eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
23.3هزار عکس
8.4هزار ویدیو
9 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آنچه در آذرباخیش خواهید دید! قسمت اول 🔹چرا باید در انتخابات شرکت کنیم ؟ جواب این سئوال را از مردم و بازاریان جویا شدیم 🔹پاسخ جالب برخی از شهروندان خویی قابل توجه است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انفجار مواد محترقه در یک باب منزل مسکونی در ارومیه حادثه آفرید 🔹تا این لحظه این حادثه ۳ فوتی و یک مصدوم و یک مفقودی در زیرآوار دارد.
💥کشف انواع البسه قاچاق در خوی 🔹به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "کیومرث پاکدل" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی خوی در ایستگاه ایواوغلی خوی در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مسیر ماکو _ تبریز مشکوک ، خودرور را متوقف می نمایند. 🔹وی افزود در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد۲۴۹ ثوب انواع البسه قاچاق و فاقدهرگونه مدارک گمرکی به ارزش ۲ میلیارد و ۹۸۰ ریال کشف و ضبط گردید. 🔹فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و ۱ نفر متهم دستگیر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید. 🔹سرهنگ پاکدل در پایان از عموم شهروندان تقاضا نمودند هرگونه موارد قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
💥هشدار بارش برف و باران/ هوا سرد می‌شود 🔹️سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و برف، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ و کولاک برف از شنبه تا دوشنبه (۵ تا ۷ اسفند) خبر داد.
💥رقابت داوطلبان آزمون مقطع دکتری(نیمه‌متمرکز) «Ph.D» سال ۱۴۰۳ بعد از ظهر امروز جمعه ۴ اسفندماه آغاز شد
💥بانک مرکزی با اختصاص اعتبار ۵ هزار میلیارد تومانی به گروه خودروسازی سایپا مخالفت کرد 🔹پیشتر شورای پول و اعتبار با افزایش سقف اعتبارات برای ایران خودرو و سایپا موافقت کرده بود.
💥سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی از تمدید بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی تا پایان اسفند خبر داد
💥دستگیری ۲۱ تروریست در اصفهان 🔹رئیس دادگستری اصفهان: در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۸ تروریست با تلاش سربازان گمنام امام زمان در اصفهان دستگیر شدند. 🔹سربازان گمنام همچنین در ماه‌های گذشته موفق به دستگیری ۱۳ تروریست در اصفهان شدند که از آن‌ها ۵۵ بمب دست‌ساز و تعداد انبوهی سلاح غیرمجاز کشف شد.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥سوال از وزیر ارشاد درباره بازگشت معین روی آنتن تلویزیون
💥تتو جالب روی دست داوطلب کنکور ارشد 🔹کنکور داوطلبان کارشناسی ارشد برگزار شد، مانند همیشه که برگزاری جلسات کنکور حواشی خودش را دارد، تصویر بالا یکی از همین حاشیه‌ها بود، تتو جالب داوطلب کنکور سوژه لنز دوربین عکاس‌ها شد.