eitaa logo
قرارگاه شهید آوینی
324 دنبال‌کننده
33 عکس
20 ویدیو
4 فایل
آیدی ارتباطی : @avinii_57
مشاهده در ایتا
دانلود
کنشگر ۲- آقای محمد امین سلیمی.mp3
25.43M
🔰کنشگر۲ 🔴صوت نشست آقای محمد امین سلیمی در همایش کنشگر۲ | اردیبهشت ۱۴۰۲ ✅برخی از مطالب ارائه شده در نشست: 🔹کشور درگیر بحران هویت است. 🔸ما هم در دوران دانشجویی خودمان دچار اشتباهاتی شده ایم. 🔹چرا افراد برای دانشجویان سوژه می شوند؟ ✳️قرارگاه شهید آوینی 🆔@avini_57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 «انتظاری که از جریان دانشجویی می‌رود» 🔸 کار جریان دانشجویی برای پیش بردن کشور چیست؟ 🔸️تکلیف جریان دانشجویی مخالفت و انتقاد است؟ 🔸️چه کمبود هایی در فضای کنونی جنبش های دانشجویی دیده می‌شود؟ 🔘برشی از صحبت های سیدحسن موسوی فرد، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن سازمان بسیج دانشجویی در کنشگر۲ ✳️قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
📢 فراخوان ثبت نام خادمین هفتمین دوره اسلام ناب 🔰ثبت نام از داوطلبان برادر و خواهر صورت خواهد گرفت. لینک ثبت نام: https://b2n.ir/Khademeslamenab1402 داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی های زیر مراجعه نمایند. برادران: @Khademe_baradaran خواهران: @khademin_khaharan 📚 مرکز معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب 🆔 @eslamenaab_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خطر «انفعال» در جنبش دانشجویی را جدی بگیرید! 🔸 پیوست های کار تشکیلاتی چیست؟ 🔸 نفس حرکت در جنبش دانشجویی یک اتفاق مثبت است 🔘برشی از صحبت های محمد امین سلیمی، مدیر چند رسانه ای خبرگزاری ایرنا در نشست * کنشگر۲ * ✳️قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
📢 ثبت نام هفتمین دوره معرفتی‌تشکیلاتی اسلام‌ناب 🗓 تاریخ برگزاری دوره: خواهران ۲۰ تا ۳۰ تیر برادران ۱۰ تا ۲۴ مرداد 🕑 آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ خرداد 📎لینک ثبت نام: eslamenaab.ir 🔸کسب اطلاعات بیشتر: خواهران: @eslamenaab_khaharan برادران: @eslamenaab_baradaran 📚 مرکز معرفتی‌ تشکیلاتی اسلام ناب 🆔️ @eslamenaab_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️جنبش دانشجویی، در جست و جوی هویت! 🔸جنبش دانشجویی عنصر اصلی گفتمان ساز رهبری 🔸انفعال مسئولان، نتیجه عدم حضور جنبش دانشجویی در صحنه 🔸جنبش دانشجویی و رسالت تحول جهانی! 🔘برشی از صحبت های حجت الاسلام مجتبی عرب، مسئول بنیاد نهضت در سلسله نشست های کنشگر ✳️قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
📣 📣📣 ♦️ همایش تبیینی، بین نسلی: «عهد جهاد» (بمناسبت ۲۷ خرداد سالروز فرمان تاریخی جهادسازندگی) 🔸 با سخنرانی: آیت ا... سید محمد مهدی میرباقری دکتر محمدرضا نوتاش دکتر روح ا... ایزدخواه 🔸 با حضور خانوادگی جهادگران نسل دیروز و امروز؛ و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران جهادی ✨ جمعه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ تا ۱۹ ✨ تهران، سالن سوره حوزه هنری ✳️قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ «امید»، دستوری نیست! 🔸بیان دستاورد ها به تنهایی امید آفرین نیست! 🔸 بی آرمانی، قتلگاه امید است. 🔸 اصلاح زیر ساخت ها، مقدمه تبیین دستاورد ها 🔘برشی از صحبت های محمدامین سلیمی، مسئول چند رسانه ای خبرگزاری ایرنا در سلسله نشست های کنشگر ✳️قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
