eitaa logo
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
1.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
437 ویدیو
2 فایل
هوالعلیم در این کانال مطالب مستند در راستای تبیین مسائل مهم و پرداخته نشده در رسانه‌های اصلی منتشر میشود. نویسندگان کانال، تنی چند از مبارزان سند توسعه پایدار 2030 هستند و مطالب متنوع از افراد مختلف در این کانال قرار می‌گیرد. ارتباط با ما @montazer1401
مشاهده در ایتا
دانلود
عادی‌سازی عرصه‌ی اجتماعی و شناخت عمومی برای شهادت امام سوم انقلاب؟!!.mp3
زمان: حجم: 12.7M
🔊 بشنوید (مهم‌ترین مطلب!) 🔶🔹 عادی‌سازی عرصه‌ی اجتماعی و شناخت عمومی برای شهادت امام سوم انقلاب؟!! ⭕️ 🔻 بسیار مهم و واجب! امروز صوتی از صحبت‌های آقای مهدی محمدی (مشاور آقای قالیباف) به دستم رسید که بخشی از اون، خیلی عجیب بود!! متن زیر همون بخش هست: «بذارید یه چیزی رو خیلی راحت و صادقانه به شما بگم و اون اینه که حالا ممکنه واقعاً باز یه عده‌ای به شهادت برسند؛ امروز نه، دو ماه دیگه. دو ماه دیگه نه، شش ماه دیگه. این فوق‌العاده مهمه که توی اون لحظات، یأس و ناامیدی رخ نده. اگر لحظه‌ی سختی دوباره برای ملت ایران ایجاد شد، به نظر من استحکام و قوی بودن در اون لحظه مهم‌ترین عاملی است که اون زخمی را که به ما وارد شده، جبران خواهد کرد. ببینید، زخم شهادت حضرت آقا، کم چیزی که نبود. ما هنوز احتمالاً نمی‌دونیم چه بلایی سرمون اومده. چه چیزی این رو کرد؟ استحکام مردم. ... ... ما باید بدونیم و به نظر من، صادقانه ممکنه دوباره اتفاق بدی در این کشور بیفته. ما باید آمادگی ملی خودمون رو برای اون لحظات سخت حفظ کنیم. این حرف من رافع مسئولیت حفاظت نیست. من دارم درباره‌ی روش خنثی کردن برنامه‌ی دشمن صحبت می‌کنم» در نسبت با خبر احتمال ترور امام انقلاب، دو جور می‌شه به رفتار جامعه جهت داد. آنچه در صوت توضیح دادم، پیرامون همین پالس اجتماعی است و اشتباه بسیار سنگین و جبران‌ناپذیری که برخی افراد دارن مرتکب می‌شوند. ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel
⁉️چرا رفتار و گفتار مسولان هیچ بازدارندگی برای دشمن ندارد؟ حمله بهمون عادی شده؟ ✍سید مهرداد 🆔@awake_vs_reset2
یعنی آمريکا از پیشنهادات شما -که مردم هیچ از آن نمی‌دانند- ایراد گرفت و شما آن را اصلاح کردید؟ اف بر این همه بی غیرتی! اف‌ بر این همه ذلت! ✍مقداد 🆔@awake_vs_reset2
اصلا مهم نیست که حداد عادل به حناب رفیعی چی گفته باشه به هر حال نمیتونید بگید رهبر شهید اومده جان فرماندهانش و خانوادش رو همین‌طوری بی خود و بی جهت به خطر انداخته باشه حتما تحلیل و یا خبر موثقی بوده که جنگ نمیشه. ✍️سجاد زندی‌لک ❓پ.ن:با منطق اینان آیا امام حسین علیه السلام هم در عاشورا جان فرماندهان، اهل بیت و خانواده اش را به خطر انداخت؟! 🆔@awake_vs_reset2
🔰صبح نهم اسفند ۱۴۰۴ و قبل از آغاز جنگ تحمیلی سوم، خبر مهمی منتشر شد که در گیر و دار اخبار دهشتناک آن روز سیاه، کلاً دیده نشد. عنوان خبر این بود: «افشاگری وزیر خارجه عمان از جزئیات مهم مذاکرات ایران و آمریکا». متن خبر را می‌توانید اینجا بخوانید. 🔸طبق گفته‌های بدر البوسعیدی (وزیر خارجه عمان) در همان زمان، توافقات اولیه انجام شده بود که اورانیوم غنی‌سازی شده رقیق شود، غنی‌سازی دیگر صورت نگیرد و همۀ بازرسان -حتی بازرسان آمریکایی- بیایند و هر چه می‌خواهند فضولی کنند (استقرار بازرسان، ظرف حداکثر ۳ ماه انجام شود). 