eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
24.3هزار عکس
9.2هزار ویدیو
11 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
با سلام و وقت بخیر صحبت هایی در مورد مسکن ملی شهرستان خوی که جدیدا بیان شده به دلیل کمبود خواهان مسکن ملی شخصی سازی صورت نمیگیرد و تحویل پیمانکار میگردد در کلیه اسناد و مدارک و قراردادهای مربوط در اداره مسکن و شهرسازی چنین قانونی وضع نشده و شاهد نقض قانون توسط مسئولین امر در بدو این مهم گردیده از فرماندار محترم خواهشمندیم نسبت به این امر ورود نماید تا شاهد تکرار مشکلات مشابه در امر ساخت و ساز در شهرستان خوی نباشیم
💥آسمان هیچ کشوری در خاورميانه کلیر نشده است/به شایعات گوش نداده و درگیر جو رسانه ای نشوید...
💥صلاحیت چند داوطلب دیگر نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه و تایید شد 🔹رضا رحیم زاده 🔹حسام عباس زاده 🔹امین مرادی 🔹رامین سلیم نژاد 🔹میرحسن حسینی 🔸درحال بروز رسانی...
✍️امام جواد عليه السلام: آشكار كردن چيزى، پيش از آن كه استوار گردد، موجب تباهى آن مى شود 📗ميزان الحكمه ج5 ص 263
🌺🍃سلام صبح زیباتون بخیر، روزتون خدایی
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ 🌹سلام بر همراهان عزیز🌹 🗓 چهار شنبه ☀️ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ هجری شمسی 🌙 ۱۹ رجب الثانی ۱۴۴۵ هجری قمری 🌲‌ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ میلادی
💥بارش پراکنده در مناطق غربی کشور 🌧امروز در غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده باران و برف روی می‌دهد. 🌧فردا با ورود سامانه بارشی جدید نوار غربی کشور، استان‌های البرز، تهران، اصفهان و مناطق جنوبی کشور بارش برف، باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
💥پاداش بازنشستگان تا چند روز آینده پرداخت می‌شود 🔹رئیس سازمان برنامه و بودجه: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز دیروز تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حسابشان واریز می‌شود.
💥مدارس برخی مناطق آذربایجان غربی غیرحضوری شد 🔹️ با توجه به بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس مقطع ابتدایی روستایی و شهری نواحی یک و دو در شهرستان ارومیه، روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در نوبت صبح، به صورت مجازی و در بستر شاد خواهد بود. 🔹️همچنین فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش سیلوانا شهرستان ارومیه، امروز در نوبت صبح، تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.
💥مادران هم فروشنده حواله خودرو شدند / قیمت ۲۰۰ میلیون! 🔹این روزها بازار فروش حواله های خودرویی داغ شده و حال کار به امتیاز ثبت نام مادران رسیده است. 🔹در فضای مجازی با انبوهی از آگهی‌های فروش امتیاز یا حواله طرح مادران برای خرید خودرو مواجه می‌شوید. 🔹فردی حواله طرح مادرانه برای خودروی لاماری ایما را با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان آگهی کرده است. 🔹حواله‌های طرح مادران خرید خودرو از حدود ۷۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان در بازار با توجه به نوع خودرو خرید و فروش می‌شوند. 🔹آنطور که به نظر می‌رسد طرح‌های مختلف فروش خودرو هم تنها باعث ایجاد یک بازار سیاه شده است.
💥کاهش سن جراحی‌های زیبایی به ۱۴ سال عضو هیئت مدیره انجمن علمی راینولوژی ایران: 🔹انجام عمل جراحی زیبایی برای دختران از ۱۴ سالگی و پسران پس از ۱۶ سالگی انجام می‌شود. 🔹در برخی مواقع برای پزشک زیبایی طی یک روز حدود ۲۰ تا ۳۰ جراحی ثبت شده که اصلا امکان‌پذیر نیست.
💥حداقل و حداکثر سن ثبت نام در آزمون آموزش و پرورش 🔹داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۴۰ برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ الزامی است.
اینترنت ایران، در «کیفیت» آخر است اما در «رشد قیمت»، اول!
💥محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی لغزنده است 🔹رئیس پلیس‌راه انتظامی استان آذربایجان‌غربی از بارش برف در محورهای مواصلاتی و لغزنده بودن تمامی محورها خبر داد.
💥 قابلیت های جدید تلگرام بتا! 🔹بهبود کیفیت استوری ها : کاربرانی که اشتراک پرمیوم دارن میتونن استوری با کیفیت بالا ارسال کنند 🔹ساخت اکانت تلگرام با غیرفعال کردن اطلاع رسانی به دیگران : ظاهراً قراره بعد از مدت‌ها قابلیتی اضافه بشه (برای همه کاربرا) که با ساخت اکانت تلگرامی برای بقیه اعلان ارسال نشه...
💥آیین زنگ انقلاب در مدارس خوی نواخته شد 🔹آئین نمادین زنگ انقلاب با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش خوی و جمعی از مسئولان شهری در محل سالن اجتماعات بوتراب به صدا در آمد. 🔹در این مراسم تمثال معمار کبیر انقلاب « امام خمینی(ره) » توسط مسئولان گلباران شد.
💥همزمان با آغاز دهه فجر/آغاز مسابقه تیم های والیبال بانوان استان در خوی 🔹در راستای گرامیداشت دهه فجر و شهدای انقلاب اسلامی مسابقه والیبال بانوان با حضور ۱۳ تیم از استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان خوی در سالن ۹ دی از امروز آغاز شد. 🔹لازم به ذکر است در این مسابقه تیم های والیبال از ارومیه، خوی، سلماس، چایپاره، بوکان، مهاباد و شوط بمدت ۲ روز با هم رقابت خواهند کرد.
💥مخالفت سازمان لیگ با تغییر بازی استقلال 🔹️دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در رقابت‌های جام حذفی در همان تاریخ اعلام شده (۲۰ بهمن) برگزار خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازگرداندن ۶ متهم اقتصادی فراری به کشور 🔹یکی از این مجرمان ۲۵۰ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی دریافت کرده اما چیزی وارد نکرده است و یک نفر هم برای واردات جو ارز دریافت نموده اما سوء استفاده کرده است. 🔹چهار نفر از این متهمین شاکی خصوصی داشته‌اند.
💥هر حمله‌ای به ایران با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد 🔹️ نمایندگی ایران در سازمان ملل: هر حمله‌ای به خاک ایران، منافع و یا اتباع ایرانی در خارج از مرزها، با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نحوه ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی برای مناظره، در سامانه تبلیغاتی رسانه ملی
💥پاداش بازنشستگان تا چند روز دیگر پرداخت می‌شود 🔸 رئیس سازمان برنامه و بودجه: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد.
💥در آستانه دهه فجر، رهبر انقلاب در حرم مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) حضور یافتند 🔹️در آستانه ایام‌الله دهه‌فجر و چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نخستین ساعات صبح امروز چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه، در مرقد بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌علیه حاضر شدند و با قرائت نماز و قرآن، یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.