#جبهه_مقاومت: گسترش میدان و چالش های پیش رو؛ "گره ژئوپلتیکی آذربایجان و یمن"
در نگاه ابتدایی فاصله جغرافیایی #آذربایجان در شمال غربی #ایران با #یمن در جنوب #عربستان جغرافیایی بدون مسئله و روابط #ژئوپلتیک است اما در نگاه دقیق تر این دو کشور در حال گره خوردن سیاسی به دلیل موقعیت ویژه خود هستند.
یمن سال ها پیش در چنبره عربستان در معادلات غرب آسیا نقشی نداشت و مقدرات آن تا وقوع بیداری اسلامی در عربستان تعیین میشد.
تحولات پیچیده یمن چنان در هم تنیده است که تحلیل آن مجالی دیگر می طلبد اما در نهایت #انصارالله در سایه جنگ تحمیلی عربستان، توانست رهبری سیاسی - نظامی خود را در بخش های بزرگ یمن گسترش دهد و متحد ایران در یکی از حساس ترین مناطق دنیا شود.
یمن تحت رهبری انصارالله به عنوان متحد عقیدتی - استراتژیک ایران تبدیل به دشنه ای در پهلوی عربستان و عقابی در کمین رژیم صهیونیستی شد.
این تحول شگرف در ژئوپلتیک منطقه با رشد کیفی و کمی چشمگیر نظامی و اعتقادی یمن و گسترش کم نظیر عرصه و میدان جبهه مقاومت موجب هراس جبهه استکبار شد. تا جائیکه تصریح شد که با جنگ سعودی، صنعا به دامن تهران افتاد.
طبیعی است که می بایست منتظر پاسخ جدی جبهه استکبار می بودیم.
عراق و افغانستان علی رغم التهابات درونی به دلیل اهرم های سیاسی - اجتماعی ایران در درون آنها، ظرفیت بحران سازی برای ایران را ندارند و نزاعات دور از مرزهای ایران نیز موجب تغییر سیاست و یا توقف ایران نخواهد شد؛ حادثه ای نزدیک به مفهوم داعش که به نزدیکی مرزهای ایران رسیده بود لازم است.
کدام جغرافیا؟
تاریخ پر فراز و نشیب منطقه قفقاز و ناسازگاری های ساختاری و مرزی بین سه منطقه آذربایجان، ارمنستان، نخجوان از گذشته بوده است، اما این آتشفشان تاریخی به صورت فزاینده ای فعال و احیا شد و توانست به عنوان نقطه ثقلی برای توقف ایران، طراحی شود؛ اما چرا؟
#رژیم_صهیونیستی و #آمریکا علی رغم سرمایه گذاری طولانی مدت در #کردستان #عراق و چندبار تلاش برای استقلال این منطقه و تجزیه عراق، به دلیل ناکامی پروژه شان و دریافت ضربات مستقیم از داخل و بیرون عراق از ظرفیت نهایی کردستان چشم پوشی کرده و چشم به منطقه ای دوخته اند که نخست ظرفیت درونی مانند عراق برای ایران ندارد و دوم آنکه میتواند بدون تعرض به خاک ایران چالشی بزرگ برای ایران درست کند(کریدور زنگزور و "قطع ارتباط سرزمینی ایران با ارمنستان و بستن یکی از تنفس گاه های اقتصادی و سیاسی ایران").
احیا و فعال سازی آتشفشان و نزاعات تاریخی - ساختاری منطقه قفقاز با دستور کار مشخص، پاسخ استراتژیک به متحد سازی یمن با ایران و دشنه در پهلو رفته عربستان و احساس خطر رژیم است.
آینده این سناریو چه خواهد بود؟
قطعا هر سناریو و برنامه ای دارای مراحل مختلف و پلن دوم خواهد بود؛ اما پیش بینی نگارنده با توجه به دخالت های فزاینده رژیم (دشمن) و #ترکیه (خطرناک ترین رقیب) و اخیرا بازی آشکار عربستان (زخم خورده)، و با توجه به دیگر عوامل (روابط اقتصادی و نظامی ایران با روسیه؛ رقابت بر سر کریدورهای ترانزیتی جدید؛ پیمان شانگهای؛ تحولات مثبت اقتصادی به نفع ایران؛ و غیره) به جنگی بزرگ تر ختم خواهد شد.
