حدیث امام حسن عسکری راجع به روش صحیح نصیحت کردن دیگران
#حدیث
╭─┅🍃🌸🍃┅─╮
🌸@Azadye_Hejab🌸
╰─┅🍃🌸🍃┅─╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔎یه بار لایحه عفاف و حجاب رو ببینیم!🔎
- از کجای سایت رسمی مجلس میتونیم گزارش کمیسیون رو دانلود کنیم؟
- شماره ثبت گزارش کمیسیون با شماره ثبت دستور کار مجلس یکی بوده؟
تنبلی رسانهای ممنوع!
#تقوای_سیاسی
#علی_زکریایی
#مجلس_انقلابی
l👇بیا بیناشو l
🆔 @binaasho
هدایت شده از کانال شبکه خبر
🔺صادق کوشکی: ورزش بدنسازی شرمآور، مغایر با حیا، اخلاق و نوعی رقابت در برهنگی است
🔹این استاد دانشگاه تهران از رئیسجمهور خواست به مسابقات بدنسازی مجوز ندهند.
@akhbar_et
🚨رییس سازمان سینمایی: هنرمندانی که کشف #حجاب کردهاند در قوه قضائیه برای آنان پرونده تشکیل شده است
▫️رئیس سازمان سینمایی: هنرمندانی که کشف حجاب کردهاند در قوه قضائیه برای آنان پرونده تشکیل شده و آنان نیز تعهد دادهاند؛ فعلا این افراد ممنوع الکار هستند و مسئولیت تصمیمگیری نسبت به این افراد در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست، بلکه برعهده قوه قضاییه است .
#برخورد_قاطع
💠صبح صادق مهدوی
🇮🇷@Sobhesadegh_ir
┄┅═✧❀💠❀✧═┅┄
حجاب که پیشنهاد خدا به زنان و مردان هست، حتی اگه دیندار نباشیم، با عقل میتونیم بهش برسیم!
به همین دلیل، از سنگواره های پاسارگاد گرفته تا زمان جاهلیت و حتی در غرب صد سال پیش زنها پوشیده بودن🧕
🚨بیحجابی فقط به نفع شیطان صفتهاییه که می خوان با فاسد کردن جامعه، عموم مردم رو از رشد و پیشرفت عقب نگهدارند و حاکمیت رو به دست طبقه سوءاستفادهگر بدن😈
❌فراموش نکنیم عریان شدن، هنر نیست؛ بلکه هنر استفاده از تواناییهایی که خودمون توی زندگی بدست آوردیم😉
#حجاب
@drnyazmnd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هیهات منا الذلة
🇮🇷 #مطالبه گری
خودجوش مردم غیور قم
شهر #قیام و
#غیرت
🇮🇷کشف حجاب جرم سیاسی بود
ای سران سه قوه انقلاب
عقب نشینی نکنید از حجاب
🇮🇷حجاب زن عامل امنیت است
بی حجابی برضرر ملت است
🇮🇷فساد و بی حجابی نقشه ی دشمنان است.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
#مطالبه
#حجاب
#نهی_ازمنکر
#استحاله_فرهنگی
نشر حد اکثری
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 معماری انقلاب جنسی در ایران!
زنی که الهامبخشِ معماران ایران و جهان، در ساخت بناهای وسوسهانگیز شد ...
هدایت شده از قم مقدس 🇵🇸
📸 افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس با موضوع وصیت شهداء در خصوص حجاب و عفاف
-نمایشگاه دفاع مقدس با موضوع وصیت شهداء در خصوص حجاب و عفاف توسط محمد بهادری جهرمی، مشاور وزیر نفت در شرکت گاز استان قم افتتاح شد.
-در این نمایشگاه، بیست تابلوی مزین به وصیت شهداء در خصوص رعایت حجاب و عفاف در کنار المانهای جنگ تحمیلی به نمایش درآمده است.
❖ قـــــم مقــدّس ➺ خاستگاه انقلاب
https://eitaa.com/joinchat/3172270167C7573382b95
🔰گزارش حجه الاسلام کرباسی از وضعیت لایحه عفاف و حجاب
🔹آقای محبی در تماس تلفنی که با بنده گرفت، اصل جابجایی متن را پذیرفت فقط با آسمان ریسمان بافتن سعی در توجیه داشت درحالیکه خود بهتر میداند هیچ توجیهی مجوز قانون شکنی نیست.
🔹اصل بحث تخلف آشکار یعنی بارگزاری متن تحریف شده به جای مصوبه کمیسیون قضایی است.
🔹مدافعان قانون شکنی فرافکنی نکنند!
