eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
25.2هزار عکس
9.5هزار ویدیو
12 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💥روزنامه جمهوری اسلامی: فکر غلطی است که باید مردم را به زندگی در شرایط سخت مثل شعب‌ ابیطالب عادت داد
💥دبیر ستاد انتخابات: در انتخابات ۱۱ اسفند یک تعرفه‌ داریم 🔹️بر روی تعرفه رای پرفراژ خورده و از وسط دو قسمت می‌شود که قسمت بالای تعرفه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و قسمت پایین تعرفه برای انتخابات مجلس خبرگان است.
💥واکنش رئیس سازمان اداری به خبر تعطیلی شنبه: هیات وزیران باید این کار را کند و بعید می‌دانم تصویب شود
💥وزیر کشور: شهرداری‌ها موظف هستند طبق دستورالعمل‌های صادرشده سگ‌های ولگرد را جمع کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس انرژی اتمی: اگر بچه‌های تیم ملی مانند دیدار با ژاپن بازی کنند حتما برنده می‌شوند.
💥سردار رادان: امنیت انتخابات را تأمین خواهیم کرد فرمانده کل انتظامی کشور: 🔹 امیدواریم اسفندماه امسال، انتخابات خوبی در بستر امنیت پایدار داشته باشیم. 🔹 امنیت انتخابات را تأمین خواهیم کرد.
💥تردد از پایانه مرزی رازی خوی ۳۵ درصد بیشتر از سال گذشته شد 🔹فرماندار خوی با اشاره به تردد بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از پایانه مرزی رازی این شهرستان طی سال جاری گفت: این تعداد رشد ۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته که رقم بسیار قابل توجهی است.
💥پوستر AFC برای طلسم‌شکنی احتمالی «ایران» 🔹️کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار این پوستر نوشت: تیم ملی ایران به اولین فینال خود در جام ملت‌های آسیا از سال 1976 چشم دوخته است.
💥امکان ارسال پیام بین واتس‌اپ و دیگر پیام‌رسان‌ها برای کاربران اروپایی فراهم می‌شود 🔹 متا قصد دارد به زودی امکان ارتباط پیام‌رسان ۲ میلیارد نفری خود با دیگر پیام‌رسان‌های محبوب را فراهم کند. قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا که اپل را وادار به حذف حصار اپ‌استور و فراهم کردن امکان نصب از فروشگاه‌های شخص ثالث کرد، حالا بزرگترین پیام‌رسان جهان را به سمت تعامل‌پذیری با دیگر بازیگران می‌برد. 🔹 در حال حاضر پلتفرم‌هایی مثل مسنجر، آی‌مسیج، واتس‌اپ، تلگرام و سیگنال کاربران خود را در جهان جداگانه‌ای جای داده‌اند و واتس‌اپ قرار است امکان انتقال پیام میان‌پلتفرمی را به صورت رمزنگاری شده فراهم کند.
💥معاون قوه قضاییه: ۴۴ متهم و محکوم متواری در سه سال اخیر به کشور مسترد شدند
💥برایِ ۷۲ هزار شغل بیش از ۱ میلیون نفر ثبت‌نام کرده‌اند که آزمونِ استخدامی بدهند، از هر نفر ۳۷۸ هزار تومان فقط برایِ شرکت در آزمون گرفتن و ۴۰۰ میلیارد تومان به همین راحتی از جیبِ مردمِ بیکار و بی‌پول گرفته اند!
💥عیدی یک میلیونی دولت به بیمه‌شدگان روستایی 🔹مدیرعامل صندوق بیمع کشاورزان، روستاییان و عشایر: حداکثر عیدی که می‌توان امسال پرداخت کرد یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که این رقم باید تصویب شود. 🔹رقم عیدی یک میلیون تومان قطعی است و به سطح یک ما پرداخت می‌شود.
💥قیمت امروز طلا و سکه 🔸 هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دو میلیون و ۷۶۶ هزار تومان و هر قطعه سکه امامی ۳۲ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان معامله شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥واکنش رئیسی به معترضی که سخنرانی‌ او را قطع کرد
💥دو میلیون نفر در صف کارت ملی 🔸 رئیس سازمان ثبت احوال: نزدیک به ۲ میلیون نفر در کشور درخواست صدور کارت ملی کرده که هنوز کارت آنها صادر و تحویل نشده اما این کار بزودی انجام می‌شود.
💥موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات محکومان 🔹رهبر انقلاب به‌ مناسبت عید مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص)، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه با درخواست رئیس قوه قضاییه برای عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات جمعی از محکومان محاکم موافقت کردند. 🔹در نامه رئیس قوه قضائیه، عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۲ هزار ۷۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی درخواست شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اگر به اشتباه روی یک لینک کلاهبرداری کلیک کردید؛ این سه کار را فورا انجام دهید!
💥پوشش فیبر نوری به ۶ میلیون خانوار رسید وزیر ارتباطات: 🔹روز گذشته پوشش فیبر نوری از شش میلیون خانوار گذشت و در ۲۰۰ شهر مشترکین تحت پوشش فیبر نوری داریم. 🔹سرعت این نیز قابلیت حدود ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه است و با درخواست مردم، ظرف یک ماه این امکان برای آنان فعال خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اظهارات وزیر ورزش در خصوص پیش بینی عملکرد تیم ملی
💥کارکنان نظام سلامت چقدر افزایش حقوق خواهند داشت؟ معاون پرستاری وزیر بهداشت: 🔹بسته به سنوات خدمت فرد، در قالب فوق‌العادۀ خاص ممکن است از ۱.۵ تا ۲.۲ میلیون تومان افزایش حقوق برای کارکنان نظام سلامت داشته باشیم.
💥رای دیوان عدالت: نه به اضافه‌ کارِ اجباری پرستاران 🔹دیوان عدالت اداری در یک رای جدید، علیه اضافه‌کار اجباری پرستاران حکم صادر کرد. 🔹این رای، مبنی بر اجباری نبودن اضافه کار و رد حکم غیر قانونی تخلفات اداری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان صادر شده است. 🔹با استناد به این رای، دانشگاه‌های علوم پزشکی نمی‌توانند پرستاران را به اضافه‌کار اجباری وادار کنند. این رای در روزهای اخیر، روزنامه رسمی شده و انتشار یافته است.
💥طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی سرعت می گیرند 🔹️مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: روند ساخت طرح های نهضت ملی مسکن که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در حال اجرا هستند، سرعت بیشتری می‌گیرد.
💥برف روبی ٣٠٠ کیلومتر از جاده های آذربایجان‌غربی 🔹️در شبانه روز گذشته با بهره گیری از ۴٧ دستگاه ماشین سبک و سنگین راهداری و مصرف بیش از ١٩٠ تن شن و ماسه ٣٠٠ کیلومتر از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی برف روبی شدند.