🔹بوسعیدی در پاسخ به این سوال که آیا ایران بر سر موشک‌هایش هم مذاکره می‌کند، جواب داد: "ایران برای مذاکره بر سر همه چیز آماده است!" در واقع او جواب را خیلی گسترده‌تر از موشک بالستیک کرد، همه چیز! از شیر مرغ تا جان آدمیزاد، روی میز مذاکره! یعنی هیچ خط قرمزی برای این مذاکرات وجود نداشت؛ همه چیز، یعنی همه چیز! 🔸جماعت بدیم بره، کل هست و نیست ایران را روی میز مذاکره گذاشتند تا آمریکا آن‌را به تاراج ببرد. این یعنی عاشقان مذاکره از قبل از جنگ رمضان، تسلیم‌ بودند! ⁉️پس چه شد که آمریکا حمله کرد؟ مگر همین‌ را نمی‌خواست؟ 🔹بر سر راه این تسلیم خفت‌بار، یک مانع محکم و جدی وجود داشت: امام سید علی حسینی خامنه‌ای! این مانع، صبح روز نهم اسفند با قساوت از سر راه برداشته شد. ❓اما با همۀ اینها، ماجرا باز هم گره خورد. چرا؟ چون مردم تا به امروز مخالف تسلیم بودند: «این شما مردم بودید که کشور را رهبری و اقتدار آن‌را ضمانت کردید.» (از پیام نخست امام سیدمجتبی خامنه‌ای) . . . 🔸روزهای بعد از پذیرش آتش‌بس از خودم می‌پرسیدم که دیگر چرا به خیابان می‌آییم؟ مدام به خودم می‌گفتم جماعت مذاکره‌‌پرست به رغم حضور مردم در تجمعات شهرها، به‌رغم این همه فریاد در مخالفت با آتش‌بس، آخر کار خود را کردند و دیگری را به ما تحمیل کردند، پس فایدۀ این همه تجمع چه بود؟ به امر امام خامنه‌ای می‌رفتم، اما علت رفتن، و ثمر این بودن در خیابان برایم مبهم بود... اکنون دیگر ابهامی ندارم: 🔹در واقع مذاکره‌پرستان، تسلیم‌طلبان و کودتاچیان -که البته نه دستگیر شدند و نه پروندۀ قضایی برای‌شان تشکیل شد- تسلیم شدند، ولی آمریکا تسلیم‌شان را نپذیرفت، چون مردم تسلیم نشده‌اند! مردم با تسلیم مخالفند! و این مخالفت را هر شب در خیابان‌‌های سراسر کشور جار می‌زنند و به تصویر می‌کشند! 🌱مردم! سنگر خیابان را ترک نکنیم! این امر امام‌مان را محکم و استوار اطاعت کنیم! اگر ما ناامید شویم و دست از خیابان و نمایش حضور‌مان برداریم، آخرین سنگر مقاومت در برابر شیطان بزرگ، فرو خواهد ریخت! 🔸روزهای آینده، روزهای سخت‌تری بر مردم مبعوث خواهد بود، چرا که کودتاچیان و تسلیم‌طلبان، هر چه بتوانند بر معیشت و زندگی مردم فشار می‌آورند تا خیابان خالی شود و آخرین سنگر فرو بریزد.... 🌱از خداوند متعال می‌خواهم طاقت مقاومت در برابر این آخرین خدعه‌ها را هم به ما مردم عطا بفرماید! آمین! ! 🆔@CoronaDeception
هدایت شده از بعثت مردم
امام شهید در دیدار دانشجویی سال ۹۸: ....باید منتظر این نباشید که شما را به کار وادار کنند.... هر کدام در هر قسمتی که توانایی‌اش را دارید بایستی خودجوش و خودکار باشید؛ مثل مبارزات مبارزین زمان طاغوت. ━━━━━⊰❀⚜⚜⚜❀⊱━━═━━ https://eitaa.com/besat_mardom
📣 ای مردم مبعوث شده! چند سال قبل بود که نسخه را برای ما پیچیدند. اما شما کودتاگران را ناکام گذاشتید. 🔹 در راه خدا مقاومت کنید که خدا با شماست، و اوست که شما را پیروز خواهد کرد. 🆔@awake_vs_reset2
⭕️ چند سال قبل، اکثرا این مطالب را باور نمی‌کردند؛ حتی برخی مسخره می‌کردند؛ برخی می‌گفتند مگر جرأت چنین کاری را دارند؛ برخی دیگر می‌گفتند مگر سپاه می‌گذارد چنین اتفاقی رخ دهد؛ مگر مملکت بی‌صاحب است و... و شد آنچه نباید می‌شد. اما دشمنان مثل همیشه، خدا را در محاسباتشان نیاورده بودند. آن‌ها فکر نمی‌کردند که خدا مردم را در مقابلشان مبعوث خواهد کرد. 🆔@awake_vs_reset2
اصلا هم چیزی مشکوک نیست! 🆔@awake_vs_reset2