eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
28.3هزار عکس
10.7هزار ویدیو
13 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💥جدول زمانبندی اجراهای گروه های راه یافته به ششمین جشنواره ملی موسیقی شمس و مولانا
💥کدام نمایندگان مجلس رد صلاحیت شدند؟
💥جزئیات جدید دریافت وام ازدواج ۳۰۰ میلیون تومان
💥وزارت بهداشت: در شش ماه، 2600 مرکز زیبایی غیر مجاز را پلمپ کردیم
💥داماد حسن روحانی رد صلاحیت شد
قیمت طلا، سکه و ارز تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه، ۱۷ دی ماه
💥اینستاگرام قابلیت تغییر ترتیب کامنت هارو اضافه کرده 🔹وقتی کامنت پستی رو باز کنید یک گزینه For you وجود داره که روش بزنید می‌تونید ترتیب کامنت هارو بر اساس جدیدترین کامنت‌ها(Most recent)، کامنت‌ اکانت های تیک ابی دار (Meta Verified) و بیشترین لایک ها(For you) تغییر بدید.
💥لطفا تصادف نکنید / قیمت ایربگ خودرو به ۱۰۰ میلیون رسید! 🔹کیسه هوای خودروهای داخلی برای راننده از حدود ۲.۵ میلیون شروع و تا ۵ میلیون تومان می‌رسد. 🔹برای خودروهای وارداتی و خارجی قیمت یک عدد ایربگ حتی به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هم رسیده است. 🔹به عنوان مثال ایربگ ب ام سری ۷ و z4 به ترتیب ۱۳۷ و ۱۰۳ میلیون تومان است.
💥ارزان‌ترین سواری؛ نیم‌میلیارد 🔹پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که از خط تولید ایران‌خودرو کنار رفته و ارزان‌ترین سواری صفرکیلومتر این کارخانه است، امروز یکشنبه ۱۷ دی در بازار آزاد پنج میلیون گران شده. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفرکیلومتر در بازار آزاد به این ترتیب به نیم میلیارد رسید.
💥امسال ۹ هزار شهروند خویی خون اهدا کرده اند 🔹رییس پایگاه انتقال خون شهرستان خوی گفت: ۹ هزار نفر طی ۹ ماهه امسال در این شهرستان خون اهدا کرده اند که بیش از ۲ هزار نفر آنان، بار اولی بوده اند.
💥شروع به کار دادگاه‌های صلح آذربایجان غربی از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 🔹️رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از شروع به کار دادگاه‌های صلح آذربایجان غربی از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
بارش برف در رازی خوی
اسامی کامل ۲۰ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان های و که از هیئات مرکزی نظارت صلاحیت خود را دریافت کردند.
انحراف از جاده خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور شوط به ماکو با ۲ مصدوم
💥دستبرد به حساب هزار نفر با پیامک سهام عدالت 🔹اعضای باند کلاهبرداری با ارسال پیامک «مشاهده سهام عدالت» حساب بیش از هزار نفر را هک کردند و میلیارد‌ها تومان به جیب زدند.
💥رای جالب یک قاضی ارومیه ای برای یک متهم 🔹قاضی دادگاه عمومی بخش نازلو ارومیه متهمی را به دلیل بکار بردن رنگ و اسانس غیر مجاز، همچنین استفاده از ژله تاریخ مصرف گذشته برای تولید شیرینی به تهیه ۳۰ جفت کفش کودکانه برای دانش آموزان مدرسه یکی از روستاهای بخش نازلو ارومیه محکوم کرد.
درج مناسبت‌های جدید در تقویم کشور 👈سه مناسبت جدید روز جهانی حماسه فلسطین طوفان‌الاقصی ۱۵ مهر، روز نسل‌کشی کودکان و زنان فلسطینی ۲۵ مهر، و روز علوم انسانی اسلامی - بزرگداشت علامه مصباح یزدی ۱۲ دی، در تقویم رسمی کشور به ثبت می‌رسد.
بیشترین ماه‌های گرم تاریخ در سال ۲۰۲۳ بوده‌اند؛ این یعنی هر سال هوا گرم‌تر می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جان باختن ۲ کوهنورد در سبلان 🔹سه کوهنورد تبریزی که به قصد صعود به قله سبلان به این منطقه رفته بودند به علت شرایط نامساعد جوی مفقود شدند. 🔹پس از ساعت‌ها جستجو توسط امدادگران دو نفر از آنها (خانم) به دلیل هیپوترمی (سرمازدگی) جان خود را از دست دادند و تنها یک نفر زنده مانده است.
رئیس انجمن طب اورژانس: یک‌چهارم متخصصان طب اورژانس به دلیل شرایط نامناسب شغلی، در اورژانس‌ها کار نمی‌کنند
ارسال پرونده اسنپ فود به مراجع قضایی 👈معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا گفت: در حال حاضر پرونده شرکت اسنپ فود در دست بررسی است تا پس از اتمام بررسی‌ها و جمع بندی نهایی به مراجع قضائی معرفی شود و لذا تصمیم‌گیری در خصوص اتفاقی که افتاده با آنهاست.
💥مردم حتماً از اسناد رسمی استفاده کنند 🔹معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه: مردم برای انجام معاملات خرید و فروش حتماً از اسناد رسمی استفاده کنند زیرا انجام معاملات با استفاده از اسناد عادی زمینه بروز مشکلاتی را فراهم می‌کند. 🔹همه مردم باید کمک کنند تا اعتبار اسناد رسمی افزایش یابد و چاره‌ای نداریم جز اینکه به اسناد عادی بی‌جهت اعتباربخشی نکنیم.
💥 امروز ۱۷ دی ۱۴۰۲ قیمت ها چقدر است؟
💥پرواز‌های عمره تا ۲۴ دی لغو شد 🔹در شرایطی که قرار بود اعزام زائران به عمره پس از ۹ سال از ۱۳ دی آغاز شود در همان روز شروع پرواز‌ها به دلیل آنچه مسئولان سازمان هواپیمایی عدم صدور مجوز از سوی عربستان اعلام کردند همه پرواز‌های عمره متوقف شد.
قیمت انواع گوشی موبایل در بازار امروز