بعضی از این اسکرینشاتا که میگه مثلاً رهبری رو زندانی کردن و قیام کنیم و فلان، فیکه!
براندازجماعت درست کرده و خودشم از نجاستش کره میگیره. وگرنه دقت کنید هیچ آیدی کانال و پیجی در اسکرینهاشون نیست که بشه چک کرد.
نه شعار بد و مرگ بر بدید نه هیجانزده بشید!
این کفتارا بوی کباب شنیدن ولی برانداز داغ میکنیم.
وقتی فضا رو رادیکال میکنید، باعث میشه مطالبات حقتون هم به حاشیه بره. باعث میشه کل جریان بیعقل جلوه داده بشه. باعث میشه دفعات بعدی امکان مخالفت کمتر بشه، باعث میشه تمایل مردم ازتون برداشته بشه. باعث میشه بیتقوایی رایج بشه.
نکنید! اگر دیدید هم صحبت کنید که نکنن!
#ادب_اعتراض داشته باشیم!
شعارهای مرگ بر فلانی و «اگر چیزی امضا شه» رو از ذهن پاک کنید!
اینا از اتاق فکرهای نادرستی بیرون اومدن.
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینطوری استدلال کنیم👆
عاقلانه، مودبانه و منطقی!
نه هیجانزده، بیادبانه و خلاف وحدت!
@babooneh0
اصلا شروط رهبری وجود نداره! اون ۱۰شرط فقط بیانیه شعامه!
آقای مهدیمحمدی فرمودن این حرفو. بگذریم از اینکه تو همون بیانیه شعام گفتین مطابق تدبیر رهبری بوده و آمریکا هم پذیرفته و حالا عکسش رو میگید؛
🔹اما حداقل موضوع دریافت غرامت و مدیریت بر تنگه هرمز و گرفتن انتقام خون آقای شهید و تکتک شهدا و اخراج امریکا از منطقه و موارد دیگه، در پیامهای آقا بوده! واضح و مشخص!
به همین موارد هم پایبند بمونید خوبه!
@babooneh0
🚩اینکه اسراییل الان به بیروت حمله کرده، دلیلی داره! در روز یا روزقبل امضای توافق حمله میکنه، تا ببینه ارادهی شما برای پاسخ چقدره؟ چقدر نیاز دارید توافق بشه؟
✅اگر پاسخ ندیم، میفهمه ما حاضریم خییییییییلی کوتاه بیایم و بعد در دور بعدی مذاکرات خیلی بیشتر زیادهخواهی میکنه!
🔹 #فرانچسکو هایی که دقایق آخر یه چیزایی تو توافق برجام چپوندن رو فراموش نکنیم!
@babooneh0
کسایی که تو تجمعات دیشب شعار بد دادن چند درصد بودن؟
🔹تو رسانهها چنددرصد جلوه داده شدن؟
🔹اگر یه برانداز که تابحال تجمع نیومده، اخبار رو بخونه فکر میکنه چند درصد اونطورین؟
همیشه همینطور بوده 🤝
و همیشه جامعه انقلابی اینطوری مظلوم واقع شده و نسبتهای ناروا بهش داده شده.
تو ذهن مردم انقلابیون رو بد جلوه دادن و بعد میگن مردم شما رو نمیخوان❕
خیر، مردم اون موجود خیالیای که شما از ما ساختین رو نمیخوان❕
@babooneh0
۷ساعت دیگه تو آمریکا فردا میشه. فردا دیگه تولد ترامپ نیست. دعا کنین این ۷ساعت مقاومت کنن😂