۱. آذربایجان با تحریک سه عامل فوق تلاش میکند به اهداف خود برسد (تز)
۲. در بزنگاه روسیه و ایران مانعیت خود را بروز خواهند داد(آنتی تز)
۳. سنتز تولید خواهد شد: دخالت ترکیه!
پیش بینی نگارنده درگیری ترکیه (نماینده ناتو) با ایران و روسیه خواهد بود؛ اگرچه ممکن است به جنگ فراگیر و طولانی نیانجامد اما امکانش هروز پر رنگ تر میشود.
م.ص.صادقی
#اطراف
#نظریه_مقاومت.
#جبهه_مقاومت
@atraf_man
May 11
نه به #تفاهم و #گفتگو
بزرگترین مسئله در حوادث اخیر عدم تدقیق و موشکافی مسئله است.
به تعبیر دیگر مسائل روی میز و در اذهان از هم تفکیک نمی شوند و هر کسی از زاویه دید خود به روایت آنچه هست و آنچه باید بشود و آنچه مطلوب است میپردازد.
در این وضعیت شاهد هیچ گونه #تفاهمی نخواهیم بود!
طبیعی است که باید برای برخی اذهان تک روایتی توضیح دهم منظور از تفاهم، اغتشاشگر مسلح و مزدور نیست.
در واقع میخواهم بگویم که حادثه جاری ابعاد و مسائل مختلفی در خود تنیده و باید با جامع نگری ضمن بررسی تاثیر و تاثرشان بر یکدیگر، آنها را بصورت مجزا شناخت و تحلیل کرد و دوباره به نحو مجموعی تحلیل کرد و راه کار ارائه داد.
در این چند وقت که با سخنان تحلیل گران و تریبون داران مواجه میشوم عموما با یک تم واحد مواجه میشوم.
یک محور اصلی به اضافه یک نفی!
به عنوان نمونه
خط تحلیل الف: اغتشاش با محوریت دشمن به اضافه ی برخی از این نوجوان ها فریب خورده اند
خط تحلیل ب: اعتراضات مردمی از جنس فرهنگی و اقتصادی + نفی اغتشاشگری و تجزیه طلبی
در این دو خط تحلیل ما با دو محور اصیل متضاد روبرو هستیم و یک اشتراک در نفی اغتشاشگری مزدورانه تجزیه گرا.
البته انواع دیگر تحلیل نیز وجود دارد و برخی با محوریت الف سعی میکنند کمی جامع تر پدیده را بنگرند و از طرف دیگر برخی در اوج تندروی در ضمن تحلیل ب به دنبال وارد ساختن تمامی عناصر و مولفه های حکومت در پدیده پیش رو هستند و تقریبا ذکری از دشمن نمی برند!
بنظر نگارنده ضعف تحلیل گران و نبود انصاف در جامع نگری یا ضعف علمی و تعهد به #وطن و #ملت و #اسلام و #آرمانهای_پایه_جامعه، موجب این تک سو نگری ها شده است.
به یکباره شاهد تحلیلی عجیب از چند اقتصاددان هستیم که تحلیل وقایع اخیر را بر پایه اقتصادی تحلیل می کنند و عجیب تر آنکه خود مسببان علمی و عملی وضع اقتصادی در سالهای متمادی بوده اند؛ مشابه آن بیانیه چند حقوق دان و چند نویسنده و غیره ...
از طرف دیگر بیانیه ها و تحلیل های خط فکری الف با محوریت دفاع از #نظام و #اسلام و #امنیت_جامعه و #حفظ_ناموس و #آرمان ها از دیدن مشکلات و معضلات گویا ناتوان است و در بیانیه خود از بازشماری و انذار و ترغیب به اصلاح هراس دارد! هراس از چه و از کی معلوم نیست!
اما بنظرم میرسد #هراس_از_رقیب است. چون در بیان و تحلیل مسئله ها توان روایت با ادبیات خودش را ندارد و ضعیف است و هر آنگاه که زبان به نقد می گشاید مانند رقیب و یا دشمن خود پدیده ها را نقد می کند و گاه تند تر!
طبیعی است که بر خود نهیب بزنند و دهان را ببندند.
وضعیت امروز تقاطع و مولود چنین منطق و عقلانیت و #اندیشه_ورزی است!
مادامیکه اندیش ورزان منصف و بدون حب و بغض شخصی و جناحی نتوانند به تحلیل جامع و علمی و متعهدانه بپردازند اساسا #مناظره ها و هم اندیشی ها و #مباحثه ها راه به جایی نخواهند برد و خود مانعیت و سدی بزرگ بر حل مسائل خواهند بود.