🔰 جهادسازندگی، فناوری پیشرفت جمهوریت ❓سوالی که مدت ها ذهنم را به خود مشغول کرده بود و پاسخ درخوری برای آن پیدا نکرده بودم؛ 🔸 مردم سالاری دینی چیست؟ اگر بپذیریم که ما به دنبال حاکم کردن مردم بر مقدرات شان بر مبنای روابط الهی هستیم، باید به این پرسش پاسخ دهیم که چه مقدار در این مسیر موفق بوده ایم. همیشه به اینجا که می رسیدم پس از گذر از مبنا و رسیدن به میدان عمل چیزی جز عرصه سیاست توجهم را جلب نمیکرد و به دنبال حل مشکلات از این زاویه و تفکر و تلاش در باب بستر سازی برای مردمی کردن آن و رهایی از انحصار باندهای قدرت و ثروت و احزاب بودم، ولی راضی کننده نبود و چرایی اش را نمیدانستم. 🔸 آشنایی به ظاهر اتفاقی ام با نهاد و شنیدن و توضیح و تفسیرش از زبان یکی از طلایه داران این نهاد انقلابی پنجره جدیدی از فهم را برایم رقم زد. وقتی شهید عزیز مهندس عظیمی برایم از نحوه شکل گیری و تکامل جهاد صحبت می کرد ونقش تعیین کننده را توضیح می داد، رفته رفته به پاسخ سوال هایم درباره جمهوریت میرسیدم، چرا که این مردم بودند که اولویت های پیشرفت منطقه شان را تعیین می کردند و خودشان آن را رقم می زدند. 🔸 جهاد برای مردم نبود بلکه " با مردم" بود. حتی ساختار و چارت جهاد هر منطقه متفاوت بود و این مردمی بودن پویایی عجیبی به جهاد داده بود. خلاقیت در اوج بود. تشکیلات جهاد مشابه هیچ یک از ساختارهای موجود کشور نبود‌ یک ساختار شبکه ای که از پایین شکل می‌گرفت و بالا نقش حمایت و پشتیبانی و هم افزا کنندگی داشت. مردم در جهاد عمله نبودند بلکه خود در تصمیم گیری ها و نحوه اجرای آن دخالت داشتند. 🔻 جهاد سازندگی پدیده پیچیده ای است که بخش مهمی از معارف انقلاب را عینیت بخشیده بود و اکنون در دسترس ما نیست و نسل های متاخر انقلاب درکی از آن ندارند. ✅ اهمیت جهاد آنقدر بود که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: سپاه و جهاد دو بال انقلاب اند. و امام(ره) در آخرین پیام خود ماموریت استقلال کشور را به جهادی ها می‌سپارند . 🔻 جهاد سازندگی ترجمه مردم سالاری دینی در عرصه پیشرفت بود که مردم را بر امر توسعه مسلط می کرد و نمی گذاشت سرمایه‌داران و پول پرستان بر امورات مردم حاکم شوند. جمهوریت برای تحقق کامل نیاز به ترجمه به عرصه های متعدد حیات اجتماعی دارد تا مردم سالاری دینی محدود به صندوق رای و راهپیمایی نشود. ◀️ یادداشت را با جمله ای از آخرین پیام امام(ره) به جهادی ها به پایان می‌رسانم... "جهاد شمایل دنیای آزادی و استقلال در عرصه کار و تلاش و پیکار علیه فقر و تنگدستی و رذالت است." 📝 نگارنده : محسن رضایی ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
