۷ساعت دیگه تو آمریکا فردا میشه. فردا دیگه تولد ترامپ نیست. دعا کنین این ۷ساعت مقاومت کنن😂
از ما به تو که پیش خدا رفتهای، سلام!
دلتنگ ما نمیشوی ای روحِ التیام؟
خون است اشک ما، بدون صدای تو
ما ماندهایم و حسرتِ هرروزِ انتقام!
ما ماندهایم و دشمن و یک کوه از سوال،
یک تار موست، تفاوتِ تسلیم و انسجام!
داغی بزرگ و فراقی عجیب و سخت،
مارا ببخش که هنوز زندهایم امام!
#بداهه
@babooneh0
تو آمریکا هنوز غروب هم نشده
قاتل امام و حاج قاسم الان میره خونه
بعد ساعت کاری
کیک تولدش رو میبره
درحالی که هدیهشو تحویل گرفته؛
توافق با ایران و میلیونها بشکه نفت!
@babooneh0
حالا مجلس برای بحث و بررسی متن توافق باز میشه یا هنوز ممکنه ترامپ بزنه؟
@babooneh0
خب بنده باز میگردم به روتین طبیعی زندگی.
کار میکنم
کتاب میخونم
فیلم میبینم
برای شما مطالب مفید میذارم
پایان نامه انجام میدم
خونهداریمو میکنم
و صبر میکنم
و خودمو تقویت میکنم تا جنگ بعدی!
یامین پور هم مجری همون برنامهای بوده که ثابتی بوده!
ثابتی دکتری علوم سیاسی داره، یامین پور دکتری حقوق!
ثابتی از مردم رأی گرفته، یامینپور منصبش انتصابی بوده!
ولی هی به اینکه ثابتی یه روز مجری-کارشناس برنامه جهانآرا بوده اشاره میکنن تا به اشاره بگن حد پایینی داره ولی یامینپور، نه! حتی به ذهنتون هم نمیاد!
چرا؟
چون که جناح و جناحبازی✌️
بچهها ما سال ۹۲و۹۶ به مردم ایراد میگرفتیم که چرا با حرفِ سلبریتیا رأی میدید؟ چرا به حرف کسی گوش میدید که نهایتاً صداش خوبه و چندتا آهنگ خوب خونده و خوب فیلم بازی کرده؟ اون چه برتریای داره که با تیترِ «حمایت مهناز افشار و نیوشا ضیغمی از حسن روحانی» ترغیب میشید بهش رأی بدید؟
حالا بچهها مداح چه برتریای داره؟ اونم خوب میخونه و صرفاً اینوری میخونه دیگه! او هم یک انسانه. میتونه استدلال عقلانی و منطقی بیاره و از یکی حمایت کنه. شما اون استدلال رو گوش بدید و اگر موافق بودید، عمل کنید!
اما این روش که «یعنی تو از حاج آقا فلانی و کربلایی بهمانی بیشتر میفهمی که نظرت با اونا فرق داره؟» روش غلطیه!
اگر قرار بود فقط حاجآقا فلانی و کربلایی بهمانی بفهمن، چرا ما مردمسالاری دینی برگزار میکنیم؟
خب یه مجمع تشکیل بدیم از حاجآقا فلانی و کربلایی بهمانی، همونا نماینده مجلس و رییس جمهور شورای شهر و همه چیزو انتخاب کنن دیگه!
چون بهرحال بیشتر میفهمن!
«بندهی دلیل و استدلال باشید، نه بندهی شخص و اسم!»
@babooneh0