ما نیازمند اندیشمندانی هستیم که جرئت پذیرش و نقض و ابرام کلام خود را داشته باشند و از این ره گذر توان گفتگو و مباحثه!
البته انصافا در این زمینه شاهد برخی نقاط درخشان نیز هستیم. موضع گیری رهبر انقلاب در دانشگاه نیروی انتظامی و تفکیک و دسته بندی مسائل. چند موضع گیری خوب از رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهور. اما متاسفانه این خط تحلیلی دنبال نشد و امتداد نیافت و دوباره به سر خط دوگانگی ها بازگشت.
م.ص.صادقی
۱۷/۷/۱۴۰۱
@atraf_man
چهار پاراگراف حرف، درباره #فضای_مجازی
۱- هنگامیکه که حسنی مبارک ساقط شد لطیفه ای نشر یافت که میگفت: از مبارک پرسیدن چرا ساقط شدی؟ جواب داد: الفایس بوک الفایس بوک!
ترامپ هم بعد از حمله هوادارانش به کنگره از فعالیت در توئیتر منع شد و به فکر ساخت شبکه اجتماعی افتاد!
۲- با به خط کردن پلتفرم ها موافقم ولی بنظرم اگر طرح ادعایی واقعی باشد و اینستا و واتس آپ را درصدد بستن قطعی باشند، نهایتا به داستانی شبیه ون گشت ارشاد و ماهواره منتهی خواهیم شد.
جامعه خو کرده به این دو پلتفرم بعد از ممانعت از تلگرام و توئیتر قاعدتا مطالبه و دعوای سیاسی و وعده های انتخاباتی اش در مجلس و دولت آزاد سازی این ها خواهد بود!
یک امر پیچیده را نباید با طناب بست! و به منازعه سیاسی و دو قطبی در جامعه تبدیل کرد. خطرات پیش رو ممکن است بیش و بزرگتر از خطرات امروز باشد!
۳- پیشنهاد: می بایست در یک فرآیند فرهنگی-تبلیغی-تشویقی جامعه را به پلتفرم های ایرانی کشاند و الا با محدودیت بیشتر، تشویق و تحریص میشوند؛ بحث از شغل و اقتصاد هم فراتر خواهد رفت و مخالفت سیاسی با نظام یک اهرم جدید پیدا خواهد کرد.
امروز و با همراهی دولت میتوان سرمایگذاری خوبی بروی دو پلتفرم ایرانی داشت و تمام نیازمندی ها و آپشن ها را در آنها جمع کرد. تجمیع شرکت های کوچک و ساخت دو قطب بزرگ و رقیب، به فضای مطلوب ما را نزدیک خواهد کرد.
نیازهای دولت الکترونیک و تماسی و بین المللی و بانکی و بهداشتی و غیره میتواند اکثریت مطلق ایرانی ها را به داشتن یکی از این دو شبکه اجتماعی مجاب کند.
فرصت ۳ ساله دولت سیزدهم برای نیل به این هدف کافی است، بشرط عزم و جزم.
۴- #جبهه_مقاومت بعد بین المللی و قدرت سیاسی انقلاب در مواجهه با جبهه استکبار است.
چگونه میخواهیم ظرفیت مردمی و رسانه ای جبهه مقاومت را شبکه و اقتدار تولید کنیم؟
شبکه های اجتماعی موجود کاملا در تضاد با سیاست های جبهه مقاومت عمل و اعلان می کند.
پس نیازمند ساخت و پرداخت به شبکه بین المللی برای جبهه مقاومت با پایه قانونی و متناسب با سلائق بوم های ملی نیز هستیم.
جبهه مقاومت در عرصه مجازی را دریابیم و برای ۲۰ تا ۳۰ سال آینده فکر کنیم
م.ص.صادقی
۱۸/۷/۱۴۰۱
@atraf_man
خشونت علیه "مای جمعی"
حتما پای سخنان و تحلیل ها و یا مکتوباتی نشسته اید که عامل همه بحران ها و مشکلات در داخل و خارج را خودمان میداند!
برخی که منصف ترند می گویند البته دشمن داریم! ولی خب دشمن دشمنی میکند دیگه!! و با این عبارت پای او را از سلسله عوامل یک پدیده بیرون میکنند و خط روایت شان از ما و خود شروع میشود!
