میگن هر کس میخواست اذن میدون بگیره بعد از دفعه سوم چهارم با اصرار و تمنا آقا بهشون اجازه میدادن...
حضرت علی اکبر دلاورانه به میدان زد
بعضی روایات مینویسه ١٢٠ نفر رو به هلاکت رسوندن....
خدا لعنت کنه مره بن منقذ عبدى رو
گفت گناه تمام عرب بر گردن من.....
من تا داغ این جوان رو بر دل پدرش نزارم از میدون بیرون نمیرم