🔸کانال اخبار عفاف و حجاب کشور
https://eitaa.com/goharshad1_ir
الأعراف
وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ أَتَأْتُونَ الْفَاحِشَةَ مَا سَبَقَكُم بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِّنَ الْعَالَمِينَ
ﻟﻮﻁ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﺮﺍی ﻫﺪﺍﻳﺖِ ﻗﻮﻣﺶ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻳﻢ. ﺑﻪ ﺁﻥﻫﺎ ﻫﺸﺪﺍﺭ ﺩﺍﺩ: «ﺁﻳﺎ ﻣﺮﺗﻜﺐ ﺁﻥ ﻛﺎﺭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺯﺷﺘﻲ ﻣﻲﺷﻮﻳﺪ ﻛﻪ ﺗﺎﺑﻪﺣﺎﻝ ﻛﺴﻲ ﺍﺯ ﻣﺮﺩم ﺩﻧﻴﺎ ﺍﻧﺠﺎﻣﺶ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ؟!(٨٠)
الأعراف
إِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ شَهْوَةً مِّن دُونِ النِّسَاءِ بَلْ أَنتُمْ قَوْمٌ مُّسْرِفُونَ
ﺷﻤﺎ، ﺑﺮﺍی ﺍﺭﺿﺎی ﺷﻬﻮﺕ، ﺑﻪﺟﺎی ﺯﻥﻫﺎ ﺳﺮﺍﻍ ﻣﺮﺩﻫﺎ ﻣﻲﺭﻭﻳﺪ! ﺍﺻﻠﺎً ﺷﻤﺎ ﺟﻤﺎﻋﺘﻲ ﺷﻬﻮﺕﺭﺍﻥ ﻫﺴﺘﻴﺪ!»(٨١)
الأعراف
وَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَن قَالُوا أَخْرِجُوهُم مِّن قَرْيَتِكُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ
ﻗﻮﻣﺶ ﺟﻮﺍﺑﻲ ﺑﺮﺍی ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺪﺍﺷﺘﻨﺪ؛ ﺑﺮﺍی ﻫﻤﻴﻦ ﻳﮏﺻﺪﺍ ﺷﺪﻧﺪ: «ﻟﻮﻁ ﻭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩﺍﺵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺷﻬﺮﺗﺎﻥ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﻛﻨﻴﺪ؛ ﭼﻮﻥﻛﻪ ﺁﻥﻫﺎ ﺟﻤﺎﻋﺘﻲ هستند که پاكدامنى را مىطلبند و ﺧﺸﻜﻪﻣﻘﺪﺱﺍﻧﺪ!» (٨٢)
✍🏻 بالاترین بدبختی و نکبت برای یک جامعه این است که خوبان جامعه را به خاطر پاکی و طهارت طرد نمایند بنابراین تعجب نکنید که در دوران ما برخی از افراد بیحجاب، زنان با حجاب را مورد ضرب و شتم قرار میدهند
مدل فکری این افراد همان مدل فکری قوم لوط است که حضرت لوط و خانوادهاش را به خاطر پاکدامنی از جامعه خود طرد کردند
#حجاب
#قرآن کریم
#آیه_نگار
╭─┅🍃🌸🍃┅─╮
🌸@Azadye_Hejab🌸
╰─┅🍃🌸🍃┅─╯
💠 الإمام العسکریّ علیه السلام :
قَد وَضَعَ بَنو اُمَیَّةَ وبَنُو العَبّاسِ سُیوفَهُم عَلَینا لِعِلَّتَینِ إحداهُما: أنَّهُم کانوا یَعلَمونَ أنَّهُ لَیسَ لَهُم فِی الخِلافَةِ حَقٌّ فَیَخافونَ مِنِ ادِّعائِنا إیّاها وتَستَقِرُّ فی مَرکَزِها وثانیهِما: أنَّهُم قَد وَقَفوا مِنَ الأَخبارِ المُتَواتِرَةِ عَلى أنَّ زَوالَ مُلکِ الجَبابِرَةِ وَالظَّلَمَةِ عَلى یَدِ القائِمِ مِنّا، وکانوا لا یَشُکّونَ أنَّهُم مِنَ الجَبابِرَةِ وَالظَّلَمَةِ، فَسَعَوا فی قَتلِ أهلِ بَیتِ رَسولِ اللّه و إبادَةِ نَسلِهِ طَمَعًا مِنهُم فِی الوُصولِ إلى مَنعِ تَوَلُّدِ القائِمِ عَجَّلَ اللّه ُ فَرَجَهُ أو قَتلِهِ فَأَبَى اللّه ُ أن یَکشِفَ أمرَهُ لِواحِدٍ مِنهُم إلاّ أن یُتِمَّ نورَهُ و لَو کَرِهَ الکافِرونَ. (توبه 32)
«إثبات الهداة، جلد ۳، صفحه ۵۷۰»
✍️ بنىامیه و بنىعباس به دو دلیل به قتل و کشتار ما پرداختند: یکى اینکه آنها خود مىدانستند که خلافت، حقّ آنان نیست، لذا مىترسیدند که ما ادعاى خلافت کنیم و خلافت در جایگاه [اصلى] خود استقرار یابد. دوم اینکه آنها، از طریق اخبار متواتر فهمیده بودند که حکومت جباران و ستمگران به دست #قائم ما نابود خواهد شد و از طرفى در اینکه آنان از جباران و ستمگران هستند، شک نداشتند. از این رو، در کشتار #اهل_بیت رسول خدا و نابود کردن نسل او کوشیدند تا بلکه با این کار، مانع تولد قائم شوند یا او را به قتل رسانده باشند. اما خداوند نخواست که قضیّه او [قائم] حتى براى یک نفر از ایشان (خلفاى اموى و عباسى) معلوم شود تا آنگاه که نور خویش را کامل کند، هرچند کافران خوش نداشته باشند..