مثلا اگر بازیگری از کشور بگریزد و منحط شود یا به شبکه های معاند بپیوندد، مقصر اول "ما" یا "خود" هستیم!
و اگر یک خواننده و یا ورزشکار و یا سیاسی و یا روزنامه نگار و یا سلبریتی و هر یای دیگری!
مقصر "ما" هستیم. مای حکومت، مای دولت، مای صنف، مای جامعه، مای رسانه، مای قضا و قدر و مای زمین و آسمان!
خود تحقیری و خود آسیب بینی یک پدیده روانشناختی و فرهنگی است. مایی که دائم متهم است و جای دفاع هم ندارد!
جالب آنکه در فضای بین الملل هم همیشه "ما" بد کار کرده ایم و بد بوده ایم، اما رقبا و دشمنان گویا همه خوبند و عالی!!
عجیب آنکه روایت "ما" از زبان غیر به این بدی ها هم نیست و منصفانه تر است البته حساب دوستان مان جداست.
از این بالاتر اینکه فکر میکنیم همه حساب شده تر و دقیق تر و با وفاتر و عاقلانه تر از "ما" عمل می کنند!
یعنی در دنیای تجارت مسلکی و قیم مآبی، همه از ما ارزش مدارانه تر عمل می کنند و این "ما" هستیم که از جهان ارزش ها و تعهدات عقب افتاده ایم.
بی تردید "ما" اشتباه و خطای راهبردی و تاکتیکی داشته و داریم و کم و بیش خودآگاهی نیز در ما شکل گرفته است، اما بنظر میرسد تحت تاثیر هیجان و فضای رسانه ای خود را "باخته ایم" و "مای" جمعی و ارزشمند خود را قدر نمی شناسیم!
نتیجه
سیل توفنده یاس آفرین به هیجانات تند و تهی از معنا ختم میشود!
با جامعه ای پر از نقد به خود و ما و به مسئول و حکومت، معلم، مدیر، روحانی، پلیس، بقال و غیره مواجه میشویم که عالم را گلستان و محیط "خود" را جهنم تصور میکند!
نسبت به نعمت ها و فرصت هایش شاکر نیست و نسبت به نداشته هایش طماع و حریص و فرصت طلب عمل می کند.
تخریب "ما" هر چقدر هم ضعیف و نحیف باشد غلط است؛
اگر بفکر رشد و تعالی "ما" هستیم با دست فرمان یاس و خود انتقادی بی رحم و خشن به آن دست نمیابیم!
انصاف گوهر گمشده ی نقد و جهان نگری ماست. اطراف را باید با ظرافت خوانش کرد تا دچار التهاب و بحران نشویم.
#جوان و #مردم_خشن معلول خدشه به انصاف در جهان نگری و خود انتقادی افراطی نسبت به #مای_جمعی است.
م.ص.صادقی
۱۹/۷/۱۴۰۱
@atraf_man
۱. اولا این اتفاق شب نبوده و روزه بوده.
۲. بردن او اختفائا نبوده و در مقابل چشم خانواده و افراد دیگر بوده
۳. افرادی که برده اند وظیفه قانونی و شرعی داشتند.
۴. افراط و تفریط و کوتاهی و تقصیری هم نداشتند.
۵. مرجع عدم تقصیر و کوتاهی در همه موارد در جامعه مشخص است و آن مرجع عدم قصور را اعلام کرده است.
۶. خانواده متوفی در مراحل مختلف بررسی از ابتدا تا انتها حضور داشته اند و در معرض اطلاعات و اخبار بوده اند.
۷. هیچ سیره عقلایی وجود ندارد که افراد خودشان یا معتمدشان در امر این چنینی دخالت کنند. البته وکیل برای اطلاع و دفاع هست و بوده. در ضمن خانواده هم در مراحل مختلف حضور داشته و تصاویرش موجود است.
۸. ترس و وحشت تعریف عرفی و قانونی دارد. اینطور نیست که هر کسی ادعای ترس کند. در ضمن ایشان از لحظه بازداشت و آن اتفاق تلخ زمان زیادی را سپری کرده است. همچنین در این مورد اخافه و ترساندن هم وجود ندارد. و متوفیه بصورت عادی و معمول مانند دیگران مورد مواجهه قانون قرار گرفته است.
۹. انسان های متعددی در آن مکان و شرایط بوده اند و شرایط برای همه یکسان بوده است. در ضمن ضابطین علم به سابقه مریضی متوفیه ندارند و بی تقصیرند.
