال آن روز را به جا بیاورد تا آمرزیده شود)
🔹مرحوم استاد فاطمی نیا
2683815_854.pdf
1.82M
💠 متن دعای #عرفه بصورت pdf
🌹التماس دعا🌹
📎 #دعای_عرفه
📎 #روز_عرفه
پاسخ به سوالات اعتقادی شما 👇👇
@pasokhgo313
پرسمان اعتقادی استاد محمدی 👇👇
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
♨️ @ostadmohamadi
46.6K
⭕️ سؤال
❓آیا کشتن خروس هم برای دفع بلا موضوعیت دارد یا باید گوسفند کشته شود؟ برای دفع بلا قربانی بهتر است یا صدقه؟
🔰 پاسخ
ذبح خروس، صدقه حساب میشود ولی قربانی حساب نمی شود. حدّاقلِّ قربانی، همان گوسفند است.
و اگر امر دایر باشد بین قربانی و صدقه، قربانی ارجح است. قربانی بهتر است.
🎙 استاد محمدی شاهرودی
📎 #عید_قربان
📎 #عیدآسمانی
📎 #عرفه
پاسخ به سوالات اعتقادی شما 👇👇
@pasokhgo313
پرسمان اعتقادی استاد محمدی 👇👇
🔹🔸🔹🔸🔹🔸
♨️ @ostadmohamadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
1981488897_1142474741.mp3
4.16M
🔊 #کلیپ_صوتی | نقاب نفاق
🔻به مناسبت سالگرد خنثیسازی کودتای نوژه
YEKNET.IR - vahed - moslemie 1400 - poyanfar.mp3
8.9M
🔳 #شهادت_حضرت_مسلم(ع)
🌴یابن عم کوفه میا
🌴در دلم درد است کوفه نامرد است
🎤 #محمدحسین_پویانفر
⏯ #واحد
👌بسیار دلنشین
مداخی انلاین
🔰 عزیزانی که دوست دارند در قربانی حرم مولا امام رضا علیه السلام با هر توان مالی حتی اندکی سهیم باشند وارد سایت https://nazr.razavi.ir/pay شوند و بعد انتخاب گزینه عید قربان، در قسمت پایین صفحه در چنین فرمی که مشاهده میکنید مشخصات را بنویسید و سپس تیک آبی مقدار دلخواه را بزنید و مبلغ دلخواه خود را بنویسید و پرداخت کنید و در این ثواب سهیم باشید.
حتی می توانید به نیت اموات مرحوم خودتان هم واریز کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️فیلم/دختر لبنانی در پاسخ به نماینده این کشور: پوشیدن چادر حق من است
🔸اخیرا «پولا یعقوبیان» نماینده پارلمان لبنان از پوشیدن چادر توسط دختران لبنانی انتقاد کرده بود.
🔸وی مدعی شده بود، این فرهنگ لبنان نیست و در هیچ دورهای، زنان یک پوشش سیاه از سر تا پا به این شکل نپوشیدهاند.
🔸«فاطمه نصار» یکی از اعضای بسیج آموزشی حزبالله (التعبئة التربویة) که در برنامه شبکه «المنار» حضور داشت، در واکنش به این اظهارات گفت: پوشیدن چادر حق من است.
🔸وی تصریح کرد، قانون اساسی لبنان، آزادی از جمله آزادی عقیده و دین را برای همه تضمین کرده است.
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅چرا ایران از مسلمانان لبنان، یمن، بحرین، عراق و فلسطین حمایت می کند اما از اویغورهای چین خیر؟
🔸واقعیت این است که مسلمانان اویغور چین نیز مانند منافقین یک گروهک تروریستی با پوشش اسلام هستند. در این ویدئو میتوانید گوشه ای از سخنان ربیعه قدیر -رهبر مسلمانان اویغور چین- که توسط مریم رجوی به همایش منافقین دعوت شده است را بشنوید.
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
⛔️ این بی حجابی آن بی حجابی نیست!
🔹 برداشتن روسری در خیابان معنی اش چیست؟ ماجرای کشف حجاب نسبت به گذشته تغییر کرده است. از قضا با یک پدیده نوظهور مواجهیم.
ما پیشتر نیز با پدیده بی حجابی مواجه بودیم. اما..
🔸 بدحجابی در تاریخ جمهوری اسلامی اگرچه یک نقص محسوب می شود اما برآمده از بی حیایی و خدای ناکرده بی عفتی نیست. برآمده از غرب پسندی های عرفی گرایانه است. به همین دلیل است که رهبرانقلاب تاکید داشتند بدحجابی یک نقص است اما معیار نهایی برای قضاوت افراد نیست.