⭕️ | جزوه محتوایی «جدال تمدنی» 🔹انقلاب اسلامی؛ عرصه تقابل پیشرفت و توسعه 👤برگرفته از بیانات آیت الله میر باقری ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
⭕️ | جـدال تمدنـی ✅ در این جزوه میخوانیم: 🔹درگیری ایمان و کفر در شکل اجتماعی خود به درگیری پیشرفت و توسعه منتهی می‌شود. 🔺وقتی موازین اقتصادی جامعه به نفع یک طبقه تغییر کند ثروتمندان ثروتمندتر می شوند! 🔸غفلت از به هم پیوستگی فرهنگ، سیاست و اقتصاد موجب نمی شود که اقتصاد بر فرهنگ و سیاست تاثیر نگذارد. 👤برگرفته از بیانات آیت الله میرباقری ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
جدال تمدنی.pdf
18.32M
⭕️ | جدال تمدنی 🔹انقلاب اسلامی؛ عرصه تقابل پیشرفت و توسعه 👤برگرفته از بیانات آیت الله میرباقری ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
⭕️ | جزوه جـدال تمـدنی 🔹امروز چالش ایمان و کفر، چالش پیشرفت و توسعه است. 🔸لیبرالیسم اقتصادی به لیبرالیسم فرهنگی نیاز دارد. 👤برگرفته از بیانات آیت الله میرباقری ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
🛑 ایران و مسئلهٔ فلسطین ✍ امیرحسین فیضی، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز / بخش اول / 🔹 اکنون که جهان نظاره‌گر توحش و ظلم آشکار به خاک و جان غزه است، مردمان مختلف (مسلمان و غیرمسلمان) از سرتاسر جهان به هر شکل که توانسته‌اند و تا حدی که از چشم دولت‌های سرسپرده پنهان مانده، اعتراض اجتماعی خود را به اسرائیل و وحشی‌گری آن نشان داده‌اند؛ از طرفی مسلمانان و در رأس آن جبهه مقاومت در عراق، یمن و لبنان و ... محکم، قاطع، آماده به رزم و طالب آن، و از طرفی جامعه جهانی از آسیا و آفریقا و آمریکا تا قلب اروپا و لندن نیز به نوعی دیگر؛ و همه این‌ها در قالب‌های متنوعی از تجمع در مرز و تلاش مجاهدانه برای مبارزه با اسرائیل گرفته تا شعار طرفداران سلتیک و گالاتاسرای در استادیوم، تجمع چند ده هزار نفره در لندن و کارهای نمادین دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف صورت گرفته است. 🔸 اما در این بین نقش ایران چیست؟ در قرائت اول آیا نیروی اجتماعی ایران نیز شاخص موفقیت یا سطح حمایت خود از فلسطین را باید در رقابت با سایر کشورها و ملت‌های اسلامی بسنجد؟ آیا ما می‌بایستی ببینیم فلان کشور مسلمان (مثلاً ترکیه) چند هزار نفر را برای حمایت از فلسطین به خیابان‌ها می آورد و بعد ما برای تجمع یا راهپیمایی با تعداد بیشتر برنامه‌ریزی کنیم؟! یا نه؛ در قرائت دوم نیروی اجتماعی ایران باید بگوید که آنان همین که معترضند و به خیابان‌ها آمده‌اند برایشان کافیست، اما ما یعنی ایران، اصلی‌ترین حامی مستضعفین فلسطین و عالم، نباید خود را با این‌ها مقایسه کند و امروزه می‌بایستی به صورت نظامی (مستقیم یا غیرمستقیم) نابودی اسرائیل را به فلسطینیان هدیه کند و کمتر از این برای جمهوری اسلامی کم است! فلذا نقش میدانی او نیز مطالبه از حاکمیت برای ورود نظامی به معرکه و یا تبیین مردم ایران و خلق اراده ملی در نفی اسرائیل می‌شود؛ با این هدف که زمینه‌ساز حرکت نظامی ایران و جبهه مقاومت گردد! 🔹 کدام منطق درست است؟ کدام نگاه رسالت نیروی اجتماعی و حتی سیاست کلان جمهوری اسلامی را تعیین می‌کند؟ آیا قرائت سومی نیز هست که فراتر از این‌ها باشد و در عین حال این دو را نیز شامل شود؟ 🔸 پاسخ به این پرسش مستلزم فهم مسئله فلسطین در نگاه امام و این انقلاب تمدنی است؛ ما اساساً چه نسبتی با فلسطین داریم و چرا از لحظه آغاز انقلاب اسلامی افق تصویر شده پیش روی مردم ایران و جهانیان از سوی امام باید فلسطین باشد؟ آیا امام مسئله فلسطین را صرفاً یک حق پایمال شده می‌دانست و یا گویی که در پس آن جهان را وارد یک جبهه‌بندی متفاوت می‌کرد؟ صهیونیسم صرفاً یک موجود ظالم است یا که صهیونیسم یک جریانی است که زاده و در عین حال نماد بدون روتوش یک تمدن و یک مسیر تاریخی است؟ رابطه اسرائیل با آمریکا رابطه‌ای است صرفاً از جنس حامی و پشتیبان یا آنکه اسرائیل امتداد صریح آن استکبار و تمدن آمریکایی است؟ پاسخ به چنین پرسش‌هایی رهیافت ما در موضوع فلسطین خواهد بود. ⬅️ ادامه دارد ... ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
قرارگاه شهید آوینی
🛑 ایران و مسئلهٔ فلسطین ✍ امیرحسین فیضی، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز / بخش ا
🛑 ایران و مسئلهٔ فلسطین / بخش دوم / 🔹 مسئله فلسطین مسئله تمام جهانیان و مسئله بشریت است.ما با اسرائیل سر جنگ داریم؛ چرا که معتقدیم این نهایت رؤیای تمدن مدرن است که از قضا امروز به لحاظ جغرافیایی سفره را بر فلسطینیان تنگ دیده و آن گونه چهره خود را نشان می‌دهد. منطق اسرائیلی همان منطقی است که شریک او یعنی آمریکا در سایر حوزه‌ها دنبال می‌کند، اما صرفاً با روتوش! این تمدن اسرائیلی و آمریکایی است که در فرهنگ هم جایی برای فرهنگ‌های بومی نگذاشته و همه‌ی آن‌ها را با ابَرابزارهای خود به نفعش نابود یا مصادره کرده است. این تمدن آمریکایی اسرائیلی است که اقتصاد و منابع خدادادی مظلومین را به نفع ظالمان مصادره کرده است و با همان مبانی و نگاه از دیرباز جوامع مختلف را به استعمار برده است. 🔸 ای جهانیان بدانید که در نهایت نیز امروزِ فلسطین همان رؤیای آمریکایی است که وعده‌ی آمریکا به شماست و غایت تجویز این تمدن به همه جوامع و ملت‌هاست و حال هرچه سفره تنگ‌تر شود خشونت و توحش آن نیز بیشتر عیان می‌گردد. بمباران این روزهای غزه و شهادت کودکان و نوزادان و زنان و مردان بی‌دفاع این شهر را همان منطقی توجیه می‌کند که امروز حاکمان انگلیس و امریکا و فرانسه و ... با آن حکمرانی می‎کنند و بدانید که ارزش انسان و معنای انسان این‌جا همین است و همین قدر ارزشمند! امروز برای غزه و فردا ... 🔹 حال با چنین خوانشی از مسئله فلسطین و صهیونیسم، ایران و انقلاب تمدنی آن به دنبال بیداری همه آزادگان جهان است؛ فلذاست که از همان روز اول فریاد خود را بر سر اسرائیل بلند کرده است و همه را به نابودی آن دعوت می‌کند و نه چیز دیگر؛ اما اگر این نابودی بدون عزم جهانی برای آن رخ دهد چه می‌شود؟ شاید بگویید که امروز با بیست سال قبل متفاوت است و ما توانسته‌ایم که شبکه مقاومت و نهضت‎های اسلامی را در عراق و یمن و لبنان ادامه دهیم و امروز نه فقط ایران بلکه مردمان زیادی به دنبال نابودی اسرائیل هستند. از طرفی نیز فطرت مردم جهان نیز با ریخته شدن خون شهدای فلسطین بیدار شده است و نه تنها ملل مسلمان بلکه همه جهان برای فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند و نتیجه بگیرید که پس هر گونه مبارزه با اسرائیل از دیدگاه جهانیان واجد مشروعیت بوده و تشویق می‌گردد. 🔸 اما آیا تأمل کرده‌ایم که غایت خواست جهانی امروز از این ظلم چیست؟ آیا تجمع‌کنندگان لندن یا هواداران سلتیک به دنبال محو اسرائیل هستند؟ آیا ما توانسته‌ایم که مسئله فلسطین و ذات صهیونیسم را آن گونه که چند سطر قبل بیان شد معنا کنیم؟ خیر؛ چرا که امروز مردم جهان از مسئله فلسطین مطلوب حداقلی‌تری می‌خواهند: صرفاً «نه به جنگ»، «نه به خون‌ریزی و کشتن انسان‌ها» و "NO WAR". در این گفتمان بدانید که هر خونریزی‌ای به صورت مطلق محکوم است، چه می‌خواهد اسرائیل باشد و چه ایران و چه این که این فاجعه در هر کجایی از عالم رخ دهد. این گفتمان در نهایت تجویزش برای فلسطین این نیست که ایران و مسلمانی بیاید و اسرائیل را نابود کرده و حق فلسطینیان را بگیرد. اتفاقاً در چنین اتمسفری اگر ایران یا هر کجای دیگر نیز دامنه جنگ را توسعه دهد محکوم می‌شود. محکوم می‌شود که چرا می‌خواهی اسرائیل را نابود کنی و همین که از غزه منصرف شود دیگر بس است و خون بیشتری نریز! در پس چنین جنگی هر فریاد نابودی اسرائیلی از سوی همه جهانیان محکوم خواهد شد. ⬅️ ادامه دارد ... ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
قرارگاه شهید آوینی
🛑 ایران و مسئلهٔ فلسطین / بخش دوم / 🔹 مسئله فلسطین مسئله تمام جهانیان و مسئله بشریت است.ما با اسرا
🛑 ایران و مسئلهٔ فلسطین / بخش پایانی / 🔹 تا وقتی غلبه گفتمانی با گفتمان "NO WAR" است، تنها پاسخ به رسمیت شناخته شده نیز از همه جهانیان در بهترین حالت *ایده دو دولت دو ملت است* که در این پاسخ دیگر دولت‌های اسلامی هم موضع یکسانی دارند. البته آری؛ این بیداری فطرت آزادگان جهان که برای آن خون هزاران شهید فلسطینی ریخته شده است امری است بس مبارک! اما ما (ایران) چه قدر توانسته‌ایم این بیداری فطرت‌ها را راهبری کنیم و چقدر توانسته‌ایم به این بیداری عمق دهیم؟ فلذا در پاسخ دوگانه‌ای که در ابتدای متن بیان شد، پاسخ سومی هم قابل طرح است که اتفاقاً همان پیشران بودنی است که امروز از ایران انتظار می‌رود. 🔸 قرائت سوم: راهبری گفتمانی امروز باید برای جهانیان، برای این خون‌های به جوشش آمده از توحش اسرائیل رهبری گفتمانی کنیم و این همان خلأ صحنه است که فقط و فقط از دست انقلاب اسلامی و جوانان آن برمی‌آید. امروز باید صحنه جهانی علیه اسرائیل را از «نه به جنگ» به «نابودی اسرائیل» تغییر دهیم و این روایت کردن می‌خواهد و البته سخت است. بایستی روایت کنیم که مسئله اسرائیل صرفاً مسئله کشتار مردم فلسطین نیست بلکه مسئله مبارزه علیه انسان و انسانیت است که امروز این منطق اسرائیلی در همه جای این عالم و در همه شئون زندگی جاری و ساری است. این منطق است که حق مظلومان را گرفته و بر جیب و شکم شیطان و شیاطین و ظالمان عالم می‌افزاید. باید این گونه این بیداری را به سمت خواست عمومی برای نابودی اسرائیل و همه متولیان آن ببریم که جهان نه فقط خواستار نابودی اسرائیل بلکه خواستار نابودی هر ایدئولوژی و گفتمانی شود که این رؤیای بزک‌شده را به مردم می‌فروشد. باید به جهانیان گفت که همه کسانی که امروز پشت اسرائیل هستند نه فقط این رفتار را برای غزه تأیید می‌کنند، بلکه نگاهی را تأیید می‌کنند که با آن در حال سیاست‌گذاری بر تمام شئون زندگی‌شان هستند. همین قدر ترسناک! 