eitaa logo
برگ زیتون🌿
13.4هزار دنبال‌کننده
965 عکس
173 ویدیو
48 فایل
✨کانها کوکب درّی یوقد من شجره مبارکه زیتونه لاشرقیه و لاغربیه 💌من آن درخت مبارکم، فاطمه(س)شاخه آن و علی(ع)پیوند آن، حسنين(ع) ميوه‌های آن و شيعیان ما برگ‌های آن🌿 ✍یادداشت‌های یک زن مهندس دانشجوی خانه‌دار صاحب‌کسب‌وکار عاشق تاریخ 📢تبلیغات: @tab_zeitoon
مشاهده در ایتا
دانلود
برگ زیتون🌿
در حالی که واقعاً اختلال ایجاد می‌کنه. خداوند همه چیز رو به شکل زوج آفریده و فقط خودشه که فرده! مثل
هی من می‌گفتم DSM مشکوکه‌هاا هی به کسی که میخواست بیاد روانشناسی میگفتم منبع ما می‌تونه با خواست یه سرمایه‌دار که خرش می‌ره عوض بشه‌هاا (این رو به اونایی که توی این رشته هستن نمی‌گفتم، چون استادا و دانشجویان یه گارد دارن به این منبعِ مقدس!) هی من میگفتم در آینده فک نکنم هیچ انحراف جنسی وجود داشته باشه و همشون مشروعیت میگیریناا فکر نمی‌کردم سال سوم دانشگاه که فقط این افکار داره تو ذهنم پِر میخوره از موقعی که دارم آسیب شناسی روانی رو میخونم و روندی که داره دنیا می‌ره، درست باشه
اینکه خیلی واضح بود استادهای روانشناسی ما تا الان بهمون گفتن که روانشناسی با سیاست میره جلو و هرچی سیاست بخواد همون میشه. تو DSM4 همجنسگرایی اختلال بود تو DSM5 نیست و مثل این
تازه میان برای این اختلال هایی که واقعن باید درمان بشن کلی فیلم میسازن و عادی جلوه میدن که طرف باخودش میگه خوب اختلاله دیگه باید درکش کرد و انگار اون هارو یه جور قربانی معرفی میکنه
اگر فردی مادرزادی دچار اختلال میل به جنس موافقه، باید درمان بشه و فرد گناهکار نیست! گناهش تو رواج این موضوع بدون درمانشه. اما نکته اینه طبق همین علم، ۱درصد مردم دنیا با این اختلال مواجه میشن! اما چند درصد مردم دنیا همجنسبازی کردن؟ ۱۰ درصد!! یعنی شما با رواج دادنش، ۱۰ برابر بیشتر از حالت عادی گسترشش دادی. یعنی ۹۰درصد اون افراد اختلال ندارن، بلکه گرفتار بی‌بندوباری شدن! @babooneh0
در حالی که همه کانالا دارن از جنگ،‌ بمبارون، لزوم شهید نامیدن و ننامیدن افراد مختلف، توصیه های مبارزاتی و غیره میگن، منو ممبرام تو یه دنیای دیگه ایم اصلا:))))
از این نظر که ذهن ادم هرازگاهی به یه موضوع متفاوت برای فرار و تنوع نیاز داره اتفاقا خوبه + موضوع شمام اتفاقا موضوع مهم و به روزیه.
یه نفر موقع جنگ صفین (فکر کنم) جلوی امیرالمومنین علیه السلام رو میگیره و یه سوال دینی میپرسه! یکی بهش میگه بابا مرد ول کن داریم میجنگیم! امیرالمومنین علیه السلام میفرمان نه صبر کن! و پاسخ میدن و بعد میگن اتفاقاً ما بخاطر همین چیزا میجنگیم. + اگر این سوالات درست پاسخ میگرفت، کلا جنگ نمیشد.
واتسون و کریک هم که به عنوان کاشف ساختار دی ان ای جایزه نوبل رو بردن بعدها معلوم شد تمام تحقیقات فرانکلین رو دزدیده بودن و به اسم خودشون ثبت کردن اما موضوع همینجا تموم نمیشه ، اسمشون در اپستین اومده!
بعضی اکتشافات نیوتن هم میگن برا خودش نبوده. بعضی دفترچه‌هایی که ثبت شده بعنوان آثارش، دستخط یکی دیگه بوده. کلا موضوع سرقت اکتشاف علمی دیگران و زدن به اسم دانشمندان متصل به این خاندانها خیلی رایج بوده از قدیم‌
درمورد واتسون و کریک (این که دزدیدن تحقیقات رو یا نه)من چون رشته ام همینه از استادم پرسیدم ایشون هم گفتن اگر اینطور بود جایزه اش رو ازش میگرفتن چون زنده بود اما اینطور نیست .تحقیقات مال خودش بود
کی‌ جایزه‌شو ازش میگرفت؟ بنیاد نوبل هم از خودشونه دیگه! کلا از بیخ نوبل خودش آدم کثافتی بوده. کلی آدم خونشون گردن نوبله و با پولی که به دست آورد وصیت کرد سالانه یه مجمعی یه جایزه بده به افرادی در چند موضوع خاص. اون مجمع هم دست همیناست. افرادی که این حرفا رو میزنن بخاطر اینه درک صحیحی از سلطه اینا رو نظام جهانی ندارن.سلطه که نه، در واقع خودشون ساختن.
در رابطه با این بحث همجنس گرایی من نظرم را بگم،من پزشک عمومیم ولی از اونهاش که حسابی درس هاش را خوب خونده، با توجه به جوی که در موردش راه افتاده و مثلا به من میگن تو که تحصیل کرده ای باید در این مورد روشن فکر باشی و ... من خودم خیلی درگیرش بودم درموردش تأمل کردم، یک کیسش را هم تو بخش روانپزشکی دیدم که اون درگیر اختلالات پیچیده دیگری هم بود... و کلا نیازمند درمان و بستری بود.... در واقع اختلال و میل جنسیش نتیجه مانیاش بود درسته که تو dsm5 جزو اختلالات نیست ، یا الان توی رفرنس های دیگه امون مثل زنان هم دارن این مسائل را وارد می کنند ولی بنظرم واقعا مبتنی بر شواهد و مدرک نیست یعنی یکسری تعاریفی را اوردند که اصلا بر پایه پزشکی evidence based نیست مهمتر از همه شما اگر بیماری های غیر روانپزشکی را هم در نظر بگیری مثلا کافیه کتاب عفونی هاریسون را باز کنی تقریباً توی همه فصولش و اکثر بیماری های عفونی همجنسگرا ها پیشتازن و بیشتر مبتلا و منتقل کننده اند نه فقط عفونی در بیماری های دیگه هم گاها دیدم... خلاصه اگر چیزی خلاف طبیعت انسان نباشه، نباید انقدر فرد را در معرض بیماری های مختلف قرار بده