eitaa logo
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنه‌ای
1.9هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
437 ویدیو
2 فایل
هوالعلیم در این کانال مطالب مستند در راستای تبیین مسائل مهم و پرداخته نشده در رسانه‌های اصلی منتشر میشود. نویسندگان کانال، تنی چند از مبارزان سند توسعه پایدار 2030 هستند و مطالب متنوع از افراد مختلف در این کانال قرار می‌گیرد. ارتباط با ما @montazer1401
مشاهده در ایتا
دانلود
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیعت با یزید؟ بخاطر زندگی دنیا؟ چه زندگی پوچی! امام حسین(ع) به ما چیز دیگری آموخت... ✍🏼علی بیطرفان 🆔@awake_vs_reset2
📸 بخشی از پیام خصوصی مدیر یکی از کانال ها به مخاطبان در پیام رسان داخلی. ۱۹ اردیبهشت . 🔺 روزهای اخیر یکی از سگهای دربار عاقای دکتر سردار کاپیتان تکنوکرات با برنامه تلویزیونی مصاحبه کرده و وق زده: چه ایرادی دارد هم بمباران بشویم هم مذاکره کنیم؟ این سگ و خوک های وفاقیِ امام کُش و خون ملت خور در توافق نامه سیاه و جنایتکارانه خود مسیر لبنان سازی کشور را فراهم کرده اند به نحوی که ارباب کافر کودک خورشان هر گاه دلش بخواهد به کشور حمله کند و مردم را بکشد اما آتش بس وفاقی سرجای خود باقی بماند. طوری که دولت ذست نشانده لبنان با جهود عمل کرد به نحوی که هر روز لبنان را بمباران می کنند اما صلح بین دولت آنان با جانیان مهاجم برهم نخورد! وفاقی ها در حال سلاخی کردن ملت و باز گذاشتن دست سلاخ صهیونی اپستینی و دادن وجهه پیروز به کدخدای بی خدای جهان جورج اورولی هستند. ❗️ما در جنگیم و دشمن در خانه است. اسراییلِ فارسیِ وفاقی. 🚩 منتقم امام سیدعلی خامنه‌ای 🔷 @E_entekhab3 💥بدون لینک جایز نیست 💥
خطای محاسباتی؟! اخر دوست عزیز! فلان مسئول با nسال سن، عمری بودن در تمامی ارکان نظام و حاصل آن همه اندیشکده و کتاب و مشاور اگر قرار است بشود خطای محاسباتی که باید درب مملکت را گل گرفت! خطا یک‌بار، دو بار، سه بار نه چهل سال! کدام خطا؟ ❌این انتخاب اوست نه اشتباه و خطا! ✍احسان فیروزی 🆔@awake_vs_reset2
اگر در بریتانیا هم میگفتند انتقام همیشه جنگیدن نیست بریتانیا در جنگ جهانی دوم سقوط کرده بود و اروپا هم در دست نازی‌ها بود کمتر مزخرف بگو! ✍آپادانا 🆔@awake_vs_reset2
قرارگاه خاتم باز بیانیه داده اگر..... ⁉️این اگر هاتون کی تموم‌میشه؟ ⁉️شرم نمی‌کنید؟ فقط منتظرید کتک رو بخورید بعد جواب بدید؟ این چه مشی‌ایست که شما دارید؟ فقط تهدید می‌کنید اگر اگر اگر اگر... بسه دیگه! خسته‌مون کردید. تمام نظامی‌ها ناراحتن از این وضعی که درست کردید. می‌نشینید طرف یه غلطی کنه بعد شاید اقدام کنید! ✍بیدارترین بیدار 🆔@awake_vs_reset2
