eitaa logo
آذرباخیش
5.9هزار دنبال‌کننده
20.6هزار عکس
7.3هزار ویدیو
9 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتگوی اختصاصی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اروم نیوز درباره اولین نشست دومین کنگره عظیم ۱۲ هزار شهید استان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلاهبرداری از حساب بانکی؛ این بار به بهانه تخمه‌فروشی!
💥کشف ۳۱ قبضه کلت کمری و ۶۱ تیغه خشاب در خوی 🔹رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از کشف ۳۱ قبضه کلت کمری و ۶۱ تیغه خشاب در خوی خبر داد. 🔹ناصر عتباتی در این زمینه اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأمورین نیروی انتظامی و با دستور قضائی یک در یک عملیات یک دستگاه پژو ۴۰۵ متوقف و در بازرسی از آن ۳۱ قبضه کلت کمری و ۶۱ تیغه خشاب کشف و ضبط شد. 🔹رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: در این خصوص یک نفر نیز دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به مراجع قضائی تحویل شد.
💥محاسبه سن بازنشستگی در قانون جدید
▪️انا لله و انا الیه راجعون ▪️امام جمعه سابق شهرستان خوی حضرت حجت الاسلام سید رضی شکوری پس از تحمل دوره بیماری امروز دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصاویری از تجلیل فرمانده سپاه خوی از کادر درمان و مدافعان سلامت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هواشناسی: سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا در استان فعال خواهد بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری جدید از شلیک موشک پاوه این موشک ۱۶۵۰ کیلومتر بُرد دارد
💥واکنش پرسپولیس به طولانی شدن روند رسیدگی به تخلفات مالی استقلال! استوری عجیب روابط عمومی پرسپولیس با تهدید! 🔹باشگاه پرسپولیس از رفتار دوگانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و طولانی شدن روند بررسی پرونده ادعای تخلف استقلال در زمینه قانون سقف بودجه، انتقاد کرد.
💥ترافیک خودروها می‌تواند حس بویایی را مختل کند 🔹ذرات ناشی از ترافیک وسایل نقلیه می‌توانند در حس بویایی ما اختلال ایجاد کنند. 🔹این اولین پژوهشی است که تاثیر سوخت‌های دیزل مختلف و «سیستم‌های تصفیه پس پالایش اگزوز» را بر ‌مدل‌های سلولی مخاط بویایی انسان بررسی می‌کند.