#حدیث
🔰ما زندهایم از برکات ولایتت
ما عهد بستهایم به پای امامتت
آقا مبارک است رَدای امامتت
ای غایب از نظر به فدای امامتت
🔹نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و روز تجدید بیعت با ایشان گرامی باد
#آغاز_ولایت_امام_زمان
#نهم_ربیع_الاول
🔹 آیا واقعا عمر در نهم ربیع به قتل رسید؟ و برگزاری جشن عیدالزهرا صحت دارد؟
✍🏻تأسی به اهل بیت (ع) در غم و شادی و همنوایی با ایشان از کبریات قابل قبول دین ما است، چنانچه احادیث واردشده در این باب پذیرفته شده و خدشهناپذیر است. اما آنچه محل تأمل و اشکال است صغرای این استدلال است مبنی بر اینکه حضرت زهرا (س) در این روز به سبب قتل خلیفه دوم مسرور بودند و لذا بنا بر نتیجه این استدلال، شیعیان ملزماند برای همنوایی با شادی دل آن حضرت، شاد باشند (!) چراکه بسیاری از بزرگان شیعه بر این اتفاق نظر دارند که اساساً تاریخ قتل خلیفه دوم نهم ربیع نیست و ۲۶ یا ۲۹ ذیالحجة سال ۲۳ ه. ق. است. [۳]
محمد بن جریر طبری، به نقل از مسعود بن مخرمه، آورده است عمر شب چهارشنبه، سه روز مانده از ذیالحجه سال بیستوسوم درگذشت (طبری، ۱۳۵۲: ۲/۵۶۰). برخی دیگر از مورخان معتقدند عمر چهار شب از ذیالحجه مانده، در سال بیستوسه و از ماههای عجم در تشرین دوم، ضرباتی خورد (یعقوبی، ۱۳۷۱: ۲/۱۵۹). همچنین، از مورخان متقدم، ابنسعد (متوفای ۲۳۰ ه. ق.)، مسعودی (متوفای ۳۴۵ ه. ق.)، ابناعثم (متوفای ۳۱۴ ه. ق.) و بلاذری (متوفای ۲۷۹ ه. ق.) نیز قتل خلیفه را در روز ۲۶ یا ۲۷ ذیالحجه دانستهاند. در کنار گزارشهای متعدد مورخان درباره تاریخ قتل عمر بن خطاب، بررسی اقوال و آرای علمای شیعه نیز در این زمینه مؤید همان قول است و حتی در این زمینه ادعای اجماع بین علمای شیعه و اهل سنت نیز شده است (عاملی کفعمی، ۱۴۰۵: ۵۱۰)، چنانچه برخی بهصراحت میگویند کسی که گمان کند عمر در نهم ربیعالاول کشته شده به اجماع تواریخ و کتابهای سیره به خطا رفته است. زیرا عمر در روز ۲۹ ذیالحجه مرده است (ابنادریس حلی، ۱۴۱۰: ۱/۴۱۹؛ عاملی کفعمی، ۱۴۰۵: ۵۱۰).
علامه مجلسی در این خصوص ادعای اجماع دارد و به نقل از شیخ مفید میگوید عمر در روز دوشنبه، ۲۶ ذیالحجه سال ۲۳ ه. ق.، ضربه خورد و در ۲۹ ذیالحجه از دنیا رفت و همه شیعه و سنی بر این مطلب اجماع دارند (مجلسی، ۱۴۰۴: ۳۱/۱۱۹). وی از صاحب کتاب انیس العابدین نقل میکند که جمهور شیعه گمان میکنند در این روز عمر به قتل رسیده است، در حالی که چنین چیزی صحیح نیست (همان).