eitaa logo
بچه کویر | علی سبحانی
1.3هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
2.5هزار ویدیو
5 فایل
🆔ارتباط با من: @bakhtar5
مشاهده در ایتا
دانلود
دقت کنیم✅ به شرایط ویژه کشور توجه کنید.. در شرایطی که رییس جمهور شهید شده.. مجلس هم در حال جابجایی نماینده جدید و قدیم است. باید ابتدا تکلیف مجلس را معلوم و ترکیب تشکیلاتی رییس و هئیت رییسه را معلوم نمود. نمیتوان ریسک نمود و لازمه هر نظام سیاسی همین هست و باید ابتدا تثبیت جایگاه نهادهای قانونی و مهم را بکند. ریاست مجلس باید پس از شهادت رییسی تعیین میشد. نمیتوان در خلاء پیش رفت و مسایل را حل نکرد. https://eitaa.com/bache_kavir
🔺این پست را ببینید. مربوط به دوران دبیری دکتر جلیلی در شورای عالی امنیت ملی است. آنجا دکتر جلیلی طی حکمی حسام الدین آشنا را بعنوان سخنگوی شورا معرفی میکنند. اینکه چرا و چگونه را کاری ندارم، چون اساسا مربوط به قبل است و شاید دکتر جلیلی برای این کار خود توجیهی دارند. اما اینکه بخواهیم امروز این اقدام دکتر جلیلی را چماقی کرده و بر سر هوادارنش بکوبیم کار درستی نیست. این را برای آن دسته از هواداران دکتر جلیلی نوشتم که عکس قالیباف کنار لاریجانی در یک مراسم را برمیدارند و بر اساس همان میگویند این دو نفر یک روح هستند در دو بدن! باور کنید اگر بنا به بی اخلاقی باشد خیلی چیزهای بی ربط را میشود سر هم کرد و از طریق آن به تهییج مخاطب پرداخت؛ اما آیا رایی که با این کارها به دست آید برکت دارد؟! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فراموش نفرمایید؛✅ زمانی که شهید رییسی تصمیم گرفتند نامزد انتخابات ریاست جمهوری بشوند؛ یک عده شروع به جمع اوری امضاء وبیرون دادن انواع تحلیل ها نموده و گفتند: ما تشخیص میدهیم جناب رییسی باید سنگر قوه قضا را محکم حفظ نموده و وارد انتخابات ریاست جمهوری نشوند! البته واضح و مبرهن است همینجوری نظری داده و منظورخاصی هم نداشتند! لابد دلشان برای قوه قضا و شهید جمهور میسوخت! ناگفته نماند؛ همان طیف؛ باهمان رویکرد جناحی؛ الان نگران مجلس و قالیباف شده و میگویند: بهتر است جناب قالیباف در همان مجلس بمانند و ریاست جمهوری را به کس دیگری بسپارند! البته بازهم ناگفته نماند؛همین جماعت قبل رای گیری برای تعیین رییس مجلس؛مخالف ریاست قالیباف بوده و چند جایی هم قسم خوردند محاله باقر خان این دفعه رییس مجلس انتخاب شود! به هر حال؛قالیباف بر خلاف نظر اوشان؛ رییس مجلس جدید هم انتخاب شد! الان دنبال باز گرداندن همان کسی به ریاست مجلس بوده که قبلا مخالف بودند! اقای قالیباف فکر کنم خیلی خوش شانس است که جماعت لااقل به ریاست مجلسی ایشان رضایت دادند! البت؛ کسی هم به حرفشان نمیکند! ولی خوب؛رسم است و قلم و کاغذ و تحلیل هم مجانی است و یک چیزی میفرمایند!
دکتر دانش جعفری: نظر شما در مورد کسری بودجه چیه؟ پزشکیان: این رو شما بهتر از من میدونید و از من می پرسید؟ دکتر بحرینی: دیدگاه شما در مورد گرانی بنزین چیه؟ پزشکیان: نظر من نظر کارشناسان هست.. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دکتر پزشکیان: هیچ بیماری دنبال دکتر حزب الهی نمیرود بلکه دنبال دکتر متخصص میرود. مسئلتن🤚 جناب پزشکیان متخصص قلب و عروق هستند. نماینده چند دوره مجلس هم هستند. چه کسی به دکتررزمنده اهل تعامل با انقلاب؛اعتماد نمود و به ایشان رای داد؟ بخاطر تخصص به شما رای دادند یا رزمنده و مبارز سیاسی بودن و ...؟ طبق فرموده خود دکتر؛مردم نباید به ایشان رای میدادند. چون در صف انقلاب خودشان را تعریف میکنند. فکر کنم بیمار؛سراغ پزشکی خواهد رفت که از تخصص و حاذق بودن ایشان اعتماد کسب کند. به نوع تفکر و بینش سیاسی ان طبیب کاری ندارند. بیمار برای بحث سیاسی و گعده کشی به مطب جناب دکتر نمیرود.