🔹 تعیّن‌ این نگاه سوم می‌شود آن که صحن دانشگاه امروز باید تبدیل شود به خلق حرکات نمادین متعدد برای مخاطب داخلی و خارجی. دانشجوی امروز باید تبدیل شود به کسی که با تمام دانشجویان جهان پیرامون این موضوع وارد مباحثه می‌شود. ما امروز نیاز داریم به جوانانی که با هر ابزاری که می‌توانند (رسانه، هنر، همایش بین‌المللی و ...) با مردم جهان و ایران گفتمان خلق کنند و خود را در مقام راهبر اجتماعی ببیند و این خشم علیه اسرائیل را راهبری کنند. بدون شک این راهبری با گفتمان عمیق و تمدنی ما که همان مکتب امام است رقم میخورد، طبیعی است که در فقدان چنین گفتمان پیشرویی هر حرکت نظامی یا حتی هر حمایتی، صحنه را در بلندمدت تغییر نخواهد داد و اتفاقاً به ضرر جبهه مقاومت خواهد بود. ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
هدایت شده از کنشــگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انتشار به زودی 🔰 فصل جدید برنامه کنشگر ✅ برنامه اول: جنبش دانشجویی و امر سیاسی ✳️ کنشـگر؛ محفل اندیشه‌ورزی جنبش دانشجویی 🆔 @koneshgar_ir
هدایت شده از کنشــگر
🔰 کنشـگر ✅ برنامه اول: جنبش دانشجویی و امر سیاسی 🔸 اساتید : ➖ حجت الاسلام حمزه وطن‌فدا (پژوهشگر مؤسسه فرهنگ و تمدن توحیدی) ➖ آقای محمد فدایی (معاون اسبق علمی سازمان بسیج دانشجویی) 🔸 مهمانان : ➖ آقای امین حیدرلو (مسئول اسبق بسیج دانشجویی علامه طباطبایی) ➖ آقای علی رشیدی (مسئول بسیج دانشجویی امیرکبیر) ➖ آقای علی ریاحی‌پور (مسئول سیاسی اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه تهران) ➖ آقای امیرحسین فیضی (مسئول اسبق بسیج دانشجویی سهند تبریز) ➖ آقای محمد اسکندری (دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی) ➖ آقای مبین لطفی‌زاده (مسئول سیاسی اسبق بسیج دانشجویی امیرکبیر) ➖ خانم رضایی (مسئول خواهران اسبق بسیج دانشجویی شهید عباسپور) ➖ خانم میرزایی (مسئول خواهران سابق بسیج دانشجویی علامه طباطبایی) 🔹 زمان پخش بخش اول برنامه: پنج‌شنبه ۱۶ آذر ساعت ۱۸ 🔹 پخش از: تلویزیون اینترنتی snn ✳️ کنشـگر؛ محفل اندیشه‌ورزی جنبش دانشجویی 🆔 @koneshgar_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خدا لعنت کند آن دست‌هایی که تلاش کرده‌اند و می‌کنند ... 🔴 این دانشجو مرد زمان خودش نیست! 🔻 انتشار به مناسبت روز دانشجو ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
هدایت شده از کنشــگر
🔴 فیلم کامل قسمت اول از برنامه اول فصل جدید کنشگر با موضوع جنبش دانشجویی و امر سیاسی ✅ لینک ویدیو در کانال آپارات کنشگر: https://www.aparat.com/v/Xcd5F ✳️ کنشـگر؛ محفل اندیشه‌ورزی جنبش دانشجویی 🆔 @koneshgar_ir
