eitaa logo
کانال ولیجه شیعه
155 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
1.9هزار ویدیو
40 فایل
بیان اعتقادات وشعائر واخلاقیات عترت وقران به زبان اندیشمندان خصوصا استاد محقق حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید محمد حسین بحرالعلوم میردامادی
مشاهده در ایتا
دانلود
33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1-ظهور نور حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
36.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2-ظهور نور حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
27.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
3-ظهور نور حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
29.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
4-ظهور نور حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
43.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
5-ظهور نور حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
هو هله عاشقان بشارت که نمانَد این جدایی برسد وصال دولت، بکند خدا خدایی ز کرم مزید آید، دو هزار عـید آید دو جهان مرید آید، تو هنوز خود کجایی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌
هوالروف گر وا نمی‌کنی گره‌ای خود گره مشو ابرو گشاده باش چو دستت گشاده نیست...! (اصفهانی)
چه کنیم تا از اصحاب قطب هستی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم؟ جواب از لسان گهر بارحضرت امام صادق علیه السلام : ‌ عَنْ أبِي عَبْدِاللهِ  عليه السّلام  قالَ: مَنْ سَرَّهُ أَنْ يَكونَ مِنْ أَصْحابِ الْقائِمِ فَلْيَنْتَظِرْ وَلْيَعْمَلُ بِالْوَرَعِ وَمَحاسِنِ الْأَخْلاقِ وَهُوَ مَنْتَظِرٌ فَاِنْ ماتَ وَقامَ الْقائِمُ بَعْدَهُ كانَ لَهُ مِنَ الْأَجْرِ مِثْلُ أَجْرِ مَنْ أَدْرَكهُ. امام صادق عليه السّلام فرمودند: كسي كه دوست مي‌دارد از اصحاب امام قائم بشمار آيد، پس در انتظار بسر ببرد و ورع و پارسايي را پيشه خود سازد و به محاسن اخلاق بپردازد، اين چنين كسي را منتظر گويند و اگر بميرد در حاليكه امام خود را زيارت نكرده باشد، پاداش وي بسان كساني است كه در ركاب امام حضور دارند. 📚 مستدرك سفينة البحار، ج ۶، ص ۱۸۴
دیوان عشق را یکمین مصرعش علیست صحرای بی خس دل ما مزرعش علیست بیتی خدا نوشته به دیوان روزگار یک مصرعش محمّد و یک مصرعش علیست.
15.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1. پانزده مقام عرفانی از دیدگاه حضرت امام سجاد علیه السلام
22.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2.پانزده مقام عرفانی از دیدگاه حضرت امام سجاد علیه السلام
42.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
3.پانزده مقام عرفانی از دیدگاه حضرت امام سجاد علیه السلام
37.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
4.پانزده مقام عرفانی از دیدگاه حضرت امام سجاد علیه السلام
48.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
1-فضائل حضرت علی اکبر علیه السلام در علم حروف و اعداد
46.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2-فضائل حضرت علی اکبر علیه السلام در علم حروف و اعداد
خاصه بر سیدالشهدا،(صلوات الله علیه) صَلَواتُ اللهِ و ملائِکتِه و حَمَلةِ عَرشِهِ و جَمیعِ خَلقِه مِنْ أرضِهِ و سَمائِهِ علی المُتَوَحِّدِ بِالهِمَّة العُلیا ، المُتَوَسِّدِ بِالشُّهُودِ و الرِّضا ، مَرکَزِ عالَمِ الوُجودِ ، سِرُّ الواجِدِ و المَوجودِ ، شَخصِ العرفانِ ، عَینِ العیانِ ، نور الله و سِرِّه الأتَمِّ ، المُتَحقِّق بالکَمالِ الأعظَمِ ، نُقطَةِ دائرةِ الأزلِ و الأبَدِ ، المُتَشَخِّصِ بألِفِ الأحَدِ ، فاتِحة کِتابِ الشهادة ، والی وِلایة السِیادة ، الاحدیة الجَمع الوُجودی ، الحَقیقِة الکُلیَّة الشُّهُودی ، کَهفِ الإمامةِ ، صاحِبِ العَلامةِ ، کَفیلِ الدّینِ ، الوارِثِ لِخُصُوصیّاتِ سَیِّدِ المُرسَلینَ ، الخارجِ عَن مُحیطِ الأیْنِ و الوُجُودِ ، إنسانِ العَینِ ، ُلغَزِ الإنشاء ، مَضْمونِ الإبداعِ ، مُذَوِّقِ الأذواقِ و مُشَوِّقِ الأشْواقِ ، مَطلَبِ المُحبّین و مَقصَدِ العُشّاق ، المُقدَّسِ عَن کُلِّ الشَّین ، أبی عبدالله الحسین صلواتُ الله و سلامُهُ علیه. درود و تحيّات بى شائبه خداوند و فرشتگان و حمل‏ كنندگان عرش او و جميع عالم آفرينش علوى و سفلى بر آن ذات پاك و گوهر تابناك باد كه در ميان افراد كائنات با همت علياى خود متوحّد و در مقامات قرب حق، مقام شهود و رضاى حق تعالى همواره حاصل و تكيه ‏گاه آن حضرت است. ‏او مركز عالم وجود و حقيقت واجد و باطن موجود است شخص مجسم معرفت و حقيقت آشكار و نور حضرت كردگار سرّ اتمّ الهى و دارای كمال اعظم غير متناهى مركز دايره ازل و ابد كه در اولية وجود متلبّس است بلباس تشخّص. الف احد آغاز كتاب ناسوت شهادت. والى ولايت ملكوت سيادت. در مقام جمع الجمع وجودى صدرنشين محفل احديت. در منزل فرق الفرق شهودى، حقيقت كليه موجود بهر كثرت. كهف امامت صاحب علامت، نگهبان دين وارث مختصات حضرت سيد المرسلين. خود، رتبه آن ذات پاك بالاتر از رفعت افلاك است و بيرون از عالم زمان و خارج از فضاى مكان و در معنى چشم بيناى حقيقت هستى را انسان. چگونه شرح اين حقيقت توانم داد كه لغز و معماى عالم ايجاد است و حاصل مضمون نشأة ابداع ذوق،بخشنده اذواق و به شوق ‏آورنده اشواق، مطلب احباب و مقصد عشاق. منزه است از هرگونه نقص و شين بنام نامى و لقب گرامى ابى عبد اللّه الحسين روحنا له الفداء. منبع:المناقب ابن عربی