eitaa logo
کانال استاد بحرالعلوم میردامادی ( معارف وعلوم اهل بیت علیهم السلام وقران)
202 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
2.1هزار ویدیو
45 فایل
کانال علمی ، معرفتی در شناخت حقتعالی واولیای معصومشان علیهم السلام ومباحث اخلاقی اجتماعی باسخنرانیها وکلاسهای عارف فقیه مرحوم آیت‌الله بحرالعلوم میردامادی واستادحجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمد حسین بحرالعلوم میردامادی ارتباط با مدیر: @alehtejaj
مشاهده در ایتا
دانلود
یعنی مست و مخمور و خراب عشق یعنی حضرت رباب ربنا یا ربنا یا ربنا کن مرا محو سرجدا
هیچ وقت نباید به دیگران به چشم حقارت نگاه کنیم چنانچه حضرت علیه السلام فرمودند: هر کسی را که دیدید بگویید از من بهتر است. به چشم عجب و تکبر به خلق نگاه مکن که بندگان خدا ممکن اند در اوباش
اگر کسی برای کار کند و سیر و سلوک باطنی داشته باشد باز می شود و رضای خدا وقتی است که از ما راضی باشد.
شخص فقیر و گدایی در حال جان دادن به فرزندان خویش می گفت: اگر می خواهید بیچاره نشوید دست از گدایی برندارید.» و این زبان حال حضرت آدم است که به ما می فرماید: فرزندان من اگر می خواهید بیچاره نشوید دست از در خانه علیهم السلام برندارید.
کلمه و و و و و و و و همه کلمات نورانی قرآن ، حکایت از مقامات اهل بیت علیهم السلام و کلمات ، ، ، ، و و همه کلماتی که دارای معانی ظلمانی هستند حکایت از اهل بیت می کند.
حکایت از این حقیقت می کند که نور تکوینی که همان وجود و هستی می باشد و نو تشریعی که همان هدایت و سعادت می باشد ، یک تجلی از خورشید علیه السلام است نور سماوات و زمین خود علی است غیر علی ، نور علی نور کیست روشنی دیده اهل شهود آیینه حق به کمال وجود
هر کار خیری که انجام می دهید نگویید من کرده ام بلکه بگویید علیه السلام شامل حال من شده و من را وسیله کار خیر نمود چرا که همه و به علیه السلام برمی گردد.
نتیجه ، علیه السلام است و به نظر بنده منظور از کلمه «رب» در حدیث «من عرف نفسه فقد عرف ربه» آن حضرت می باشند نه ذات خداوند.
خطاب به آنها که نرفتند عرض می کنم مادرها همیشه اول سهم غذای فرزندشان که سر سفره نیست را کنار گذاشتند پس اگر باشی علیهاالسلام سهمت در را برایت ذخیره کردند و باادب بودن یعنی و باش. در ابراز و خدمت حُسن الله یعنی و عشق الله یعنی علیهماالسلام جدی باش.
حرکت در علاوه بر فوائد ظاهری و اجتماعی ، دارای برکات معنوی و ملکوتی است و از این جهت همه ائمه معصومین علیهم السلام و علمای ربانی شیعه به این شعار الهی اهمیت می دادند.
انکار علیه السلام در راستای انکار و سپس صلی الله علیه و آله و اصل اسلام است چرا که علت بقاء اسلام است.
بر الحسین علیه السلام می باشد چنانچه صلی الله علیه و آله فرمودند: « آن در دل حرارتی ایجاد کرده که هیچگاه به سردی نگراید.»
پیوند با جسم و روح امام معصوم خصوصاً علیه السلام از نوع پیوند علت و معلول یا متجلی و تجلی است و از این جهت است که ناخودآگاه بر گریان است ، چنانچه اثبات این مطلب را در کتاب اسرار محبت آورده ایم.
مرکز فیوضات حضرات معصومین علیهم السلام هستند و تمام معصومین حتی رسول اکرم صلی الله علیه و آله از ایشان و از مقام و آن حضرت کسب فیض نموده و می نمایند و ایشان به کسی که از داشته باشد عنایات فوق العاده ای دارند.
سیدالشهداء علیه السلام اصل الاصول در شعائر الهی است و دشمنان چون می خواهند همه ما را از دین اسلام خارج کنند و مردم را بیچاره و هلاک نمایند با عزاداری آن حضرت مخالفت می کنند.