میدونم همه نگاهشون به لب هاست، ولی من نیاز داشتم کسی به چشم هام نگاه کنه و از پیچ و خم مژه هام و رگ های توی چشمام و حالت پلک هام همه چیز رو حس کنه.
بادماراخواهدبرد
گاهی لاک هام رو پاک میکنم و از سادگی ناخن هام لذت میبرم. عاشق سادگی ام چه تو ناخن هام، چه تو ظاهر، چه تو رفتار.