مسئلتن✅ این طیف چه کسانی هستند؟👇 🔴جناب رییسی؛شما جایگاهتان در دستگاه قضایی بسیار خوب و بجا است. چرا برخلاف دستور رهبری که به شما حکم ریاست قوه قضا داده عمل نموده و وارد تبلیغات ریاست جمهوری شده اید؟ 🔴جناب قالیباف: شما رییس مجلس انتخاب شده اید. چرا مجلس را پلکان جهش قرار داده و وارد مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری شده اید؟ 🔴همانها؛قبل شهادت دکتر رییسی؛ اقای قالیباف؛لیاقت ادامه ریاست مجلس را ندارند و این دوره انتخاب نخواهد شد. ولی دکتر قالیباف توسط نمایندگان مجلس بازهم رییس مجلس انتخاب شد. 🔴بعد شهادت دکتر رییسی👇 اقای قالیباف؛بهتر است به مجلس رفته و ریاست خانه ملت را به عهده بگیرید. برای ریاست جمهوری کسان دیگری هستند! نتیجه گیری اخلاقی:✅ واضح و مبرهن است توصیه افراد به ریاست و یا کنار رفتن از منصب ها بستگی به اب و هوای سیاسی جریانات حزبی دارد. اگر جو مه الود و برفی و بارانی بود؛بهتر است همان کسی که چند روز قبل مخالفش بودند؛در همان پست بماند و جای رفقای حزبی را در پست جدید تنگ نکند! اصولا؛برای چه می ایند که شانس بقیه را در کسب منصب به خطر بندازد؟ اوشان هستند! ایشان برود همان جایی که قبلا با ان مخالف بودند! خودش کلی توفیر دارد و اتفاقا ارفاقی هم داده اندو دیگر بخاطر کسب ریاست مجلس مخالفت نمیکنند! فدوی هرکار کردم متوجه نشدم این جماعت بالاخره طرف را لایق میدانند یا بسته به اقتضاء زمان نظر مبارک را عوض میکنند؟!
امثال رسایی آبروی کمپین شما را میبرند! اگر تخریب های او را قبول ندارید شفاف اعلام کنید، و اِلّا مردم آن را پای شما مینویسند! آقای رسایی یکی از اصلی ترین حامیان دکتر ‎سعید_جلیلی است. او هم در انتخابات مجلس و هم در انتخابات ریاست جمهوری با حمله به قالیباف سبب اختلاف و تفرقه شدید در جبهه انقلاب شد. اختلافاتی که میتواند حتی در این انتخابات صحنه را به نفع اصلاح طلبان تغییر دهد. او و دوستانش اتهاماتی را مطرح کردند که هیچ وقت سندی ارائه نشد.