🔺هر کسی که می‌گوید «برای پایان جنگ، باید به مذاکره با امریکا رفت»، دچار ساده‌انگاری یا شارلاتانیسم سیاسی است. 🔹در کل تاریخ روابط بین‌الملل، این قدرت برخاسته از لوله تفنگ بوده که جنگ‌ها را به پایان رسانده است، نه مذاکره! 🔻کلید پایان جنگ، تحمیل هزینه‌های غیر قابل تحمل به امریکا است. ✍آپادانا 🆔@awake_vs_reset2
📡«ایران نمی‌تونه بزنه، توانایی نداره، شما خرید، نمی‌فهمید، باید تسلیم بشیم» اگر ایران واقعاً توانایی زدن نداشت، لازم نبود یک مشت خائن بیایند و بگویند زود باش تسلیم شو! آمریکا خودش بدون ترس می‌زد و صاف می‌کرد. دلیل این که آمریکا به افرادی نیاز دارد که تز تسلیم بدهند، همین است که ایران تواناییش را دارد که بزند، برای همین باید از طریق جنگ ادراکی ایران را تسلیم کند! ✍حاج هویج 🆔@awake_vs_reset2
⭕️ توافق با شیطان بزرگ 🔻بر اساس اخبار موجود،متن توافق با آمریکا نهایی شده! توافقی که آمریکایی ها،قطری ها، پاکستانی ها،اسرائیلی ها و حتی متحدین اروپاییِ آمریکا،از متن آن اطلاع دارند و فقط ملت "مبعوث شده" ایران،صلاحیت اطلاع از آن را پیدا نکرده اند!متنی که درباره سرنوشت و آینده ملت ایران است اما مردم ایران برای اطلاع از آن نامحرمند! 🔻بهترین دلیل برای ضعف و فسادِ توافق، همین مخفی کاری و تلاش عجیب هیات مذاکره کننده ایرانی برای عدم اطلاع مردم از مفاد آن است! بدیهی است اگر متن توافق به نفع ملت ایران و بر اساس اقتدار جمهوری اسلامی تنظیم شده بود،مذاکره کنندگان ایرانی از انتشار آن ترسی نداشتند و حتی به علنی شدن آن اصرار می کردند! 🔻زوج پزشکیان و قالیباف،سوابق بدی در اتخاذ تصمیمات زیانبار و بحران آفرین دارند: ▪️عدم ابلاغ قانون مصوب مجلس درباره حجاب و عفاف به شکلی مبهم و با فرایندی غیرقانونی، ▪️حذف ارز ترجیحی که منجر به کودتای دی ماه ۱۴۰۴ و فجایع امنیتی ناشی از آن شد، ▪️تعطیلی صحن مجلس که موجب توقف سازوکارهای نظارتی مجلس بر دولت (تذکر،سوال، استیضاح و...)،رها شدن انجام وظایف تقنینی مجلس و عدم انتخاب وزرای جدید دفاع و اطلاعات شده است! 🔻چرا ملت ایران باید به توافقی که محصول همکاری این دو و مشاوران معلوم الحال آنهاست، اعتماد کند؟ آن هم در حالی که به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی این عزیزان در معرضِ خطا در دستگاه محاسباتی قرار دارند!خطایی که نمونه ای از آن موجبِ توقف مذاکرات اسلام آباد گردید! @pas_kouchehaie_enghelab
🚨 الان که جنوب در تیررس دشمن است و‌ هر روز آنجا را می‌زنند، به یاد بیارید این ایده خطرناک پزشکیان را. 🆔@awake_vs_reset2
🚨🚨‌یکشنبه توافق امضاء میشه و تعهدآوره. فقط دو شب مردم مبعوث شده وقت دارن تا در خیابان‌ها، مانع این وطن‌فروشی و ولایت‌ستیزی بشن. چون بعد از امضاء هیچ کاری نمیشه کرد. تأکید می‌کنم، هییییچ کاری. مجلس هم که تعطیله. ‌ ✍🏼زکریا فکوری 🆔@awake_vs_reset2
