eitaa logo
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
1.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
437 ویدیو
2 فایل
هوالعلیم در این کانال مطالب مستند در راستای تبیین مسائل مهم و پرداخته نشده در رسانه‌های اصلی منتشر میشود. نویسندگان کانال، تنی چند از مبارزان سند توسعه پایدار 2030 هستند و مطالب متنوع از افراد مختلف در این کانال قرار می‌گیرد. ارتباط با ما @montazer1401
مشاهده در ایتا
دانلود
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
. نکته پنهان در توضیحات حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی اصل جلسه با رهبری کذب بود! نماینده رهبری در دا
یک داستان دروغ می‌سازند در دهان یک مداح می‌گذارند و با آن دروغ به مخالفانشان برچسب ضد نظام و رهبری می‌زنند وفاقیون منافق 🆔@awake_vs_reset2
‌🔹 علاوه بر شروط ده گانه، ۵ موضع قطعی که رهبر انقلاب تاکید کردن رو ابداً رها نمی‌کنیم: ۱. حتما متجاوز را رها نمی‌کنیم ۲. حتما غرامت می‌گیریم ۳. حتما تنگه هرمز به روال سابق بر نمی‌گردد. ۴. جبهه مقاومت ساحت واحد است ۵. ظرفیت موشکی و هسته‌ای مثل مرزهای ایران هستند. ✍
عیار
🆔@awake_vs_reset2
💢 خلاصه میخواد به مردم مبعوث شده بگه: هر کی خربزه می‌خوره، پای لرزشم میشینه. 🔹 ولی از قدیم گفتن «چاه کن همیشه ته چاهه» 🆔@awake_vs_reset2
🔸 و نه تنها نذاشتن مملکت دست طالبان بیفته که مجلس رو تعطیل کنه، بلکه از اون موقع که اومدن نذاشتن دلار ۷۰ تومن بشه و قیمت‌ها سر به فلک بکشه. 🆔@awake_vs_reset2
از نظر وفاقیون، وقتی صدای پدافند میاد جنگ نشده بلکه هر موقع صدای موشک بیاد و تعدادی از مقامات رو بزنن جنگ شده 🆔@awake_vs_reset2
⁉️چرا نمی‌گویید که خود این جنگ، حاصل اعتماد به آمریکا و مذاکره با اوست؟! ⁉️زمان مذاکرات چه گلی به سر ملت زدید که الان جنگ را بهانه توجیه گرانی کرده‌اید؟! ⁉️اصلاً چرا در اوج تهدید نظامی کشور، به میز مذاکره رفته‌اید؟ ✍ طاهری 🆔@awake_vs_reset2
میگن الان وقت حرف زدن از زهرایی نیست، ولی خودشون ساعت ها در مورد بی حجابی و عدم حرف میزنن؛ تازه سرودم براش میخونن! پس وقت هست ولی برای !!!! ✍نیوشا 🆔@awake_vs_reset2
500.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 اینها نمی گذارند! تا اینها که در همه‌جا موجود هستند از این مملکت نروند و یا اصلاح نشوند... شما به استقلال نمی‌رسید! اینها نمی‌گذارند! شما صدای بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را می‌شنوید... @dr_izadkhah
دولت ابتدای جنگ ذخیره 360 لیتر بنزین کارت را به 180 لیتر کاهش داد و فراتر از آن را سوزاند! الان هم زمزمه کاهش مجدد به 75 لیتر است! یعنی اگر من از خودروی خودم استفاده نکنم که سالی یکبار مسافرت بروم، اجازه نخواهم داشت و باید در راه گدایی بنزین کنم! چون دولت آن را می‌سوزاند! ✍ مسلم 🆔@awake_vs_reset2
الان باید ترامپ استرس‌ و انتظار قصاص شدن رو می‌کشید. اما به لطف مذاکرات احمقانه و آتش‌بس ابلهانه، مائیم که داریم انتظار حملات مجدد آمریکا و اسرائیل رو می‌کشیم. ‌ ✍فکوری 🆔@awake_vs_reset2
🔹 پیامبر اکرم(ص) صریحا بعد از جنگ اُحد فرمود: از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود. 🔹 انسان حتی اگر مومن نباشد، عقل معاش و دنیوی به او می‌آموزد که باید از تجربه درس بگیرد و استفاده کند، و تجربه را تجربه کردن خطاست. 🆔@awake_vs_reset2