بعضیا میگفتن :
هسته ای رو بدیم بره مردم نفس بکشن، امروز میگن لبنان رو بدیم بره مردم نفس بکشن، فردا میگن موشکی رو بدیم بره مردم نفس بکشن، پس فردا موقع امضای تجزیه ایران میگن ایران رو بدیم بره مردم نفس بکشن.
کاش شما ٣٠ ثانیه نفس نکشید ایران از دستتون نفس بکشه...
مرحوم سید بن طاووس نقل میکنن
سیدالشهداء یک نگاه انداختن
دیدن هیچکس دور و برشون باقی نمونده!
میگن حضرت علی اکبر که داشتن میرفتن میدون امام حسین دست به ريششون گرفتن سر کج کردن مقابل خدا فرمون خدایا قبول کن از ما.....