eitaa logo
آذرباخیش
6هزار دنبال‌کننده
28.3هزار عکس
10.7هزار ویدیو
13 فایل
به پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش خوش آمدید👇 Www.AzarBakhish.ir ⏺ارتباط با ما👇 @Azarbakhish ⏺پیج اینستاگرام👇 instagram.com/AzarBakhish_Net کانال ما در سروش👇 Sapp.ir/AzarBakhish_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
💥بهره برداری از مخزن ۵ هزار متر مكعبی آب شهرک ولیعصر خوی با حضور استاندار آذربایجان غربی 🔹این مخزن آب شرب دارای ۵ هزار مترمکعب گنجایش و پوشش جمعیتی ۲۷ هزار نفری می باشد. 🔹این پروژه با اعتباری به روز شده ۵۰ میلیارد تومان با هدف پایداری شبکه توزیع آبرسانی و گذر از تنش آبی در شهر خوی احداث شده است. 🔹مخزن ۵ هزار متر مکعبی شهرک ولیعصر شهر دارای ۲ حلقه چاه ورودی است و توان ظرفيت ايستگاه پمپاژ ۸۰ ليتر بر ثانيه دارد. 🔹عمليات خط انتقال چاه ها به مخزن با لوله پلی اتیلن به طول ۳/۶ کیلومترمربع انجام شده است. 🔹با بهره برداری از این طرح مشکل تنش آبی در حدود ۲۷ هزار خوئی و مناطق حد فاصل کوی صفا،مناطق دانشگاه پیام نور،بلوار ولیعصر به طور کامل رفع خواهد شد.
💥هشدار انتخاباتی رئيس پليس فتا 🔹رصد جريانات مرتبط با برگزاری انتخابات در سراسر کشور در ۳۴ کارگروه ويژهٔ عملياتی در حال اجراست. 🔹پلیس فتا در صورت مشاهده موارد مجرمانه مثل تخريب، توهين، دروغ و شايعه‌پراکنی و هرگونه اقدام در حوزه‌ جرايم ويژهٔ انتخاباتی با متخلفان برخورد خواهد کرد.
💥ثبت ۵۰ هزار ولادت در آذربایجان‌غربی 🔹مدیرکل ثبت احوال استان آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته، تعداد ولادت‌ها در این استان به ۵۰ هزار و ۶۳۰ واقعه رسیده است.
💥سقوط ارزش بیت‌کوین 🔹بیت‌کوین در روز گذشته، برای اولین بار طی ۳ هفته گذشته، شاهد کاهش قیمت به ۶۶ هزار دلار بود زیرا نگرانی‌های سرمایه‌گذاران در مورد جلسه سیاست پولی فدرال رزرو افزایش یافته است. 🔹اتریوم نیز با ۴.۷ درصد کاهش به ۳۴۹۷ دلار رسید، در حالی که قیمت برخی آلتکوین‌ها تا ۱۲ درصد در روز کاهش یافت.
💥بسته ۲۰ گیگابایتی رایگان انتخاباتی وزیر ارتباطات: 🔹یک بسته رایگان هدیه ۲۰ گیگابایتی برای ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی در نظر گرفتیم. 🔹امروز یک پیامک برای همگان ارسال می‌شود و هر کس می‌تواند با کد دستوری که اعلام می‌شود این بسته را فعال کند و در ایام انتخابات استفاده از این پیام‌رسان‌ها و سکوی تلوبیون رایگان خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی دولت: شرکت‌های بیمه‌گر مکلف به پرداخت خسارت منجر به افت قیمت وسایل نقلیه موتوری شدند
💥ثبت‌نام سایپا برای مالکان خودرو هم میسر شد 🔹در طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا، امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال با عمر خودروی موضوع پلاک مزبور بیشتر از پنج سال میسر می‌باشد.
💥کاهش ۲۰ درصدی سرقت 🔹جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: گزارشات دریافتی، نشان از اثرات مطلوب قرارگاه‌های تشکیل شده در زمینه‌های مختلف خصوصا سرقت را دارد به طور که شاهد کاهش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته هستیم.
