eitaa logo
آذرباخیش
5.9هزار دنبال‌کننده
20.6هزار عکس
7.3هزار ویدیو
9 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های عجیب ضرغامی: ما آشنا نداریم، سفارش ما را به صداوسیما بکنید! ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما در جشنواره ملی انار به پیشنهاد واحدی واکنش نشان داد و گفت: ما در صداوسیما آشنا نداریم؛ سفارش ما را بکنید.
💥ماده غذایی که خطر از دست دادن حافظه را به نصف کاهش می‌دهد 🔹نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف دو وعده قارچ در هفته خطر از دست دادن حافظه را به نصف کاهش می‌دهد.
💥کشف البسه قاچاق در خوی 🔹فرمانده انتظامی شهرستان خوی از توقیف خودروی حامل ۸۰۴ ثوب البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کسری خدمت مهارت‌آموزی شامل چه کسانی می‌شود؟
💥جزئیات وام ۵۰۰ میلیونی دهه شصتی‌هایی که امسال ازدواج کنند 🔸وام ۵۰۰ میلیونی به دهه شصتی‌هایی که امسال ازدواج کنند تعلق می‌گیرد. 🔸برای دریافت این تسهیلات، تاریخ تولد زوج‌ها باید از اول فروردین سال ۱۳۶۰ تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۶۹ و تاریخ عقد آنان نیز از ۳۰ خرداد امسال تا پایان سال جاری باشد. 🔸این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای ازدواج، تا سقف ۲ میلیارد ریال برای خرید جهیزیه و ۲ میلیارد ریال دیگر نیز برای تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود. 🔸مهلت بازپرداخت این وام نیز ۳۶ ماه تعیین شده است.
✍دوره آموزش و 🔹بصورت و 🔸ویژه دانشجویان،فارغ التحصیلان و علاقه مندان جهت فعالیت در رسانه و فضای مجازی 📝با ارئه گواهی معتبر از طرف باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی 🕰۶۰ ساعت بصورت حضوری 💵 هزینه کل دوره ۶۰۰ هزار تومان می باشد که با تخفیف بیش از ۶۰ درصدی فقط ۲۰۰هزار تومان در نظرگرفته شده است. ⏳مهلت ثبت نام: تا ۲۵ آبان ماه ☎️ برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید. 📲۰۹۱۴۸۰۰۱۸۱۵
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 واکنش حاج محمود کریمی به حواشی یک مصاحبه خبرساز: ایران برای همه ایرانی‌ها است!
💥موبایل و تلویزیون تمرکز کودکان را از بین می‌برند 🔹پزشکان سوئدی تاکید کردند که کودکان کمتر از دو سال نباید از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده کنند و از تماشای تلویزیون هم باید اجتناب شود. 🔹چنین مواجهه‌ای می‌تواند در درازمدت منجر به تحریک‌پذیری، تمرکز ضعیف و حتی مشکلات رفتاری یا افسردگی دوران کودکی شود.
نقش پایانه ها در توسعه تجارت مرزی با ترکیه استاندار آذربایجان‌غربی: بهبود زیرساخت‌های مرزی، روابط اقتصادی ایران و ترکیه را توسعه می دهد
💥راز مفقودشدن مرد ۶۷ ساله سلماسی پس از ۱۵ سال کشف شد 🔹رئیس پلیس آذربایجان غربی: استخوان‌های مردی که ۱۵ سال پیش مفقود شده بود، در داخل خودرو نیسان از دریاچه پشت سد شهرچای ارومیه پیدا و راز مفقودشدن این فرد کشف شد. 🔹در روز هشتم آبان سال ۱۳۸۷ مردی ۶۷ ساله با خودرو نیسان از سلماس به سمت ارومیه خارج و از آن موقع خبری از وی نشده بود . 🔹با بررسی اسناد و مدارک توسط کارآگاهان محرز شد که نیسان مربوط به فرد مفقود شده بود و در داخل کابین و پشت فرمان هم بقایای استخوانی در زیر البسه مردانه وجود داشته است.
⚽️جشنواره گل سپاهان در آزادی؛ آلمالیق خوش‌شانس بود که ۲ رقمی نشد 🔸سپاهان ۹ - آلمالیق صفر