شفافیت!!✅ حربه ای است دست برخی از جناحهای سیاسی که خودشان هیچگاه وزیر و وکیل نبودند. جناب رائفی پور پیش قدم شده و لیست اموالش را اعلام نمود. ایشان شرکت خصوصی دارد و تاکنون ندیدم کسی از دخل دکان خودش سوء استفاده کند. هرگاه مسئولیت حقوقی و رسمی و اداری داشت؛انگاه لیست اموال دادن معنا دارد. وگرنه در شرکتی که متعلق به خودشان هست،چه شفافیتی است که بدرد ملت بخورد؟ برای جلوگیری از فساد؛ باید گلوگاه بازرسی؛حراست؛نظارت را تقویت نمود. سیستم کنترل و نظارت را باید چنان قوی کرد تا مدیر بداند دایم زیر نظر است. هرزمان سیستم نظارت ضعف داشت؛افرادی سوء استفاده کردند. در دوره اقای روحانی سیستم نظارت و بازرسی تقریبا تعطیل بود و نتیجه را دیدید چگونه موجب رواج بی اعتمادی بین مردم و دولتمردان گردید. برای جلوگیری از فساد؛باید دستگاه قوی و فنی و کارامد بازرسی و نظارت را فعال نمود. https://eitaa.com/bache_kavir
به عنوان بچه ولایی.. یا نظام و شورای نگهبان را قبول داشته و به تایید ها احترام میگذاریم.. یا خود اجتهادی کرده و با اخبار کوچه بازاری تایید نشده در باره افراد نظری خلاف شورا میدهیم.. اگه شورا تایید کرده؛این کسانی که بدون سند و مدرک دایم مزخرفات چند دلال سیاسی که الان به جرم افترا و دروغ زندان رفتند را تکرار میکنند چکاره هستند؟ خودشان سیستم اطلاعاتی مستقل دارند که جلوتر از شورا حرکت میکنند؟ بدون مدرک حرف زدن ساده است. بدون مدرک جرم تراشی میکنند؟ بدون مدرک تخریب میکنند؟ اسمشان را هم ولایت مدار گذاشتند؟ با کدام شرط عقلی و شرعی سخن کذب را نشر میدهند؟ چون از فلان کس خوشش نمیاید به خود اجازه داده هر شایعه ای را به اسم شفافیت و روشنگری نشر دهد؟
به همین راحتی رد شد رفت...! بزرگوار! اقای پزشکیان برای ریاست جمهوری خودشان را نامزد کردند. انقدر باید اشراف داشته باشد تا در مسائل کلان و ریز اطلاعات پایه ای را داشته باشد. چون میگوید اطلاع ندارد؛به عنوان نقطه قوت او قلمداد کرد؟ همین جماعت برای دکتر رییسی چه تهمت و کذبی که سرهم نکردند. الان دکتر پزشکیان بدون برنامه و تیم تخصصی؛قرار است چه گلی بر سر این کشور بریزند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خداوند رحمت کند. نور به مزارشان ببارد که حرف دلمان را زد.. برای خوشایند هیچ کس جهنم نرویم...👌 https://eitaa.com/bache_kavir
بنظر شما؛ اگر اقای قالیباف از خودش و خانواده اش بگوید فکر میکنید اوضاع فرق کند؟ بنظر خودم.. انهایی که علیه باقر یا هر کسی جبهه گرفتند...منتظر قاپ یک پست شیرین هستند. زیاد به حرفشان اعتماد ندارم. همه را دیدم! بادمجان دور قاب چین هایی دیدم که استغفرالله گفتنشان پروسه بود! ادم گمنام زیاد داریم.. مظلومانه کارشان میکنند و کسی هم دقت نمیکند. کسی که 45 سال در پست های مختلف کشور کار کرده؛صاحب تجربیات ارزشمندی است. جز حاشیه هایی که چند کذاب راه انداختند؛از این بنده خدا چه میدانید؟ کذاب هم دادگاه رفت و نتوانست حرفش را ثابت کند و زندان رفت.. کسی که در میدان بوده و هرکجا رفته منشا خیر بوده کشور داری بلد است. پشت پرده بودن حاشیه ندارد. انکه مدیر اجرایی است با انواع مسایل سرو کار دارد و علیه او حرفها خواهند زد! وگرنه بنده 45 سال در پستی خدمت کنم که کل زیر مجموعه به 200 نفر برسد؛ حاشیه و سناریویی درست نخواهد شد..! چون برخوردی با کار و سایت و پروژه عظیم نداشتم. https://eitaa.com/bache_kavir
جلیل محبی در تلگرام یک صفحه باز کرده و برای قالیباف تبلیغ میکند. حالا برخی دست پاچه شده و وصل کردند به باقر! شما هم در تلگرام صفحه باز کنید.. به اسم هر نامزدی که دوست دارید!
پورمحمدی: ✅ مردم باید ثروتمند شوند تا دولت ثروتمند شود. 🔹درآمد سرانه باید رشد پیدا کند. درکنار این رشد، سرانۀ ناخالص هم رشد پیدا می‌کند. 🔹ثروت نباید فقط برای یک قشر ایجاد شود. باید با عدالت این ثروت توزیع شود. 🔹نام دولت خود را «قرار» گذاشته‌ام. شعار خود را خرد، شادی و شادمانی قرار دادم. پ.ن: عجب حرفی زد.. به دلم نشست..!
امریکا به رژیم صهیونیستی هشدار داد که خبر دقیق دارند در صورت حمله به لبنان ایران بصورت مستقیم وارد جنگ با رژیم جعلی خواهد شد.
یحتمل سر خود یک چیزی درست کرد!! تعجبم از اونایی است که زود دست پاچه شدند!!!