💥جبلی: امکان تغییر زمان مناظره تلویزیونی را نداریم رئیس سازمان صداوسیما: 🔹امکان تغییر زمان مناظره تلویزیونی را نداریم. 🔹برگزارکنندگان مراسم عید غدیر می‌توانند در طول مسیر مانیتور نصب کنند. 🔹روز قبل از سکوت تبلیغات انتخاباتی، برنامه‌ای نخواهیم داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار رادان: امروز کاهش ۲۰ درصدی سرقت در کشور را شاهدیم
💥معاون عملیات پلیس راهور: برای شماره‌گذاری خودروهای وارداتی هیچ مشکل و مانعی وجود ندارد
💥 برخی کاربران از زلزله شدید در بازرگان و ماکو خبر می دهند
🎒 نو+جوانه‌ها 🍧 معجونی خوشمزه از: 📿 #معرفت ☘ #نشاط 🎣 #مهارت 🎯 در پایگاه‌های منتخبِ ایرانِ سربلند تابستان ۱۴۰۳ گرم‌تر است! جا نمانید... ❇️🔅❇️🔅❇️🔅❇️🔅❇️🔅 📥 برای دریافت فایل لایه‌باز (افقی و عمودی) پوستر‌ها به آدرس‌های زیر مراجعه کنید: 🧒 پسرانه: https://s30.picofile.com/d/8476568842/37d7d18d-dc1c-4ab6-9e42-631a5b536c66/Final_Art_12_3_1403_Nojavane.zip https://s30.picofile.com/d/8476553400/9775cec7-0d40-49a2-9b0c-30c082f59376/3x4baradaran.zip 🧕دخترانه: https://s30.picofile.com/d/8476552676/0fa9a232-db65-4514-ac1e-5b6f72278efc/Khaharan_Art_Work_18_3_1403_Nojavane.zip https://s30.picofile.com/d/8476552926/c86750b5-857f-4981-9812-d7dadac26222/3x4_khaharan.zip #نو_جوانه_ها 🆔 @Baseeratt
42.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ۸ دقیقه را حتما تماشا کنید مخصوصا یک دقیقه آخر! عاملان فشار اقتصادی بر ایران فقط چند سال دیگر وقت دارند! 🆔 @Baseeratt
💥پایان بورس امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳/ بورس نزولی شد 🔹شاخص کل بورس ۵ هزار و ۸۰۴ واحد افت کرد 🔹شاخص هم‌وزن دو هزار و ۲ واحد کاهش یافت 🔹ارزش معاملات خرد دو هزار و ۷۱۸ میلیارد تومان شد 🔹حجم معاملات سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی ۶.۳ میلیارد برگه سهم شد 🔹۴۴۶ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد.
💥نرخ دلار سکه ارز
💥بانوی ۱۳۰ ساله الجزایری مُسن‌ترین حاجی امسال لقب گرفت 🔹مُسن‌ترین حاجی امسال «سارا هدی استیتی»، بانوی ۱۳۰ ساله الجزایری است که روز گذشته برای ادای فریضه حج وارد فرودگاه شهر جده عربستان سعودی شد.
💥هشدار توانیر در مورد استفاده از کولر گازی 🔸مدیرعامل توانیر: ساکنان مناطق عادی که ۸۰ درصد کشور را شامل می‌شود اگر از کولرگازی استفاده کنند، هزینه برق آنان ۷۰۰ هزار تومان می‌شود.
💥ریزش نیمی از مشتریان پژو پارس 🔹با توجه به توقف تولید پژو پارس در پایان خرداد امسال، مشتریان به سه گزینه پیشنهادی شامل سورن پلاس، تارا و ۲۰۷ متمایل شده‌اند و آمارهای غیررسمی موجود در فضای مجاری نشان می‌دهد بیش از نیمی از متقاضیان، سه محصول نامبرده را جایگزین پارس کرده‌اند.
💥رئیس سازمان اداری و استخدامی: عدم رعایت تغییر ساعت کاری دستگاه‌های دولتی تخلف است
💥طرح نور از بزرگترین افتخارات فراجا است 🔹وزیر کشور:‌ برخی سئوال می‌کنند که چرا فراجا به این موضوع ورود کرده که باید اعلام کنم این اقدامات فراجا در راستای اجرای قانون و صیانت از خانواده دین و آرمان‌های انقلاب محسوب می‌شود و می‌توان گفت طرح نور از بزرگترین افتخارات فراجا است.
💥گوشی‌های اندروید ضد سرقت می‌شوند 🔹گوگل قابلیت ضد سرقت متکی به هوش مصنوعی را برای گوشی‌های اندروید در برزیل، آزمایش می‌کند. 🔹تحت این قابلیت، گوشی‌های اندرویدی از هوش مصنوعی برای تشخیص زمانی که گوشی به سرقت رفته است، استفاده کرده و صفحه گوشی را قفل می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 زاکانی: زندگی من به بین قبل و بعد از انقلاب تقسیم شد.
💥مردم به همستر کامبت فقط به عنوان سرگرمی نگاه کنند 🔹معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران: این پروژه با بازی و سرگرمی آغاز شده است و پیشنهاد ما این است که مردم فقط به عنوان یک سرگرمی به این بازی نگاه کنند. مردم به این موضوع فکر کنند که آیا با ضربه‌زدن به یک سامانه می‌توانند کسب درآمد کنند؟