👈چه بسا دختران بدحجابی که هم انقلابی اند و هم اهل معنویت؛ هرچند گرفتار این خطا.
اما از این خطا تا آن خطا فاصله بسیار است. کدام خطا؟
🔹 ما با یک پروژه سیاسی مواجهیم. لذا نوع مواجهه با این خطای سیاسی از جنس آن خطای فرهنگی نیست. خطای سیاسی برخورد امنیتی می طلبد و خطای فرهنگی مواجهه آموزشی و فرهنگی.
🔸از کدام خطای سیاسی حرف میزنیم؟
موضوع کشف حجاب را یکبار دقیق شویم.
👈 معنی کشف حجاب یعنی ایستادن مقابل احکام؟ ازین هم بالاتر چون ممکن است برخی لامذهب یا شل مذهب باشند. یعنی ایستادن مقابل قانون؟ ازین هم بالاتر چون ممکن است کسی این قانون را قبول نداشته باشد.
🔹 برداشتن حجاب ایستادن مقابل دموکراسی و جمهوریت است. یعنی چی؟
اکثریت این کشور مسلمانند. اسلام دین غالب است. حجاب از احکام دینی است. پس به حکم دموکراسی باید به حقوق اکثریت احترام گذاشت. ممکن است بگوئید حجاب اختیاری است. بی حجاب و باحجاب باید آزاد باشند. این حرف ظاهر قشنگی دارد اما قرائت دیگری از تقابل خشن با دموکراسی است.
🔸 چون ایستادن مقابل قانون است. حجاب الزام قانونی است نه اجبار. اخیرا یک حرف جدیدی باب شده است که: " مگه زمان رضا خان قانون کشف حجاب نبود؟ پس چرا مقابله کردید؟" پاسخ خیلی روشن است. قانون حجاب با قانون کشف حجاب یک تفاوت عمیق و البته ساده دارد. قانون کشف حجاب قانون برامده از دیکتاتوری بود ولی قانون حجاب برآمده از اراده مردم است. رضا خان با دیکتاتوری مقابل دین مردم ایستاد، مردم هم مقابلش ایستادند.
برگردیم به بحث اصلی.
👈با پدیده نوظهور مواجهیم. پدیده ای که هدف نهایی آن ایستادن مقابل اکثریت مردم است. به همین دلیل گفته می شود کشف حجاب سیاسی است.
🔹ظاهر یکیست. اما فاصله معنادار است. این بی حجابی آن بی حجابی نیست. ما با جمعیتی بسیار محدود مواجهیم که خواسته یا ناخواسته با کشف حجاب مقابل جمهور مردم ایستادند.
💢 ماجرای کشف حجاب ابزار جدید تقابل با اکثریت مردم است. به همین دلیل است که یک خبرنگار فراری از ایران که این روزها کارمند مواجب بگیر سفارت آمریکا شده است با صراحت می گوید هدف از کشف حجاب براندازی است و لاغیر.
✍محسن مهدیان
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
https://eitaa.com/asatid_enghelabi
http://sapp.ir/asatid_enghelabi
⛔️ مصطفی تاجزاده، از سوپر انقلابی بودن تا ضد انقلابی شدن
💠 مولا علی علیه السلام در نهج البلاغه افراط و تفریط را نشانه جاهل بودن انسان بر می شمارد، جهلی که یک روز او را از این سوی بام و روز دیگر از آن سوی بام به پایین پرتاب می کند، دقیقا مانند سید مصطفی تاجزاده سوپر انقلابی دیروز و ضد انقلاب امروز!!!
◀️ سید مصطفی تاجزاده از جمله شخصیت های انقلابی بود که با ملاقات حضرت امام در پاریس شیفته ایشان شده و درس را رها و وارد عرصه انقلابی گری شد و در عمده مسائل فرهنگی و مورد مناقشه ابتدای انقلاب اسلامی که به افراط کشیده شد رد پای ایشان موجودست. ایشان در کسوت مدیرکل نشریات و مطبوعات وزارت ارشاد با نشریاتی که حتی در خارج از کشور تصویر امام را چاپ نکرده برخورد می کرد و حتی به آنان به این دلیل برچسپ ضد ولایت فقیه می زد که نمونه آن نشریه العالم چاپ لندن می باشد.
◀️ او که در ابتدا حامی بنی صدر بود، با دیدن انحراف بنی صدر به نقد جدی او و دفاع از امام راحل و انقلاب پرداخت و آنرا خط قرمز خود دانست که حتی برای دفاع از آن در مقابل بنی صدر هم می ایستد.
