eitaa logo
آذرباخیش
5.9هزار دنبال‌کننده
20.6هزار عکس
7.3هزار ویدیو
9 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💥سیمای شهر دستمایه غلط برخی از داوطلبان مجلس!! 🔹شهری که کوچکترین آلودگی در سیما و منظر آن سریعا مرتفع می شد حال باید بنگریم چه به حال و روزش آمده است؟ 🔹رقابت در ستاد های انتخاباتی در دو جبهه پیگیری می شود، یکی در داخل متینگ ها و دیگری در جبهه سیما و منظر شهری آن هم نه در محل های تعبیه شده از طرف شهرداری و ستاد انتخابات بلکه در کنار میدان ها ،کوچه بازار ،تابلو های راهنمای مسیر و...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از قدیم گفتن تاکسی دانشگاه است پای درس رانندگان عزیز تاکسی برای حضور در انتخابات.
💥بارش باران در محور خوی چایپاره
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آنچه در آذرباخیش خواهید دید! قسمت اول 🔹چرا باید در انتخابات شرکت کنیم ؟ جواب این سئوال را از مردم و بازاریان جویا شدیم 🔹پاسخ جالب برخی از شهروندان خویی قابل توجه است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انفجار مواد محترقه در یک باب منزل مسکونی در ارومیه حادثه آفرید 🔹تا این لحظه این حادثه ۳ فوتی و یک مصدوم و یک مفقودی در زیرآوار دارد.
💥کشف انواع البسه قاچاق در خوی 🔹به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "کیومرث پاکدل" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی خوی در ایستگاه ایواوغلی خوی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مسیر ماکو _ تبریز مشکوک ، خودرور را متوقف می نمایند. 🔹وی افزود در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد۲۴۹ ثوب انواع البسه قاچاق و فاقدهرگونه مدارک گمرکی به ارزش ۲ میلیارد و ۹۸۰ ریال کشف و ضبط گردید. 🔹فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و ۱ نفر متهم دستگیر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید. 🔹سرهنگ پاکدل در پایان از عموم شهروندان تقاضا نمودند هرگونه موارد قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
💥هشدار بارش برف و باران/ هوا سرد می‌شود 🔹️سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و برف، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ و کولاک برف از شنبه تا دوشنبه (۵ تا ۷ اسفند) خبر داد.
💥رقابت داوطلبان آزمون مقطع دکتری(نیمه‌متمرکز) «Ph.D» سال ۱۴۰۳ بعد از ظهر امروز جمعه ۴ اسفندماه آغاز شد