پایان چهلودومین جشنواره فیلم فجر، فرصت مناسبی برای مرور جشنواره است. هدف از این مرور، بیان جزئیات فرمی تکتک فیلمها یا نقد آنها نیست بلکه قرار است تا نکاتی درباره کلیت جشنواره مطرح کنیم و دست به ترسیم طرحی کلان بزنیم؛ طرحی که فیلمهای جشنواره را دربرگیرد و از آینده سینمای ایران خبر دهد.
این فرسته، بخش اول مرور جشنواره فجر چهلودوم است و درباره دو فیلم اقتباسی جشنواره و ظرفیتهای آنان بحث میکند.
🔺رسانه بافتار
🆔https://eitaa.com/joinchat/4285857982C557b3c5b35
پایان چهلودومین جشنواره فیلم فجر، فرصت مناسبی برای مرور جشنواره است. هدف از این مرور، بیان جزئیات فرمی تکتک فیلمها یا نقد آنها نیست بلکه قرار است تا نکاتی درباره کلیت جشنواره مطرح کنیم و دست به ترسیم طرحی کلان بزنیم؛ طرحی که فیلمهای جشنواره را دربرگیرد و از آینده سینمای ایران خبر دهد.
این فرسته، بخش دوم مرور جشنواره فجر چهلودوم است و درباره شخصیت در فیلمهای «مجنون»، «احمد»، «آسمان غرب» و «قلب رقه» بحث میکند.
🔺رسانه بافتار
🆔https://eitaa.com/joinchat/4285857982C557b3c5b35
پایان چهلودومین جشنواره فیلم فجر، فرصت مناسبی برای مرور جشنواره است. هدف از این مرور، بیان جزئیات فرمی تکتک فیلمها یا نقد آنها نیست بلکه قرار است تا نکاتی درباره کلیت جشنواره مطرح کنیم و دست به ترسیم طرحی کلان بزنیم؛ طرحی که فیلمهای جشنواره را دربرگیرد و از آینده سینمای ایران خبر دهد.
این فرسته، بخش سوم مرور جشنواره فجر چهلودوم است و درباره فیلمهای «بیبدن»، «تمساح خونی»، «صبحانه با زرافهها»، «شهسوار» و «دو روز دیرتر»بحث میکند.
🔺رسانه بافتار
🆔https://eitaa.com/joinchat/4285857982C557b3c5b35