◀️ در موضوع مشهور ممنوعیت استفاده از ویدئو در ایران نیز ردپای مصطفی تاجزاده به عنوان معاون سید محمد خاتمی وزیر ارشاد هویداست بگونه ای که عبدخدایی در خاطراتش بیان می کند که وقتی پیشنهاد آزاد شدن آنرا دادم، مصطفی تاجزاده بسیار عصبانی شد و در جمع شورای معاونین وزارت من را از فرنگ برگشته متجدد نامید و از امتداد این ممنوعیت دفاع کرد.
◀️ هنوز مدتی از این افراطی ها نگذشته بود که او میل به تفریط پیدا کرد، مخالف دستور امام در انحلال سازمان مجاهدین انقلاب شد، همان امامی که حتی عدم چاپ عکس ایشان روی نشریات را نمونه ای از ضد ولایت فقیه بودن می دانست از اینچنین ضدیت با ولایت فقیه آنقدر امتداد پیدا کرد و زیاد شد که ایشان صراحتا ولایت فقیه در قانون اساسی را انحرافی می داند که باید حذف شده و به شکل افراطی در همه مشکلات، رهبری را مقصر می داند و خواهان پاسخگویی و استعفای ایشان می شود.
◀️ ایشان در فتنه ۱۸ تیر، اغتشاشات کوی دانشگاه، اعتراضات خونین خرم آباد و حرکت اغتشاشگران به سمت بیت رهبری با وجود اینکه معاون وزیر کشور بوده، در پشت پرده به تحریک مردم و دانشجویان برای مقابله با جمهوری اسلامی می پردازد و این روند را تا فتنه ۸۸ ادامه می دهد و حتی به عنوان متهم روانه زندان می شود.
◀️تاجزاده در شکل گیری مجلس ششم نیز دخالت مستقیم داشته و سبب تقلب در انتخابات مجلس می شود و حتی برای این امر در دادگاه محکوم می شود. در صورتیکه که بر خلاف ظاهر و ادعای تقلب خصوصا در سال ۸۸، در جلسات خصوصی که فیلم های آن به بیرون درز کرده تقلب را رد می کند و منافقانه تقلب گسترده را غیر قابل انجام می دادند.
✅ و اکنون این فرد که خود عامل و همراه با بسیاری از افراطی گری های ابتدای انقلاب و نارضایتی بین مردم بوده، بدون اینکه مسئولیت را بپذیرد، آزادانه مردم را بر علیه نظام اسلامی تحریک می کند که در آخرین توییت خودش صراحتا نظام را با درج مطلبی تهدید می کند که فکر نکند بازی تمام شده، بلکه هنوز هزار باده ناخورده در رگ تاک است.
🔴 تهدیدی که با توجه به سابقه خشونت طلب ایشان و مدیریت پنهان اغتشاشات سال پایانی دهه هفتاد و سال ۱۳۸۸، این تهدید او را از منتقد سیاسی خارج کرد و دوباره به مقابله جدی با نظام پرداخت که مورد توجه دستگاه های امنیتی قرار گرفت و به جرم اقدام علیه امنیت ملی کشور دستگیر شد.
✍️ سید محسن هاشمی
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
https://eitaa.com/asatid_enghelabi
http://sapp.ir/asatid_enghelabi
عزیزان ان شاء الله قرار است روز سه شنبه اجتماعی توطئه شکن و فتنه سوز داشته باشیم وبه دشمنان ترسو و نادان،برای بار دیگر نشان دهیم و اثبات کنیم که هیچ توطئه و فتنه ای بر مردم ایران اثر ندارد و حجاب بعنوان محوری ترین عامل پیروزی انقلاب همچنان مایه استمرار و ثبات و اقتدار آن خواهد بود .
لذا همه باهم به همراه اعضاء خانواده در این حماسه عظیم دشمن شکن حضور بهم می رسانیم
📣📣📣وعده ما سه شنبه ۲۱ تیر از مکتب نرجس س به سمت میدان شهداء
یاعلی
39.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💻پیام تاریخی برائت از مشرکین مقام معظم رهبری در روز عرفه ۱۴۰۱
🔴ســـــوال:
چرا امام حسین علیه السلام پس از اطلاع از شهادت مسلم بن عقیل کماکان به سمت کوفه حرکت کردند؟ وقتی کوفیان عهدشکنی کردند چرا امام مسیر را تغییر ندادند؟
🔻پاســـــخ:
♦️پاسخ: از آنجا که شيعيان و دوست داران اهل بيت در کوفه از حضرت خواسته بودند که به سمت ايشان برود، حضرت ابتدا عمو زاده خود، مسلم بن عقيل را براي ارزيابي اوضاع کوفه و عراق به سمت ايشان فرستاد . حضرت مسلم هم بعد از ابلاغ پيام امام حسين ـ عليه السلام ـ به جمع آوري نيرو و سلاح پرداخت و طي نامه اي اوضاع کوفه را به امام حسين ـ عليه السلام ـ گزارش داد و نوشت که هيجده هزار نفر براي طرفداري از شما با من بيعت کرده اند. اين گزارش را 27 روز قبل از شهادتش نوشت.
