eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
24.1هزار عکس
9هزار ویدیو
11 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚫آقای نماینده لطفا مواظب اعمال،رفتار و گفتار برخی از اعضای دفترتان و گروه تلگرامی تان در فضای مجازی باشید!! 🔺چندی پیش در خصوص توافق ایران و ترکیه مبنی بر امضاء منطقه آزاد مشترک خوی فی مابین روئسای جمهور ایران و ترکیه نگاشته شد که در فضای مجازی علی الخصوص کامنت های کانال آذرباخیش واکنش های زیادی را در پی داشت. 🔺برخی ها سعی کردند با منطق و دلایل قانع کننده با رعایت ادب و احترام مطلب فوق را نقد کنند، و طیف قلیلی نیز مطلب فوق را بدون دانش سیاسی و آگاهی لازم از ساختار دولت و سیاست های کلان نظام ، لب به زبان گشودند و خواستند با اکانت های فیک و واقعی فحاشی و سخنان ناشایست که فقط در شأن خودشان و حامیانشان است مطلب فوق را به باد انتقاد بگیرند. 🔺نکته حائز اهمیت نوع رفتار برخی از حامیانتان در شبکه های اجتماعی بود که واقعا جای بسی تامل و تعجب را دارد که در آستانه انتخابات از خودشان نشان می دهند و زعم‌خودشان دارند برایتان چرب زبانی و خوش خدمتی می‌کنند در حالی که ناخودآگاه تیشه به ریشیه تان می زنند. 🔺برخی ها پارا فراتر نیز گذاشته اقدام به تهدید پیامکی کردند اما توصیه بنده به حضرتعالی این است که قبل از اینکه وقتتان را صرف تجزیه و تحلیل انتخابات پیش رو گذارید بیشتر بیشتر مواظب اوضاع و احوال اطرافیانتان باشید.
سلام و شب بخیر اقای عباسپور ببخشین بنده یه ماه قبل تصادف کردیم منتقل کردن بیمارستان دکتر گفتن باید MRIبشه بردن ام ار ای شدن الان نزدیک یه ماه هست گزارش ام ار ای رو ندادن ببریم پزشکی قانونی موندیم چیکار کنیم لطفا به گوش مسئولین برسونید( میگن دکتر ام ار ای مریض هست گزارش نمینویسه )
با سلام و وقت بخیر صحبت هایی در مورد مسکن ملی شهرستان خوی که جدیدا بیان شده به دلیل کمبود خواهان مسکن ملی شخصی سازی صورت نمیگیرد و تحویل پیمانکار میگردد در کلیه اسناد و مدارک و قراردادهای مربوط در اداره مسکن و شهرسازی چنین قانونی وضع نشده و شاهد نقض قانون توسط مسئولین امر در بدو این مهم گردیده از فرماندار محترم خواهشمندیم نسبت به این امر ورود نماید تا شاهد تکرار مشکلات مشابه در امر ساخت و ساز در شهرستان خوی نباشیم
💥آسمان هیچ کشوری در خاورميانه کلیر نشده است/به شایعات گوش نداده و درگیر جو رسانه ای نشوید...
💥صلاحیت چند داوطلب دیگر نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه و تایید شد 🔹رضا رحیم زاده 🔹حسام عباس زاده 🔹امین مرادی 🔹رامین سلیم نژاد 🔹میرحسن حسینی 🔸درحال بروز رسانی...
✍️امام جواد عليه السلام: آشكار كردن چيزى، پيش از آن كه استوار گردد، موجب تباهى آن مى شود 📗ميزان الحكمه ج5 ص 263
🌺🍃سلام صبح زیباتون بخیر، روزتون خدایی
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ 🌹سلام بر همراهان عزیز🌹 🗓 چهار شنبه ☀️ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ هجری شمسی 🌙 ۱۹ رجب الثانی ۱۴۴۵ هجری قمری 🌲‌ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ میلادی
💥بارش پراکنده در مناطق غربی کشور 🌧امروز در غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده باران و برف روی می‌دهد. 🌧فردا با ورود سامانه بارشی جدید نوار غربی کشور، استان‌های البرز، تهران، اصفهان و مناطق جنوبی کشور بارش برف، باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
💥پاداش بازنشستگان تا چند روز آینده پرداخت می‌شود 🔹رئیس سازمان برنامه و بودجه: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز دیروز تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حسابشان واریز می‌شود.
💥مدارس برخی مناطق آذربایجان غربی غیرحضوری شد 🔹️ با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و شهری نواحی یک و دو در شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود. 🔹️همچنین فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، امروز در نوبت صبح، تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.
💥مادران هم فروشنده حواله خودرو شدند / قیمت ۲۰۰ میلیون! 🔹این روزها بازار فروش حواله های خودرویی داغ شده و حال کار به امتیاز ثبت نام مادران رسیده است. 🔹در فضای مجازی با انبوهی از آگهی‌های فروش امتیاز یا حواله طرح مادران برای خرید خودرو مواجه می‌شوید. 🔹فردی حواله طرح مادرانه برای خودروی لاماری ایما را با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان آگهی کرده است. 🔹حواله‌های طرح مادران خرید خودرو از حدود ۷۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان در بازار با توجه به نوع خودرو خرید و فروش می‌شوند. 🔹آنطور که به نظر می‌رسد طرح‌های مختلف فروش خودرو هم تنها باعث ایجاد یک بازار سیاه شده است.
💥کاهش سن جراحی‌های زیبایی به ۱۴ سال عضو هیئت مدیره انجمن علمی راینولوژی ایران: 🔹انجام عمل جراحی زیبایی برای دختران از ۱۴ سالگی و پسران پس از ۱۶ سالگی انجام می‌شود. 🔹در برخی مواقع برای پزشک زیبایی طی یک روز حدود ۲۰ تا ۳۰ جراحی ثبت شده که اصلا امکان‌پذیر نیست.
💥حداقل و حداکثر سن ثبت نام در آزمون آموزش و پرورش 🔹داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۴۰ برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ الزامی است.
اینترنت ایران، در «کیفیت» آخر است اما در «رشد قیمت»، اول!
💥محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی لغزنده است 🔹رئیس پلیس‌راه انتظامی استان آذربایجان‌غربی از بارش برف در محورهای مواصلاتی و لغزنده بودن تمامی محورها خبر داد.
💥 قابلیت های جدید تلگرام بتا! 🔹بهبود کیفیت استوری ها : کاربرانی که اشتراک پرمیوم دارن میتونن استوری با کیفیت بالا ارسال کنند 🔹ساخت اکانت تلگرام با غیرفعال کردن اطلاع رسانی به دیگران : ظاهراً قراره بعد از مدت‌ها قابلیتی اضافه بشه (برای همه کاربرا) که با ساخت اکانت تلگرامی برای بقیه اعلان ارسال نشه...
💥آیین زنگ انقلاب در مدارس خوی نواخته شد 🔹آئین نمادین زنگ انقلاب با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش خوی و جمعی از مسئولان شهری در محل سالن اجتماعات بوتراب به صدا در آمد. 🔹در این مراسم تمثال معمار کبیر انقلاب « امام خمینی(ره) » توسط مسئولان گلباران شد.