هدایت شده از کنشــگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🔸 زمان پخش : پنجشنبه ۲۳ آذرماه ساعت ۱۸:۳۰ 🔸 پخش از: تلویزیون اینترنتی snn ✅ با موضوع: جنبش دانشجویی و امر سیاسی ✳️ کنشـگر؛ محفل اندیشه‌ورزی جنبش دانشجویی 🆔 @koneshgar_ir
سویه درنگی بر حال و آینده جمهوری اسلامی 🔹۳۰ آذر الی ۱۹ بهمن ماه 🔹 پنج‌شنبه‌ها؛ خانه اندیشه‌ورزان ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
سویه درنگی بر حال و آینده جمهوری اسلامی 1⃣ جلسه اول: بازخوانی آنچه از جمهوری اسلامی می‌خواستیم 👤 دکتر علیرضا شفاه عضو شورای علمی مؤسسه علم و سیاست اشراق 👤 دکتر سید صادق امامیان عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر 🗓 پنج‌شنبه؛ ۳۰ آذر ماه 🏢 تهران، چهارراه ولی‌عصر (عج)، خانه اندیشه‌ورزان ✉️ با توجه به ظرفیت محدود، برای شرکت در برنامه به شناسه @Sooye_ir پیام دهید. ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57
قرارگاه شهید آوینی
سویه درنگی بر حال و آینده جمهوری اسلامی 🔹۳۰ آذر الی ۱۹ بهمن ماه 🔹 پنج‌شنبه‌ها؛ خانه اندیشه‌ورزان
🔻 آن‌چه در پی آن هستیم ✍ محسن غلامی، سردبیر برنامه 🔹 عصر حاضر را می‌توان یکی از دوران‌های درخشان ملت ایران در تاریخ خود دانست. عصری که در آن ظرفیت‌های ویژه و توانمندی‌های ملت ایران به فعلیت درآمده است؛ اما در عین حال کشور و جامعه ایرانی در وضع کنونی خود دچار چالش‌های بزرگی است. چالش‌هایی که سرنوشت هر یک از آن‌ها، شاید به تنهایی بتواند تعیین‌کننده کلیت آینده ملت باشد. 🔸 وجه اشتراک دیگر این چالش‌ها اما،‌ به وجود آمدن نوعی ثبات و روزمرگی در آن‌ها و تبدیل شدنشان به چالش‌هایی مزمن است. ❓اما عدم پیشرفت در این چالش‌های اساسی حاصل چیست؟ 🔹 شاید ابتدائاً امور سیاسی ایجادکنندهٔ تنش و برهم‌زنندهٔ وحدت و وفاق اجتماعی به نظر برسند و وحدت و یک‌دستی اجتماعی از بین برندهٔ سیاست؛ اما تجربه‌ تاریخی به ما نشان داده است تحولات بزرگ و شخصیت‌های بزرگِ حامل این تحولات اتفاقاً در نقطه‌ هم‌زبانی و تجمیع این دو امر واقع شده‌اند. 🔸 بنابراین جدی‌ترین یا حداقل یکی از جدی‌ترین ریشه‌های این توقف و عدم پیشرفت از نظر ما فقدان سیاست و وفاق اجتماعی است. فقدان این دو امر سبب می‌شود نیروهای سیاسی-اجتماعی پرقدرتی شکل نگرفته و به تبع آن امر تحول که نیازمند چنین نیروهایی است رخ ندهد. 🔹 آن‌چه این فقدان را حادتر می‌نماید، نبود و یا کمبود عزم در صحنه‌ موجود برای ایجاد این نیروهاست؛ پرداخت مستمر و بالنده‌ای برای دست‌یابی به این امور مشاهده نمی‌شود و بالعکس با فعالیت‌های پراکنده‌ای هم که گاه رخ می‌دهد تقابل‌هایی جدی صورت می‌گیرد و یا زمین سنگلاخ و ناهموار خود به خود موجب توقف چنین فعالیت‌هایی می‌شود. 🔸 دغدغه «سویه»، با توجه به مطالب ذکر شده، پرداخت به سؤالات و مسائل واقعی و اساسی جامعه، از زاویه‌ سیاسی-اجتماعی است و امیدواریم سعی اندک‌ ما منجر به شکل‌گیری تلاشی مستمر و پاینده برای تحقق‌ هر چه متعالی‌تر این امور شود. ◀️‌ با ما همراه باشید ... ✳️ قرارگاه شهید آوینی 🆔 @avini_57