بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
🚨🚨یکشنبه توافق امضاء میشه و تعهدآوره. فقط دو شب مردم مبعوث شده وقت دارن تا در خیابانها، مانع این و
.
تا میتونید پخش کنید و انذار بدید
.
ملت قیام کنید✊✊✊👊👊👊
❌با توجه به #توافق_بسیار_ننگین که هیچ یک از شروط رهبری و حتی عقل و شرف و قوانین کشور در آن لحاظ نشده
و توسط یک گروه تبهکار فاسد و کودتاچیان و ترسوهای غربزده انجام خواهد شد.
💥✊👊اکنون تنها راه، قیام ملت مبعوث شده علیه کودتاچیان است
قیام کنید لِلّه ۲ نفری یا یک نفری
اما
دسته جمعی و در تمام شهرها و روستاها و متحد و دستها در هم قفل و صف کفن پوش
بهتر است
که
ید الله مع الجماعه، دست خدا با جماعت است.
همه به سمت مجلس و وزارتخانهها و...
خیانتکاران و سازشکاران توسط ملت بازداشت
و
محاکمه خیابانی خواهند شد.
از الان تجمعات ۲۴ ساعته میشود
علیه
کوفیان زمانه
و
شریح قاضی و عمر بن سعد زمانه
😡ابوبکر و عمر و معاویه و یزیدِ زمانه
می خواهند
حق ولایت و نیابت امام را
از سید علی و سید مجتبی غصب کنند.
نمی گذاریم بلکه نابودشان میکنیم.
#شعام نیز از هم اکنون غیرقانونی و تعطیل است.
✈️فرودگاه و وزارت خارجه و .... همه نقاط مهم توسط ملت مبعوث شده و نیروهای مسلح انقلابی کنترل شوند
تا
وفاقیون منافق محاصره شوند
و
نه بتوانند با یهود و غرب و اعراب مزدور و علیف تماس بگیرند.
و
نه بتوانند قرارداد امضا کنند
و
نه بتوانند فرار کنند.
محل حسینیه ها و دسته ها باید در محل تجمعات باشد
و
نیروهای جانفدا در آنجا با هماهنگی سپاه به مناطق جنوب و غرب بروند.
🔻#کفن بپوشید🔻 فریاد کنید:
یا لثارات الحسین
یا لِثارات الخامنئی
🔒این دولت دیگر به پایان رسیده
و
رأی به برکناریاش را مردم در خیابان دادهاند.
🏛باید در خیابان ۲۴ ساعته از رهبر جوان حضرت امام آیتالله سیدمجتبی خامنهای حفظهالله بخواهیم
حکم حکومتی بدهند
برای
تشکیل فوری دولت انقلابی موقت با انتخاب خود ایشان
از میان انقلابیهای شجاع پاکدست جوان متخصص
🏢باید مثل دوره بختیار، #وزارتخانه ها را با کمک کارمندان وطنپرست و انقلابی، تصرفِ مردمی کنیم و به دست دولت منصوب رهبر بدهیم.
🧍♂️🏛🧍در کنار و دور و حتی روی ساختمان های مجلس
#حلقه_انسانی تشکیل دهیم
تا
نمایندگان بیایند و هر طور شده پزشکیان و قالیباف را برکنار کنند
و
طرح مدیریت تنگه هرمز و خروج از NPT و CFT و پالرمو و نبرد تا فتح قدس و پیگیری اقتصاد مقاومتی پویا تصویب و اجرا شود.
✅مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلت
✊ما امام زمان عج و نائب ایشان و ولی فقیه را می خواهیم
نه
ولایت بنیصدرها
🕐چاره ای نیست و زمان بسیار اندک
باید
تا قبل از رسیدن نیروهای زمینی ارتش رژیم صهیونیستی، از طریق سوریه و شمال عراق (کریدور داود)
به ایران
و
جلوگیری از اشغال جنوب یا حرکت دشمن از آنجا به سمت مناطق دیگر
💥دولت و مجلس و اتاق های بازرگانی و اصناف و... را پاکسازی و مافیاها و آنوسی ها و غربزده ها را نابود کنیم!
