قرارگاه خاتم باز بیانیه داده اگر.....
⁉️این اگر هاتون کی تموممیشه؟
⁉️شرم نمیکنید؟ فقط منتظرید کتک رو بخورید بعد جواب بدید؟
این چه مشیایست که شما دارید؟
فقط تهدید میکنید اگر اگر اگر اگر...
بسه دیگه!
خستهمون کردید.
تمام نظامیها ناراحتن از این وضعی که درست کردید. مینشینید طرف یه غلطی کنه بعد شاید اقدام کنید!
✍بیدارترین بیدار
🆔@awake_vs_reset2
🔺هر کسی که میگوید «برای پایان جنگ، باید به مذاکره با امریکا رفت»، دچار سادهانگاری یا شارلاتانیسم سیاسی است.
🔹در کل تاریخ روابط بینالملل، این قدرت برخاسته از لوله تفنگ بوده که جنگها را به پایان رسانده است، نه مذاکره!
🔻کلید پایان جنگ، تحمیل هزینههای غیر قابل تحمل به امریکا است.
✍آپادانا
🆔@awake_vs_reset2
📡«ایران نمیتونه بزنه، توانایی نداره، شما خرید، نمیفهمید، باید تسلیم بشیم»
اگر ایران واقعاً توانایی زدن نداشت، لازم نبود یک مشت خائن بیایند و بگویند زود باش تسلیم شو!
آمریکا خودش بدون ترس میزد و صاف میکرد.
دلیل این که آمریکا به افرادی نیاز دارد که تز تسلیم بدهند، همین است که ایران تواناییش را دارد که بزند، برای همین باید از طریق جنگ ادراکی ایران را تسلیم کند!
✍حاج هویج
🆔@awake_vs_reset2
هدایت شده از پس کوچههای انقلاب (محمد صادق کوشکی)
⭕️ توافق با شیطان بزرگ
🔻بر اساس اخبار موجود،متن توافق با آمریکا نهایی شده!
توافقی که آمریکایی ها،قطری ها، پاکستانی ها،اسرائیلی ها و حتی متحدین اروپاییِ آمریکا،از متن آن اطلاع دارند و فقط ملت "مبعوث شده" ایران،صلاحیت اطلاع از آن را پیدا نکرده اند!متنی که درباره سرنوشت و آینده ملت ایران است اما مردم ایران برای اطلاع از آن نامحرمند!
🔻بهترین دلیل برای ضعف و فسادِ توافق، همین مخفی کاری و تلاش عجیب هیات مذاکره کننده ایرانی برای عدم اطلاع مردم از مفاد آن است! بدیهی است اگر متن توافق به نفع ملت ایران و بر اساس اقتدار جمهوری اسلامی تنظیم شده بود،مذاکره کنندگان ایرانی از انتشار آن ترسی نداشتند و حتی به علنی شدن آن اصرار می کردند!
🔻زوج پزشکیان و قالیباف،سوابق بدی در اتخاذ تصمیمات زیانبار و بحران آفرین دارند:
▪️عدم ابلاغ قانون مصوب مجلس درباره حجاب و عفاف به شکلی مبهم و با فرایندی غیرقانونی،
▪️حذف ارز ترجیحی که منجر به کودتای دی ماه ۱۴۰۴ و فجایع امنیتی ناشی از آن شد،
▪️تعطیلی صحن مجلس که موجب توقف سازوکارهای نظارتی مجلس بر دولت (تذکر،سوال، استیضاح و...)،رها شدن انجام وظایف تقنینی مجلس و عدم انتخاب وزرای جدید دفاع و اطلاعات شده است!
🔻چرا ملت ایران باید به توافقی که محصول همکاری این دو و مشاوران معلوم الحال آنهاست، اعتماد کند؟ آن هم در حالی که به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی این عزیزان در معرضِ خطا در دستگاه محاسباتی قرار دارند!خطایی که نمونه ای از آن موجبِ توقف مذاکرات اسلام آباد گردید!
@pas_kouchehaie_enghelab
🚨 الان که جنوب در تیررس دشمن است و هر روز آنجا را میزنند، به یاد بیارید این ایده خطرناک پزشکیان را.
🆔@awake_vs_reset2
🚨🚨یکشنبه توافق امضاء میشه و تعهدآوره.
فقط دو شب مردم مبعوث شده وقت دارن تا در خیابانها، مانع این وطنفروشی و ولایتستیزی بشن.