ملت قیام کنید✊✊✊👊👊👊 ❌با توجه به که هیچ یک از شروط رهبری و حتی عقل و شرف و قوانین کشور در آن لحاظ نشده و توسط یک گروه تبهکار فاسد و کودتاچیان و ترسوهای غربزده انجام خواهد شد. 💥✊👊اکنون تنها راه، قیام ملت مبعوث شده علیه کودتاچیان است قیام کنید لِلّه ۲ نفری یا یک نفری اما دسته جمعی و در تمام شهرها و روستاها و متحد و دستها در هم قفل و صف کفن پوش بهتر است که ید الله مع الجماعه، دست خدا با جماعت است. همه به سمت مجلس و وزارتخانه‌ها و... خیانتکاران و سازشکاران توسط ملت بازداشت و محاکمه خیابانی خواهند شد. از الان تجمعات ۲۴ ساعته می‌شود علیه کوفیان زمانه و شریح قاضی و عمر بن سعد زمانه 😡ابوبکر و عمر و معاویه و یزیدِ زمانه می خواهند حق ولایت و نیابت امام را از سید علی و سید مجتبی غصب کنند. نمی گذاریم بلکه نابودشان می‌کنیم. نیز از هم اکنون غیرقانونی و تعطیل است. ✈️فرودگاه و وزارت خارجه و .... همه نقاط مهم توسط ملت مبعوث شده و نیروهای مسلح انقلابی کنترل شوند تا وفاقیون منافق محاصره شوند و نه بتوانند با یهود و غرب و اعراب مزدور و علیف تماس بگیرند. و نه بتوانند قرارداد امضا کنند و نه بتوانند فرار کنند. محل حسینیه ها و دسته ها باید در محل تجمعات باشد و نیروهای جان‌فدا در آن‌جا با هماهنگی سپاه به مناطق جنوب و غرب بروند. 🔻 بپوشید🔻 فریاد کنید: یا لثارات‌ الحسین یا لِثارات الخامنئی 🔒این دولت دیگر به پایان رسیده و رأی به برکناری‌اش را مردم در خیابان داده‌اند. 🏛باید در خیابان ۲۴ ساعته از رهبر جوان حضرت امام آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای حفظه‌الله بخواهیم حکم حکومتی بدهند برای تشکیل فوری دولت انقلابی موقت با انتخاب خود ایشان از میان انقلابی‌های شجاع پاک‌دست جوان متخصص 🏢باید مثل دوره بختیار، ها را با کمک کارمندان وطن‌پرست و انقلابی، تصرفِ مردمی کنیم و به دست دولت منصوب رهبر بدهیم. 🧍‍♂️🏛🧍در کنار و دور و حتی روی ساختمان های مجلس تشکیل دهیم تا نمایندگان بیایند و هر طور شده پزشکیان و قالیباف را برکنار کنند و طرح مدیریت تنگه هرمز و خروج از NPT و CFT و پالرمو و نبرد تا فتح قدس و پیگیری اقتصاد مقاومتی پویا تصویب و اجرا شود. ✅مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلتما امام زمان عج و نائب ایشان و ولی فقیه را می خواهیم نه ولایت بنی‌صدرها 🕐چاره ای نیست و زمان بسیار اندک باید تا قبل از رسیدن نیروهای زمینی ارتش رژیم صهیونیستی، از طریق سوریه و شمال عراق (کریدور داود) به ایران و جلوگیری از اشغال جنوب یا حرکت دشمن از آنجا به سمت مناطق دیگر 💥دولت و مجلس و اتاق های بازرگانی و اصناف و... را پاکسازی و مافیاها و آنوسی ها و غرب‌زده ها را نابود کنیم! ✊سپاه و ارتش باید آتش به اختیار عمل کنند نه براساس دستور افرادی که نه محبوبیت و نه مشروعیت دارند فرمانده کل قوا فقط رهبر است نه هیچکس دیگر. 🚨⚠️ یا اکنون قیام می کنیم یا این ماه محرم، آخرین ماه محرم ایران و تشیع خواهد شد؛ چون چیزی از ما باقی نخواهد ماند.