✊سپاه و ارتش باید آتش به اختیار عمل کنند نه براساس دستور افرادی که نه محبوبیت و نه مشروعیت دارند
فرمانده کل قوا فقط رهبر است نه هیچکس دیگر.
🚨⚠️ یا
اکنون قیام می کنیم
یا
این ماه محرم، آخرین ماه محرم ایران و تشیع خواهد شد؛
چون چیزی از ما باقی نخواهد ماند.
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز اصلا فریب مذاکرات را نخورید .
دشمن در حال کسب آمادگی برای حملهی گسترده و همه جانبه و انجام ترور و عملیات چریکی در کشور است .
🔺طبق شواهد و قرائن متعدد از پرواز شبانه ریزپرندههای متنوع در آسمان کشور، حضور تیمهای اطلاعاتی و عملیاتی چیریکی دشمن در سطح شهرها کاملاَ متصور است .
💯کاملا هشیار باشید و هرگونه مشاهده موارد زیر را به ۱۱۰ و۱۱۳ و۱۱۴ اطلاع رسانی کنید.
💢تردد مشکوک شبانه و حمل بسته های مقوایی توسط آنها
💢ساکنین برج ها و مجتمعهای مسکونی که مرد مجرد ( غالبا کرد زبان) با تردد کم .
💢دیدن آنتنهای مربع شکل استارلینک پشت شیشه پنجره ها و یا پشتبامها
💢بلند شدن یا فرود ریزپرنده در اطراف منزل
💢دیدن موتور سواران تریل کراس با کوله پشتی در اطراف نقاط نظامی
💢تردد ماشینهای آفرود در ارتفاعات مشرف به مناطق نظامی
▪اگر اطلاعی در مورد همکاری برخی افراد مرتبط با موساد و یا شبکه های ماهواره ای بیگانه دارید برای نجات این افراد از دام دشمن و تخفیف در مجازات، اطلاعات آن را به اولین مقر پلیس فراجا و یا مقر های سپاه و ارتش و یا شماره های ۱۱۰ ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع رسانی کنید .
انتشار دهید
#صادق
#مستند_شنود
هدایت شده از تا 2030، کانال دوم/ خونخواه امام خامنهای
مرکب امضای امام #سید_مجتبی_خامنه_ای با ملعونی چون #ترامپ در نمیآمیزد!
اُف بر بیغیرتان بیشرافت چنبره زده در دولت منحوس چهاردهم که میخواهند این جام زهر را به امام ما تحمیل کنند!
#ننگنامه_14بندی
🆔@Taa2030
هدایت شده از محصنات ۲
🚨مطالبه_فوری_قیام_گوهرشاد
🔹پس از اثبات توانمندی در نبرد نظامی باید در جهاد اقتصادی و فرهنگی هم دشمن را ناامید کنیم.
امام سیدمجتبی خامنه ای ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
🔺مردم انقلابی مشهدالرضا(ع)
چندی است متاسفانه مسئولین به واسطه ی جنگ نظامی، از فضای فرهنگی شهر غافل شده اند. اما این جنگ، جنگ ترکیبی است و باید همه ابعاد آن را در نظر داشت. چه آنکه آندلس با جنگ نظامی از دست نرفت، بلکه با تهاجم فرهنگی نابود شد ...
🚨 قیام گوهرشاد، اعلام اعتراض ما به فضای رها شده فرهنگی شهر و ولنگاری و عریانی سازمان یافته است ....
👌 باشد که این حضور و مطالبه به موقع ما و اعلام نارضایتی از این شرایط که به هیچ عنوان در شان شهر امام رضا(ع) نیست، تلنگری باشد بر مسئولین و اقدام قاطعانه آنها.
همه با هم می آییم ...🤝
همه با هم می آییم ...🤝
همه با هم می آییم ...🤝
🔸زمان: شنبه ۲۳ خرداد ماه همزمان با نماز ظهر و عصر
🔹مکان: چهارراه استانداری، استانداری خراسان رضوی
📌ضمنا نماز ظهر و عصر در مسجد امام رضا(ع) مقابل استانداری برگزار میگردد.
📢لطفا رسانه باشید و از سایر مومنین برای این قیام، دعوت نمایید ...
