میگن حضرت علی اکبر که داشتن میرفتن میدون امام حسین دست به ريششون گرفتن سر کج کردن مقابل خدا فرمون خدایا قبول کن از ما.....
میگن هر کس میخواست اذن میدون بگیره بعد از دفعه سوم چهارم با اصرار و تمنا آقا بهشون اجازه میدادن...