۱۰. متوفیه دارای جرم مشهود است. او را بی دلیل توقیف و به مکان امنیت اخلاقی نبرده اند. بلکه با دلیل بوده و وقتی در این بین افراط یا تفریط نبوده است ضمان بر عهده آنها نیست.
تلک عشره کامله برای کسانی که نمیخواهند از نمد فوت تلخ برای خود کلاه بدوزند!! جناب سروش محلاتی.
م.ص.صادقی
@atraf_man
هدایت شده از محمد علی میرزایی/یاد داشتها ومشارکتها
نوشتههای شهابالدین حائری و حملات مستقیم او به رهبری معظم انقلاب مرا به یاد خوارج صدر اسلام میاندازد. متأسفانه همان پدیده است، بی کم و کاست که صورت تازهای بخود گرفته است.
خوارج بدون توجه به دیدگاه های واقعی امام علیه السلام و با اهمال ریشههای اصلی بحران، خشم خود را متوجه شخص اول اسلام و امت یعنی حضرت علی کردند و او را متهم ردیف اول قرار دادند!
عجیب این است که خوارج، داعیهدار دین بودند و امام اول امت را به جرم بیدینی تکفیر کردند. باور این ماجرا سخت است اما واقعیت دارد. در حالی که حضرت امیر علیه السلام تمام عمر خود را صرف هدایت و اصلاح آنان کرد. آنان گوش نمیدادند. تا جایی که فرمود:
دل من از دست شما پرخون شده است. داغ به دل من گذاشتید!
آنقدر این جماعت در تبعیت از امام کوتاهی کردند که عملا تنها شده بود و گاه میگفت ای حق تو کسی از نزدیکان را برایم نگذاشتی!
در هر حال اتفاقا کسی که حق پرسشگری و اعتراض داشت علی بود نه خوارج! او تمام فرصتها را برای اصلاح و رشد در اختیار جبهه خود قرار داده بود اما آنان راه دیگری رفته بودند!
حال که امت محمد صای الله علیه وآله در آستانه فروپاشی قرار گرفته بود همان نالایقان و بیکفایتان سر راه علی را گرفتند که جنگ بس است! و همانها سپس علی را به جرم قبول حکمیت تکفیر کردند! علی در شرایط فتنه و پاره پاره شدن صف مسلمانان هر کاری میکرد متهم این جریان بود!
رهبری معظم انقلاب در این سی سال صدها بار بر ضرورت برخورد با فساد تأکید کرد اما به حرف او گوش نکردند. بر اصلاح فرهنگ و ظرفیتهای نرم تأکید کرد ولی به حرف او توجه نشد. دولتها را بدون استثنا نقد کرد و مطالبات اصلاحگرایانه در برابرشان طرح کرد اما سودی نداشت.
حال که دشمن وحشی چ بیرحم برای دریدن و پارهپاره کردن انقلاب و ایران دست به کار شده و او در برابر آنان میایستد امثال آقای شهاب الدین حائری انتظار دارند او هم به جمع معترضان بپیوندد و با اغتشاشگران علیه اصل انقلاب و ارزشها همراهی کند؟ این چه عقل و فهمی است؟!
وقتی او مطالبه میکرد شما ساکت بودید و درس رسائل و مکاسب را مهمترین کار خود تعریف میکردید و حالا که کیان میهن و انقلاب و دین در یک جنگ جهانی آشکارا تهدید میشود به رهبری حمله میکنید و با هدف قرار دادن مستقیم او توسط اغتشاشگران وابسته همراهی میکنید! چقدر شما بیانصاف و کوتهاندیشید!!
اینکه این مطالبات سی ساله رهبری معظم انقلاب بر زمین مانده و نهادهای مختلف بجای توجه به مطالبات بنیادین او دنبال کارهای دیگر رفتند گناه کیست؟ رهبری معظم انقلاب مهمترین شخصیت جهان اسلام در تمام حوزهها و ساحتهای تمدنی و اصلاحات است. احدی در این مطالبات به گرد پای او نمیرسد، اما امام معصوم هم که باشد با واقعیتی به نام حکومت و محدودیتها و بیلیاقتیها مواجه است و نمیتواند در تقابل با نظام قرار بگیرد!