♦️ به همين جهت بود که موقع شهادت به عمر بن سعد وصيت کرد که: چون من به حسين ـ عليه السلام ـ نامه نوشتم به کوفه بيايد ، شما کسي را بفرستيد که از اين سفر صرف نظر کند.پس حضرت مسلم وظیفه خود را بدرستی انجام داد.
♦️ولي اگر از کوفه هم نامه هايي نمي رسيد امام سکوت نمي کردند بلکه در برابر فجايع و منکرات حکومت ساکت نبود چنانکه مي فرمايند: من از روي خود پسندي و گردنکشي (براي تشکيل حکومت) و فساد و بيدادگري، قيام نکرده ام، بلکه براي اصلاح امت جدم حرکت کردم و براي امر به معروف و نهي از منکر قيام نمودم و به سيره و روش جدم و پدرم علي ـ علیه السلام ـ عمل مي کنم.
♦️حضرت اين آيه را تلاوت مي نمايند: من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضي و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا؛ از مومنان مرداني هستند که به آن چه با خدا بستند صادقانه وفا کردند، پس برخي از آنها پيمان خود را به انجام رساندند و برخي شان در انتظار و هرگز پيمان خود را تغيير ندادند.
♦️امام نمي گويند، پس چون کوفه را گرفتند، مسلم و هاني کشته شدند، ما کارمان تمام شد و شکست خورديم، از همين جا بر گرديم، جمله اي که حضرت بيان داشتند فهماند که مطلب چيز ديگري است. يعني مسلم به وظيفه خود عمل کرد حالا نوبت ماست.
♦️از طرف ديگر حتي اگر امام حسين ـ علیه السلام ـ از مسير کوفه باز مي گشت يزيد از بیعتی که از امام حسين ـ عليه السلام ـ مي خواست ، دست بردار نبود. چنانچه امام در بين راه مکه به عراق به منزلي مي رسند که با فردي سخن از رفتن به سوي کوفه به ميان مي آيد، آن فرد ديدگاه خود را از رفتن به کوفه بيان مي کند و امام را از اين کار منع مي نمايد.
♦️حضرت مي فرمايند: اي بنده خدا کار صحيح بر من مخفي نيست و امر الهي تغيير نمي کند. به خدا سوگند: اينان تا خون دل مرا نریزند از من دست نخواهند کشيد.
♦️ شبيه همين جواب را به برادرش محمد حنفيه فرمود: که اگر به هر مخفی گاهی برويم آنها از ما دست برنخواهند داشت.
♦️لذا اگر امام از مسير کوفه هم بر مي گشتند در جاي ديگر مي بايست با حکومت به مبارزه بر مي خواست. از اين رو بهترين مکان را که از قبل براي قيام عليه حکومت غاصب و متظاهر به فساد يزيد انتخاب کرده بود در پيش گرفتند و در بين راه که خبر شهادت مسلم رسيد آن دسته از مردمي که به هواي حکومت و رسيدن به مقام و يا رسيدن به مال و غنيمتي امام را همراهي مي کردند و از درک ماهيت قيام امام حسين ـ علیه السلام ـ عاجز بودند، آن حضرت را ترک کردند و تنها کساني باقي ماندند که از شهادت و مبارزه عليه ظلم ، هراسي در دل نداشتند.
♦️چنانچه همگي گفتند: بعد از شهادت مسلم باز نمي گرديم تا انتقام خون او را بگيريم يا آنچه او چشيد ما هم بچشيم، حضرت نيز فرمودند: «بعد از شهادت مسلم و عقيل در دنيا خيري نيست».
📚 منابع: قمي، شيخ عباس، نفس المهموم ص113./محمدي اشتهاردي، محمد، سوگ نامه آل محمد (ص)، ص179./ابن شهر آشوب، مناقب آل ابي طالب، ج3، ص241./احزاب / 23./صافي گلپايگاني، لطف الله، ص34 ـ 37./شيخ مفيد، الارشارد ج2، ص76./هيثمي، نورالدين، مجمع الزوائد،ج9، ص406.