eitaa logo
عـــیّار
5.8هزار دنبال‌کننده
755 عکس
130 ویدیو
1 فایل
‏تو یا هم‌فکر با منی یا هم‌وطن، بینمون دیوار نکش حسابم در شبکه‌های دیگه: بله: ble.ir/ayyarom روبیکا: rubika.ir/ayyarom ویراستی: virasty.com/ayyarom ایکس(توییتر): x.com/ayyarom اینستاگرام: Instagram.com/ayyarom تلگرام: t.me/ayyarom
مشاهده در ایتا
دانلود
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم. فصل‌الخطاب، کلام و دستور رهبری است. 😐 رهبری: علی الاصول نظر دیگری داشتم! صحیح... @ayyarom
741.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به لحن عجیب پزشکیان دقت کردید؟ میگه اگر ما ۲۰ میلیون بشکه «خودمون» رو نمی‌دادیم به هوافضای سپاه، نمیتونستن بجنگن! نفت خودتون؟ مگه ارث پدرته مرد؟! پول ۱۰ روز فروش نفت رو واسه دفاع دادی منت میذاری؟ وظیفته پشتیبانی کنی! همون هوافضا نبود الان اسیرِ دشمن بودید. ✍️ عـــیّار @ayyarom
حرفایی که به نقل از جلیلی در حمایت از مذاکره منتشر کردن کذب محض و برای احیای آبروی برخی آقایونه! ✍️ عـــیّار @ayyarom
۱۰۰میلیارد دلار ارز صادرکننده خودت رو نمیتونی اعمال قدرت کنی برگردونی، جیب مردم رو میزنی اغتشاش میشه ۳هزار نفر کشته میشن و بعد دشمن احساس می‌کنه میتونه با جنگ کار رو تموم کنه، مردم و نظامی‌ها جلوی دشمن وایمیستن. بعد تو دوباره داری با قاتل بچه‌های میناب مذاکره می‌کنی که ۶ میلیارد دلار ارز خودت رو بده و اونم ده‌ها امتیاز امنیتی ازت می‌گیره و میره و دوباره همین چرخه، ولی تو همچنان سراغ باندهای فساد تراستی نمیری اون ۱۰۰ میلیارد ارز رو برگردونی. @ayyarom
ترامپ حرامی: «من ایران را در آستانه تسلیم قرار داده‌ام، آماده فروپاشی، آماده است تا تقریباً هر چیزی را به ما بدهد، و برای اولین بار در دهه‌ها - احترام عظیمی برای ایالات متحده و رئیس‌جمهور آن، یعنی من، قائل است. و سپس سنای آمریکا تصمیم می‌گیرد رأی‌گیری بی‌معنی و با زمان‌بندی ضعیفی درباره قانون اختیارات جنگی برگزار کند، و بدین ترتیب به کشور شماره یک حامی تروریسم در جهان پیام می‌دهد که آمریکا از کاری که من علیه آن انجام می‌دهم راضی نیست و من باید متوقف شوم. با این کار، آنها عملاً به دشمن کمک و تشویق کردند. چهار جمهوری‌خواه شکست‌خورده همراه با دموکرات‌ها رأی دادند، و ایران از افراد من پرسید: «اصلاً معنای این چیست؟» این سناتورها فقط کار را برای من سخت‌تر کردند، اما من آن را به هر شکلی تمام خواهم کرد، چون من همیشه مأموریتم را به پایان می‌رسانم!» + باتشکر از تیم با عزت و شریف مذاکره کننده! @ayyarom
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد... ✍️ عـــیّار @ayyarom
حالا دقت کردید رهبری تو پیام آخر در آخرین جمله چقدر دقیق و نقطه زن ملت ایران رو «با شرف» توصیف کرد؟ این باشرف برمیگرده به همون کلام امام شهید و این که مردم بر خلاف تمام فشارها و تهمت‌ها و بر خلاف تمام مداحا و روحانیونِ دیپلمات، سفت ایستادن و گفتن مذاکره با شیطان اون هم زیر تهدید رو قبول ندارن. صفا کنید با چنین حکیم عزیزی @ayyarom
-2598936427937587453_224723694881982.mp3
زمان: حجم: 3.1M
🏴🏴🏴به هر کجا نگاه می‌کنی حسین... @ayyarom
امشبی را شه دین در حرمش مهمان است مکن ای صبح طلوع.. @ayyarom