کسی که باید محاکمه شود و در برابر این اوضاع پاسخگو باشد دیگر مقامات و نهادهای کشورند. البته رهبری هم در حوزه رهبری و سیاستهای کلی و اداره کلان مملکت پاسخگوست اما علت اصلی این وضعیت آشفته و به هم ریخته سیاستهای کلان و حتی قانون اساسی نیست. این سیاستها و این قانون اساسی خالی از نقص و عیب نیست اما علت العلل آشفتگی کشور ما جریانهای بیکفایت دینی، سیاسی و غیر آنهاست نه رهبری!
@mohamad_ali_mirzaaei
از خداوند میخواهیم تحققبخش آرزوی پیامبر اسلام باشیم
رهبر انقلاب، صبح امروز: امیدواریم خدای متعال همهی ما را هدایت کند تا بتوانیم در راه وحدت اسلامی پیش برویم و بتوانیم این آرزوی بزرگ را که آرزوی بزرگ زبدگان دنیای اسلام بوده و قطعاً آرزوی روح مطهر نبی مکرم اسلام صلی اللّه علیه و آله و سلم است، تحقق ببخشیم. ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
قَدْرُ الرَّجُلِ عَلَى قَدْرِ هِمَّتِهِ
مَنْ شَرَفَتْ هِمَّتُهُ عَظَمَتْ قِیْمَتُهُ
ما رَفَعَ أمْرَءٌ کَهِمَّتِهِ وَ لا وَضَعَهُ کَشَهْوَتِهِ
@atraf_man
هدایت شده از فارس پلاس
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنان آیت الله مستجابی از علمای اصفهان درباره اتفاقات اخیر کشور:
دل هایتان را قوی کنید
هیچ قدرتی نمی تواند در برابر مشت هایی که هزاروسیصد سال مادران ما با ذکر یا حسین بر سینه کوبیدند بایستد
@Fars_plus
آیت الله میرباقری
#حجاب، اصل در ایمان و کفر و انقلابی و غیرانقلابی بودن نیست
ولی جزو واجبات و فروعات زندگی ایمانی و اسلامی است
و به عبارتی از لبههای درگیری تمدنی است،
البته غرب آن را به لبه درگیری آورده است.
اصلاح بیحجابی باید اصلاح ریشههای آن باشد
سکولاریسم جهانی و ساختارهای ترویج بیحجابی.
۲۵.۷.۱۴۰۱
@atraf_man
🔻از رفتار ریاکارانه خود شرمسار باشید
سید مهدی حسینی متین، کاردار ایران در لندن در واکنش به ادعاى سفیر آلمان در انگلیس مبنى بر کمک تسلیحاتی ایران به روسیه و درخواست تحریمهای بیشتر ایران شده، نوشت:
🔹️آلمان با آن سابقه تجاوزات، از مجازات یک ملت متمدن سخن میگوید!
🔹️اتهامات بی اساسی مطرح شده است. روابط خارجی قانونمند ایران با دیگر کشورها ارتباطی به دیگران ندارد و قابل مداخله نیست.
🔹️آلمان باید از رفتار گذشته خود و عدم پایبندی به تعهداتش در برجام و دورویی و رفتار ریاکارانهاش شرمسار باشد.
✅ @Rajanews
موضع گیری های دقیق و عالی و حساب شده. ما از ابزارهای سیاست خارجی و ادبیات دیپلماسی رایج کمتر استفاده می کنیم!
اولا ادبیات روز دیپلماسی رعایت شده. ثانیا انقلابی است! احسنت بر این موضع گیری.
چرا در رسانه ها بازتاب ندارد؟!
اگر جریان انقلابی و جریان وطن دوست از چنین مواضع حامی منافع ایران حمایت و تشویق کنند موجب رشد و اعتبار آن در داخل و عرصه بین الملل خواهد شد.
@atraf_man
هدایت شده از استاد مؤیدی
مقام معظم رهبری.mp3
1.61M
صحبتهای استاد مؤیدی بعد از جلسه دربارهی مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/OstadMoayyedi/798
از پیش از انقلاب، انگیزهی الهیش بسیار بسیار خوب بود، و همان حال و هوا کارش را به اینجا کشاند.
از راه حقی که امام و شهدا نشان دادند، سر سوزنی عقبنشینی نکردهاست.
دشمن، حضرت آقا را بهتر از بسیاری از ما عمامهبهسرها شناختهاست.
دشمن از دست آقا دارد دیوانه میشود.
آقا احوال خلوتیِ بسیار خوبی دارد، والله جای غبطه دارد.
الخامنهای، ذخیرةُالله للشیعة.