eitaa logo
آذرباخیش
5.9هزار دنبال‌کننده
20.6هزار عکس
7.3هزار ویدیو
9 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💥کاهش ۱۱.۷ درصدی تورم فصلی مصالح ساختمان مرکز آمار ایران: 🔹در فصل تابستان ۱۴۰۲ تورم فصلی نهاده‌های ساختمان‌های مسکونی شهر تهران با کاهش ۱۱.۷ درصدی به ١.٩ درصد رسید 🔹تورم نقطه به نقطه مصالح ساختمانی در شهر تهران در تابستان امسال ٤٧.٣ درصد و تورم سالانه هم به ۴۳.۵ درصد اعلام شد.
💥پنج زندانی مالی در خوی آزاد شدند 🔹فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: پنج نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد این شهرستان در پی بازدید از مجتمع کاردرمانی و حرفه‌آموزی زارعان با مساعدت و هماهنگی رییس حوزه قضایی و دادستان عمومی و انقلاب و همراهی خیّران آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
🎓روز قلم های تیز ، روز فکر های خلاق روز اندیشه های نو ، روز تو ، روز دانشجو مبارک
میزان دقیق افزایش حقوق کارمندان محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: نمایندگان مجلس اصلاحاتی در لایحه اعمال خواهند کرد تا میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده، حداقل به ۲۰ درصد برسد.
علت تپش قلب بعد از خواب چیست؟ 🔹بیدار شدن با تپش قلب شدید ممکن است آزاردهنده باشد، اما لزوماً نشانه یک اتفاق جدی نیست. اضطراب، خواب بی‌کیفیت یا آریتمی قلبی برخی از دلایل آن است. ضربان قلب سریع در آغاز روز و بلافاصله پس از بیدارشدن ممکن است دلایل زیادی داشته باشد که برخی از آنها عبارتند از: 🔹اضطراب 🔹قند خون 🔹فیبریلاسیون دهلیزی 🔹آپنه خواب 🔹کافئین 🔹وحشت شبانه 🔹سرماخوردگی یا تب 🔹تیروئید پرکار 🔹نوسانات هورمونی
💥فرمانده سپاه شهرستان خوی طی پیامی ۱۶ آذرماه روز دانشجو را تبریک گفت ✍متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم 🔹روز دانشجو مصادف با ۱۶ آذر فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است. 🔹دانشجویانی که با بصیرت و آگاهی دینی و انقلابی و با الهام از سیره نبوی صلی الله و ائمه طاهرین سلام الله علیهم، در مبارزه با استکبار و ظلم، خط سرخ شهادت را سرلوحه خود قرار داده‌اند. 🔹تفکر و اندیشه دانشجو زمانی که با نور ایمان آغشته شود می‌تواند سد محکمی در برابر توطئه تمامی دشمنان به خصوص استکبار جهانی باشد و امید است دانشجویان با ارتقای آگاهی و دانش، فردای کشور را بیش از پیش درخشان سازند. 🔹اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان شهید، روز دانشجو را به همه دانشجویان کشور عزیزمان که در راستای علم اندوزی و آبادانی میهن اسلامی مان تلاش کرده و با الگوگیری از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان مایه می‌گذارند، تبریک گفته و عزت، سربلندی و توفیق آنان را در همه عرصه‌ها در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه خداوند مسئلت داریم. ✍️خدمتگزارتان سرهنگ پاسدار مصطفی آقائی
💥نخستین دوره خبرنگاری و خبرنویسی در شهرستان خوی آغاز شد 🔹این دوره آموزشی به همت مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی ، بسیج رسانه و قرارگاه فضای مجازی سپاه خوی توسط باشگاه خبرنگاران جوان استان آذربایجان‌غربی با حضور علاقه مندان حوزه خبر خویی در سالن اجتماعات شهید برگزینی شهرداری خوی برگزار می شود. 🔹مباحثی همچون اصول خبرنگاری، ماهیت خبر، ارکان، عناصر و ارزش های خبری، خبر و گزارش نویسی در این دوره به فراگیران آموزش داده خواهد شد.
از سانحه تصادف شهری در ربط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس قوه قضاییه: به مسئولان گفته‌ایم که اگر برای آلودگی هوا کاری نکنید ترک فعل کرده‌اید
💥جریمه نقدی سپاهان و تراکتور تایید شد 🔹کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.