چون بعد از امضاء هیچ کاری نمیشه کرد.
تأکید میکنم، هییییچ کاری.
مجلس هم که تعطیله.
#برجام۲
✍🏼زکریا فکوری
🆔@awake_vs_reset2
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
🚨🚨یکشنبه توافق امضاء میشه و تعهدآوره. فقط دو شب مردم مبعوث شده وقت دارن تا در خیابانها، مانع این و
.
تا میتونید پخش کنید و انذار بدید
.
ملت قیام کنید✊✊✊👊👊👊
❌با توجه به #توافق_بسیار_ننگین که هیچ یک از شروط رهبری و حتی عقل و شرف و قوانین کشور در آن لحاظ نشده
و توسط یک گروه تبهکار فاسد و کودتاچیان و ترسوهای غربزده انجام خواهد شد.
💥✊👊اکنون تنها راه، قیام ملت مبعوث شده علیه کودتاچیان است
قیام کنید لِلّه ۲ نفری یا یک نفری
اما
دسته جمعی و در تمام شهرها و روستاها و متحد و دستها در هم قفل و صف کفن پوش
بهتر است
که
ید الله مع الجماعه، دست خدا با جماعت است.
همه به سمت مجلس و وزارتخانهها و...
خیانتکاران و سازشکاران توسط ملت بازداشت
و
محاکمه خیابانی خواهند شد.
از الان تجمعات ۲۴ ساعته میشود
علیه
کوفیان زمانه
و
شریح قاضی و عمر بن سعد زمانه
😡ابوبکر و عمر و معاویه و یزیدِ زمانه
می خواهند
حق ولایت و نیابت امام را
از سید علی و سید مجتبی غصب کنند.
نمی گذاریم بلکه نابودشان میکنیم.
#شعام نیز از هم اکنون غیرقانونی و تعطیل است.
✈️فرودگاه و وزارت خارجه و .... همه نقاط مهم توسط ملت مبعوث شده و نیروهای مسلح انقلابی کنترل شوند
تا
وفاقیون منافق محاصره شوند
و
نه بتوانند با یهود و غرب و اعراب مزدور و علیف تماس بگیرند.
و
نه بتوانند قرارداد امضا کنند
و
نه بتوانند فرار کنند.
محل حسینیه ها و دسته ها باید در محل تجمعات باشد
و
نیروهای جانفدا در آنجا با هماهنگی سپاه به مناطق جنوب و غرب بروند.
🔻#کفن بپوشید🔻 فریاد کنید:
یا لثارات الحسین
یا لِثارات الخامنئی
🔒این دولت دیگر به پایان رسیده
و
رأی به برکناریاش را مردم در خیابان دادهاند.
🏛باید در خیابان ۲۴ ساعته از رهبر جوان حضرت امام آیتالله سیدمجتبی خامنهای حفظهالله بخواهیم
حکم حکومتی بدهند
برای
تشکیل فوری دولت انقلابی موقت با انتخاب خود ایشان
از میان انقلابیهای شجاع پاکدست جوان متخصص
🏢باید مثل دوره بختیار، #وزارتخانه ها را با کمک کارمندان وطنپرست و انقلابی، تصرفِ مردمی کنیم و به دست دولت منصوب رهبر بدهیم.
🧍♂️🏛🧍در کنار و دور و حتی روی ساختمان های مجلس
#حلقه_انسانی تشکیل دهیم
تا
نمایندگان بیایند و هر طور شده پزشکیان و قالیباف را برکنار کنند
و
طرح مدیریت تنگه هرمز و خروج از NPT و CFT و پالرمو و نبرد تا فتح قدس و پیگیری اقتصاد مقاومتی پویا تصویب و اجرا شود.
✅مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلت
✊ما امام زمان عج و نائب ایشان و ولی فقیه را می خواهیم
نه
ولایت بنیصدرها
🕐چاره ای نیست و زمان بسیار اندک
باید
تا قبل از رسیدن نیروهای زمینی ارتش رژیم صهیونیستی، از طریق سوریه و شمال عراق (کریدور داود)
به ایران
و
جلوگیری از اشغال جنوب یا حرکت دشمن از آنجا به سمت مناطق دیگر
💥دولت و مجلس و اتاق های بازرگانی و اصناف و... را پاکسازی و مافیاها و آنوسی ها و غربزده ها را نابود کنیم!