#نشر_حداکثری
❗️مهم/ توییت جدید نبویان: با مشاهدهی متن توافق باید اعلام کنم، نسبت به دو نسخهی قبلی، خسارت بارتر و عقبنشینیهای ایران نیز بیشتر شده است!
@ayyarom
هدایت شده از بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
🚨🚨یکشنبه توافق امضاء میشه و تعهدآوره.
فقط دو شب مردم مبعوث شده وقت دارن تا در خیابانها، مانع این وطنفروشی و ولایتستیزی بشن.
چون بعد از امضاء هیچ کاری نمیشه کرد.
تأکید میکنم، هییییچ کاری.
مجلس هم که تعطیله.
#برجام۲
✍🏼زکریا فکوری
🆔@awake_vs_reset2
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✂️استراتژی مقراض
🔹 حالا شاید بهتر برایتان روشن باشد که چرا همه چیز از شهادت حاج قاسم شروع شد، و هیچ کدام از فرماندهان باقی مانده نه تنها جای حاج قاسم را نگرفتند، بلکه حتی نزدیک به سایه او نبودند.
🔹 بعد از انتقام سخت حاج عماد از رژیم صهیونسیتی به خونخواهی شهید سید عباس موسوی، رژیم صهیونسیتی تا سالها حتی به فکر نزدیک شدن به سید حسن را نکرد، چون میدانست عماد مغنیه به خونخواهی، تک تکشان را بدرک واصل میکند.
🚩 أین مختار؟
یک بار دیگر اینجا را بخوانید
🆔@awake_vs_reset2
مردم نباید به حرفای ترامپ در مورد توافق اعتماد کنن
ولی مسئولین به حرفای ترامپ در توافق اعتماد میکنن
✍🏼علی بیطرفان
🆔@awake_vs_reset2
دکتر سید محمود نبویان4_5863730506322943947.mp3
زمان:
حجم:
13M
🚨صوت بسیار مهم دکتر سید محمود نبویان در مورد مذاکرات و خطای محاسباتی مسئولان و جزئیات توافق احتمالی.
- تنگه هرمز مدیریتش از دست ایران خارج میشه و حق گرفتن عوارض نداریم! باید حتی کشتیهای اسراییل رو از تنگه رد کنیم!
- هیچ تحریمی از جمله تحریمای کنگره و شورای امنیت و شورای حکام برنداشته نمیشه. اگر هم فرض محال بشه، دوباره مثل برجام وضع میشه.
- گفته شده آزاد سازی پولها با پیشرفت مذاکرات انجام میشه و هیچ مقداری هم قید نشده! فرضا اگر ۲۵ میلیارد دلار هم آزاد بکنند که نمیکنند، خسارت ۲۰۰ میلیارد دلاری جنگ ما را جبران نمیکند!
- در تفاهم آمده ایران حق تولید بمب اتم ندارد. گفته شده غنی سازی و موارد مرتبط با هستهای در یک چارچوب رضایت بخش و مورد توافق با آمریکا قرار میگیرد!
- برای احداث هر واحد مرتبط با هستهای باید رضایت آمریکا را بگیریم و مستعمره میشویم!
- زمان توافق نهایی؟ کاملا مبهم است!
- خروج نیروهای آمریکا از پیرامون(؟!) ایران به بعد از توافق نهایی که زمانش مبهم است موکول شده!
- پول آزاد شده رو باید با هماهنگی آمریکا مصرف کنیم!
- تفاهم هیچ تضمینی وجود ندارد و خسارت محض است!
❗️#نشر_حداکثری
@ayyarom
بیداری بزرگ/🚩خونخواه امام خامنهای
🚨صوت بسیار مهم دکتر سید محمود نبویان در مورد مذاکرات و خطای محاسباتی مسئولان و جزئیات توافق احتمالی.
.
بسیار بسیار بسیار مهم
اینو تا میتونید پخش کنید دوستان
لحظات حساسی پیش رومونه
نباید ساکت بشینیم
59.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار قالیباف خطاب به مردم مبعوث شده ...
✍🏼حمودی
🆔@awake_vs_reset2