eitaa logo
عـــیّار
5.8هزار دنبال‌کننده
744 عکس
124 ویدیو
1 فایل
‏تو یا هم‌فکر با منی یا هم‌وطن، بینمون دیوار نکش حسابم در شبکه‌های دیگه: بله: ble.ir/ayyarom روبیکا: rubika.ir/ayyarom ویراستی: virasty.com/ayyarom ایکس(توییتر): x.com/ayyarom اینستاگرام: Instagram.com/ayyarom تلگرام: t.me/ayyarom
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتید فقط یه نفر تو شعام مخالف بوده؟! خدا اون یه نفر رو حفظ کنه، خدا پدر و مادر اون یه نفر رو رحمت کنه، خدا اون یه نفر رو زیاد کنه، خدا به اون یه نفر عزت بده.. جونم به دکتر جلیلی بصیر ✍️ عـــیّار @ayyarom
خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت
الان مهدی محمدی سه تا وویس پر میکنه که به آقا مجتبی توضیح بده چطور همه چیز با رهبری هماهنگه و اونایی که مخالفن دارن تدبیر ایشون رو زیر سوال می‌برن :) @ayyarom
تصور وفاقیون این بود که رهبری نمیاد نظر مخالف خودش رو اعلام عمومی کنه! برا همین بی‌پروا و بدون ذره‌ای ترس از آبرو(که الان ندارن) دائم می‌گفتن اگر رهبری مخالف بود اجازه نمی‌داد. حاجی چه باد سفاهتی می‌وزه! @ayyarom
رهبری راجع به فردوسی سه صفحه پیام داد ولی واسه مذاکراتتون دو پاراگراف و خلاصه‌ش این بود که: مخالف بودم! بماند ثبت در تاریخ، خداقوت ✍️ عـــیّار @ayyarom
علی‌الاصول شرافتمندانه نیست علی‌الاصول عاقلانه نیست علی‌الاصول هوشمندانه نیست علی‌الاصول قاتل رهبری‌ست علی‌الاصول بدعهد است و صدها علی‌الاصولی که رهبر شهید گفت و نشنیدید @ayyarom
اینم بماند یه یادگار که تو این آخرالزمان؛ هیچ مداح و هیچ مسئول و هیچ سخنران و هیچ روحانی و هیچ نظامی‌ای براتون حجت صد در صدی نباشه به جز رهبر انقلاب. تو این راه پر پیچ و خم فقط به بیانات حکیمانه امام شهید و بیانات امام حاضر چنگ بزنید تا دچار خطای محاسباتی و گمراهی نشید و گرنه ول معطلید. حالا مداحا برن واسه دیپلماسی مداحی کنن و بخونن فلانی خداقوت! @ayyarom
انگار خدا امام خمینی و خامنه‌ای شهید رو ترکیب کرده همچین طلای نابی به وجود بیاد. ماشاالله به این سید، برای سلامتیشون دعا کنیم.
دو ماهه به این مردم گفتید خوارج، گفتید فرقانی، گفتید تندرو، گفتید وصل به موساد؛ حالا رهبری اومد گفت منم مخالف بودم. کاش کمی شرم و حیا کنید و تکرار نکنید! @ayyarom
319.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جا داره امشب هم با هم بخونیم؛ خداقوتتتتتتتت @ayyarom
عـــیّار
و بالاخره امضا زده شد! این قاب تاریخی از پخت و پزی که آقای قالیباف کرده و آقای پزشکیان کنار ترامپ ام
‌ ‌ گفته بودم ذخیره داشته باشید تا وقتش که دور نیست، ولی فکر نمیکردم این قدر هم نزدیک باشه. حالا هنوزم صبر کنید! هنوز مونده! خواهیم دید چه خواهد شد...
از برکات این کارزاری که با دشمن داشتیم هم دست خدا عیان شد هم دست خیلیا