✊سپاه و ارتش باید آتش به اختیار عمل کنند نه براساس دستور افرادی که نه محبوبیت و نه مشروعیت دارند
فرمانده کل قوا فقط رهبر است نه هیچکس دیگر.
🚨⚠️ یا
اکنون قیام می کنیم
یا
این ماه محرم، آخرین ماه محرم ایران و تشیع خواهد شد؛
چون چیزی از ما باقی نخواهد ماند.
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز اصلا فریب مذاکرات را نخورید .
دشمن در حال کسب آمادگی برای حملهی گسترده و همه جانبه و انجام ترور و عملیات چریکی در کشور است .
🔺طبق شواهد و قرائن متعدد از پرواز شبانه ریزپرندههای متنوع در آسمان کشور، حضور تیمهای اطلاعاتی و عملیاتی چیریکی دشمن در سطح شهرها کاملاَ متصور است .
💯کاملا هشیار باشید و هرگونه مشاهده موارد زیر را به ۱۱۰ و۱۱۳ و۱۱۴ اطلاع رسانی کنید.
💢تردد مشکوک شبانه و حمل بسته های مقوایی توسط آنها
💢ساکنین برج ها و مجتمعهای مسکونی که مرد مجرد ( غالبا کرد زبان) با تردد کم .
💢دیدن آنتنهای مربع شکل استارلینک پشت شیشه پنجره ها و یا پشتبامها
💢بلند شدن یا فرود ریزپرنده در اطراف منزل
💢دیدن موتور سواران تریل کراس با کوله پشتی در اطراف نقاط نظامی
💢تردد ماشینهای آفرود در ارتفاعات مشرف به مناطق نظامی
▪اگر اطلاعی در مورد همکاری برخی افراد مرتبط با موساد و یا شبکه های ماهواره ای بیگانه دارید برای نجات این افراد از دام دشمن و تخفیف در مجازات، اطلاعات آن را به اولین مقر پلیس فراجا و یا مقر های سپاه و ارتش و یا شماره های ۱۱۰ ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع رسانی کنید .
انتشار دهید
#صادق
#مستند_شنود
هدایت شده از تا 2030، کانال دوم/ خونخواه امام خامنهای
مرکب امضای امام #سید_مجتبی_خامنه_ای با ملعونی چون #ترامپ در نمیآمیزد!
اُف بر بیغیرتان بیشرافت چنبره زده در دولت منحوس چهاردهم که میخواهند این جام زهر را به امام ما تحمیل کنند!
#ننگنامه_14بندی
🆔@Taa2030
هدایت شده از محصنات ۲
🚨مطالبه_فوری_قیام_گوهرشاد
🔹پس از اثبات توانمندی در نبرد نظامی باید در جهاد اقتصادی و فرهنگی هم دشمن را ناامید کنیم.
امام سیدمجتبی خامنه ای ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
🔺مردم انقلابی مشهدالرضا(ع)
چندی است متاسفانه مسئولین به واسطه ی جنگ نظامی، از فضای فرهنگی شهر غافل شده اند. اما این جنگ، جنگ ترکیبی است و باید همه ابعاد آن را در نظر داشت. چه آنکه آندلس با جنگ نظامی از دست نرفت، بلکه با تهاجم فرهنگی نابود شد ...
🚨 قیام گوهرشاد، اعلام اعتراض ما به فضای رها شده فرهنگی شهر و ولنگاری و عریانی سازمان یافته است ....
👌 باشد که این حضور و مطالبه به موقع ما و اعلام نارضایتی از این شرایط که به هیچ عنوان در شان شهر امام رضا(ع) نیست، تلنگری باشد بر مسئولین و اقدام قاطعانه آنها.
همه با هم می آییم ...🤝
همه با هم می آییم ...🤝
همه با هم می آییم ...🤝
🔸زمان: شنبه ۲۳ خرداد ماه همزمان با نماز ظهر و عصر
🔹مکان: چهارراه استانداری، استانداری خراسان رضوی
📌ضمنا نماز ظهر و عصر در مسجد امام رضا(ع) مقابل استانداری برگزار میگردد.
📢لطفا رسانه باشید و از سایر مومنین برای این قیام، دعوت نمایید ...
#نشر_حداکثری
❗️مهم/ توییت جدید نبویان: با مشاهدهی متن توافق باید اعلام کنم، نسبت به دو نسخهی قبلی، خسارت بارتر و عقبنشینیهای ایران نیز بیشتر شده است!
@ayyarom