دقت کنیم✅ بطور کلی در شرایط تبلیغات برای رای گیری؛ هیچ نامزد و ستادی مانع تبلیغ گروههای پراکنده نخواهد شد. فرضا چند نفر بطور خود جوش برای نامزدی تبلیغ کنند؛کسی مانع نشده و لذا انتظار دادن بیانیه محکومیت یا حمایت از ان صفحه را نباید داشت. شاید غنیمت میدانند. البته برای همه نامزدهای ریاست جمهوری این اصل وجود داردو از بقیه کاندیداها هم گروههای پراکنده حمایت میکنند. به ماهیت و نوع تبلیغ هم دخالت نخواهند کرد.
بارها اشاره شد. شرایط ویژه کشور ایجاب میکند در سایه ارامش انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. مردم همت نموده و یک رییس جمهور با رای بالا انتخاب کنند. در حال حاضر هیچ چیز به اندازه مشارکت اهمیت ندارد. بکوشید که در عصر فعل عزت و قدرت کشورمان مهم است.
به زبان عامیانه؛دنیای انتخابات؛دنیای بکش بکش است! جناحها؛گروهها و چهره های سیاسی و مطرح سعی میکنند نامزد خودشان را مطرح نگه دارند. این روند طبیعی است. در خلال تبلیغ ممکنه برای کم کردن ارای یک نامزد دست به تخریب و پخش شایعه هم بزنند. مخاطب وظیفه دارد هوشمندانه سیر گعده کشی را نظاره گر باشد. جریان سازی ها را بشناسد و گول شایعات را نخورد. انچه اهمیت دارد؛ اخرت و ایمان خودمان را نباید فدای دنیای ادمها نمود. انچه خیر و صلاح کشورتان میدانید را با چشم بازانتخاب کنید. شرایط حساس است و وقت دعوا و اردو کشی نداریم.
خداوند امیر خارجه کشورمان را رحمت کند. اثار و برکات عملکرد این عزیز باعث شده تا دولت فرانسه راه گفتگو و تعامل با جمهوری اسلامی پیش بگیرد. چند روز قبل شهروند ایرانی بنام بشیر بی ازار که مسئولیت رسانه ای داشت با یک جاسوس فرانسوی مبادله شد. حمله پلیس فرانسه به مقر رسانه ای منافقین و بازداشت چند عنصر منافقین هم در همین راستا ارزیابی میشود. احتمال اینکه عناصر منافق به جمهوری اسلامی تحویل شوند را بعید ندانیم چرا که چند زندانی فرانسوی هنوز در زندان داریم. به هر حال؛گفتگو و تعامل بین جمهوری اسلامی و فرانسه در سایه تلاش امیر شهید بوجود امده است. https://eitaa.com/bache_kavir
جالبه وقتی سران هفت گروه صنعتی نگران دادن موشک بالستیک ساخت جمهوری اسلامی به روسیه میشوند! سران هفت گروه صنعتی بیانه داده و خواهان عدم تحویل موشک بالستیک به روسیه شده اند. روزگاری سران گروه هفت نگران دادن سلاح به جمهوری اسلامی بودند. حال روند معکوس شد و از سلاح ساخت ایران وحشت دارند! https://eitaa.com/bache_kavir
نکته✅ حادثه بالگرد و مرگ شهادت گونه رییس جمهور نشان داد حیات جمهوری اسلامی قائم به شخص نیست. بعد از فوت شهادت گونه دکتر رییسی و همراهان؛کشور از ثبات سیاسی برخوردار بودو حتی روابط خارجه هم در سطح کلان پیگیری میشود. سفرجانشین وزیر خارجه به لبنان پیامی روشن و اشکار به دشمنان بود تا بدانند اگر خطایی در خصوص متحدین جمهوری اسلامی مرتکب شوند؛با قوت و اقتدار کنار دوستانمان قرار خواهیم گرفت. هرچند فقدان رییس جمهور مردمی و پر تلاش دلمان را میسوزاند؛اما خدا را شکر سکاندار انقلاب اسلامی محکم و استوار نظام را اداره نموده تا با انتخاب رییس جمهور جدید راه و برنامه را با اقتدار ادامه دهیم. الحمدالله و خدا رابابت این نعمت سپاس باید گذاشت. https://eitaa.com/bache_kavir
درخت انقلاب اسلامی تبدیل به کوه جمهوری اسلامی گردید که ریشه در اعماق زمین دوانده و تندبادهای سهمگین هم تاثیری به سرشاخه های این درخت باشکوه نمیگذارند.