eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
28.3هزار عکس
10.7هزار ویدیو
13 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💥سرلشکر باقری: اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگتر خواهد بود 🔹رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران: اگر رژیم صهیونیستی به عملیات دیشب ایران پاسخی بدهد قطعا پاسخ بعدی ما از عملیات دیشب نیز بسیار گسترده تر خواهد بود.
💥محرومیت از سفر‌های خارجی برای بی‌حجابی 🔹مهدی باقری، عضو کمیسیون بررسی لایحه حجاب گفت: تخطی از قانون به عنوان سوءپیشینه فرد تلقی خواهد شد، علاوه بر این فردی که قانون حجاب تخطی کرده از خدماتی که در کشور می‌گیرد، محروم می‌شود که یکی از آن‌ها سفر خارجی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرلشکر باقری: عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد
💥فرمانده کل سپاه: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ما حمله کند ما آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد
💥قیمت خودرو ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
💥توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد 🔹عرضه سوخت در جایگاه‌ های سراسر کشور طبق روال عادی در حال انجام است و کمبودی در زمینه ذخایر و موجودی جایگاه‌ها وجود ندارد و مردم در این باره نگرانی نداشته باشند.
💥معیار‌های دهک بندی جدید خانوارها؛ مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی» 🔹معیار‌های مرحله جدید دهک بندی خانوار‌ها برای دریافت یارانه، در سامانه حمایت وزارت رفاه، شناسنامه اقتصادی خانوار در هر کدام از شاخص‌ها به صورت صدک‌بندی درآمده است، به طوریکه باتوجه به مدل خودرو یا میزان تراکنش‌های بانکی و درآمدها، صدک وضعیت اقتصادی خانوار مشخص شده و در نهایت این صدک‌ها میانگینی از صدک کل خانوار را نشان می‌دهد.
💥بیت کوین بعد از واکنش ایران سقوط کرد 🔹پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل اسرائیل به ساختمان سفارت ایران در دمشق، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارز‌ها امروز سقوط کرد.
💥بعضی کانال‌های تلگرامی قیمت ارز اقدام به افشاگری علیه کانال‌های دیگر کرده‌اند 🔹این کانال نرخ ارز مدعی شده که بعضی کانال‌ها نرخ دلار را 'هزار تومان' بالاتر زده‌اند که جو بدهند.
💥بقایای موشک های سپاه در اراضی اشغالی
💥شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش ۱۱ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار واحد رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥روز بدون مشتری صرافی‌ها 🔹کاهش قیمت دلار همچنان ادامه دارد؛ قیمت خرید دلار دقایقی پیش وارد کانال ۶۶هزارتومان شد
💥تجمع مردم انقلابی شهرستان دارالمومنین خوی در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در تنبیه رژیم صهیونیستی صهیونیستی ⏰ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ساعت ۱۸:۰۰ در چهارراه مرکزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥لحظات شروع عملیات سپاه پاسداران از پایگاه نبی اکرم و پرتاب موشک‌های بالستیک به سمت اراضی اشغالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عصبانیت شدید خبرنگار شبکه صهیونیستی اینترنشنال از سیلی ایران به اسرائیل و بازخواست آمریکا به‌دلیل عدم پاسخ به تهران!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هشدار امیر موسوی، فرمانده ارتش به رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره اقدام علیه منافع ایران
💥ساختمان‌های اداری برچسب انرژی می‌گیرند 🔸با دستور مدیرعامل توانیر، صنعت برق به منظور اجرایی کردن استاندارد ملی تعیین معیار مصرف انرژی و دستورالعمل برچسب انرژی در ساختمان‌های اداری پیشگام شد.
💥آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد 🔸آگهی عرضه عمومی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز به صورت رسمی منتشر شد. 🔸طبق قانون باید ۸۵ درصد از سهام سرخابی ها عرضه و خریداری شود. 🔸استقلال و پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه ای تا ۵ اردیبهشت فرصت دارند.
سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی 🔹در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌های مردمی سایت گرداب ارسال نمایند. 🔹لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جزییات جدید از حمله پهپادی و موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
💥هشدار جدی نسبت به کمبود دارو و سرگردانی مردم 🔹یک تولیدکننده دارو گفت: «مردم در سال جدید برای تأمین داروهایشان از این داروخانه به آن داروخانه سرگردان خواهند شد و البته همین الان هم با همین وضع داروهایشان را تهیه می‌کنند.»
💥برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد 🔹یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۸ مربوط به فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به حساب تمام سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه قابل برداشت است.
💥میانگین سن فوتی‌های کشور چند سال است؟ 🔹میانگین سنی فوت‌شدگان در کشور برابر با ۶۶.۲ سال بوده است که در بین استان‌ها بالاترین میانگین سن مربوط به استان گیلان با ۷۱.۳ سال و کمترین مربوط به استان سیستان و بلوچستان با ۵۰/۷ سال است.
🎥فیلمی که با عنوان گیر کردن یک پهپاد ایرانی منتشر شده است، قدیمی است و حدودا دوماه پیش برای اولین بار این فیلم در فضای مجازی منتشر شده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اظهارات شنیدنی جواد خادم، فعال سیاسی اپوزیسیون و وزیر رژیم پهلوی: 🔹همه فهمیدند که با ایران به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای نمی‌توان شوخی کرد! 🔹پوزیشن قوی ایران یعنی بازگشت به جامعه بین‌المللی برای ثبات خاورمیانه؛ آنچه مسلّم است، تنها کشور قدرتمند منطقه، ایران است و لاغیر!