eitaa logo
برگ زیتون🌿
13.4هزار دنبال‌کننده
966 عکس
173 ویدیو
48 فایل
✨کانها کوکب درّی یوقد من شجره مبارکه زیتونه لاشرقیه و لاغربیه 💌من آن درخت مبارکم، فاطمه(س)شاخه آن و علی(ع)پیوند آن، حسنين(ع) ميوه‌های آن و شيعیان ما برگ‌های آن🌿 ✍یادداشت‌های یک زن مهندس دانشجوی خانه‌دار صاحب‌کسب‌وکار عاشق تاریخ 📢تبلیغات: @tab_zeitoon
مشاهده در ایتا
دانلود
حال و روز بنده این روزها🦥:
۷ساعت دیگه تو آمریکا فردا میشه. فردا دیگه تولد ترامپ نیست. دعا کنین این ۷ساعت مقاومت کنن😂
توافق شد🙂 نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد! مراسم امضا روز جمعه ۱۹ ژوئن در سوئیس
اینم زیرنویس شبکه خبر از توافق! دوستان، میذاشتید حداقل تو آمریکا تولد ترامپ تموم میشد بعد!
از ما به تو که پیش خدا رفته‌ای، سلام! دلتنگ ما نمی‌شوی ای روحِ التیام؟ خون است اشک ما، بدون صدای تو ما مانده‌ایم و حسرتِ هرروزِ انتقام! ما مانده‌ایم و دشمن و یک کوه از سوال، یک تار موست، تفاوتِ تسلیم و انسجام! داغی بزرگ و فراقی عجیب و سخت، مارا ببخش که هنوز زنده‌ایم امام! @babooneh0
تو آمریکا هنوز غروب هم نشده قاتل امام و حاج قاسم الان می‌ره خونه بعد ساعت کاری کیک تولدش رو می‌بره درحالی که هدیه‌شو تحویل گرفته؛ توافق با ایران و میلیونها بشکه نفت! @babooneh0
مذاکراتی که شروعش، چهلم رهبر ما بود و پایانش، تولد رهبر اونا!
باز خداروشکر متوقف بود و فرداش توافق شد! ترامپ چقدر زود وا میده آقای محمدی!
حالا مجلس برای بحث و بررسی متن توافق باز میشه یا هنوز ممکنه ترامپ بزنه؟ @babooneh0
خب بنده باز میگردم به روتین طبیعی زندگی. کار می‌کنم کتاب میخونم فیلم می‌بینم برای شما مطالب مفید می‌ذارم پایان نامه انجام میدم خونه‌داریمو می‌کنم و صبر می‌کنم و خودمو تقویت می‌کنم تا جنگ بعدی!
یامین پور هم مجری همون برنامه‌ای بوده که ثابتی بوده! ثابتی دکتری علوم سیاسی داره، یامین پور دکتری حقوق! ثابتی از مردم رأی گرفته، یامین‌پور منصبش انتصابی بوده! ولی هی به اینکه ثابتی یه روز مجری-کارشناس برنامه جهان‌آرا بوده اشاره می‌کنن تا به اشاره بگن حد پایینی داره ولی یامین‌پور، نه! حتی به ذهنتون هم نمیاد! چرا؟ چون که جناح و جناح‌بازی✌️
بچه‌ها ما سال ۹۲و۹۶ به مردم ایراد می‌گرفتیم که چرا با حرفِ سلبریتیا رأی میدید؟ چرا به حرف کسی گوش میدید که نهایتاً صداش خوبه و چندتا آهنگ خوب خونده و خوب فیلم بازی کرده؟ اون چه برتری‌ای داره که با تیترِ «حمایت مهناز افشار و نیوشا ضیغمی از حسن روحانی» ترغیب میشید بهش رأی بدید؟ حالا بچه‌ها مداح چه برتری‌ای داره؟ اونم خوب میخونه و صرفاً اینوری میخونه دیگه! او هم یک انسانه. میتونه استدلال عقلانی و منطقی بیاره و از یکی حمایت کنه. شما اون استدلال رو گوش بدید و اگر موافق بودید، عمل کنید! اما این روش که «یعنی تو از حاج آقا فلانی و کربلایی بهمانی بیشتر میفهمی که نظرت با اونا فرق داره؟» روش غلطیه! اگر قرار بود فقط حاج‌آقا فلانی و کربلایی بهمانی بفهمن، چرا ما مردم‌سالاری دینی برگزار می‌کنیم؟ خب یه مجمع تشکیل بدیم از حاج‌آقا فلانی و کربلایی بهمانی، همونا نماینده مجلس و رییس جمهور شورای شهر و همه چیزو انتخاب کنن دیگه! چون بهرحال بیشتر میفهمن! «بنده‌ی دلیل و استدلال باشید، نه بنده‌ی شخص و اسم!» @babooneh0