eitaa logo
استادمحقق بحرالعلوم میردامادی ( معارف وعلوم اهل بیت علیهم السلام وقران) کانال اختصاصی
221 دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
2.4هزار ویدیو
45 فایل
کانال علمی ، معرفتی در شناخت حقتعالی واولیای معصومشان علیهم السلام ومباحث اخلاقی اجتماعی باسخنرانیها وکلاسهای عارف فقیه مرحوم آیت‌الله بحرالعلوم میردامادی واستادحجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمحمد حسین بحرالعلوم میردامادی ارتباط با مدیر: @alehtejaj
مشاهده در ایتا
دانلود
🌻🌹🌸سروده ی استاد حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد حسین میردامادی بحرالعلوم ، متخلص به « حیرت ، شیون » . 🌹🌸هو الولی الحمید 🌻🌹مظهر عصمت به دنیا و به عقبی زینب است 🌹🌸آیت پاکی و رأفت ؛ نور زهرا زینب است 🌻🌹آنکه بُد در کربلا مرآت شاه ذوالجلال 🌹🌸در فداکاری به راه دین یکتا ، زینب است 🌻🌹آن بلی گو در مسیرکربلا اندر بلا 🌹🌸آنکه بُد قطب بلاگویان (1)به اُولی ،زینب است 🌻🌹اکبرش مست لقای حق به میدان بلا 🌹🌸میر آن آیینه ی یاسین و طه(2) ، زینب است 🌻🌹محور عقل و صبوری اندر آن وادی عشق 🌹🌸اخت غیرت (3) یار آن سرو دل آرا، زینب است 🌻🌹حضرت ممسوس در ذات حسین بن علی 🌹🌸آیت عظمای ساقی نزد سقا ، زینب است 🌻🌹جمله یاران برادر ، خفته اندر بحر خون 🌹🌸خواهر غمدیده در آن دشت وصحرا ، زینب است 🌻🌹گرگ آمد در میان قتلگه عطشان خون 🌹🌸شاهد بی حرمتی بر میر دانا ، زینب است 🌻🌹آمد و خود را به روی آن تن خونین فکند 🌹🌸آنکه شد مظلومه ی عرش معلی ، زینب است 🌻🌹گفت یارب کن قبول این ذبح را از مادرش 🌹🌸آنکه زد ناله ز جان تا عرش اعلی ، زینب است 🌻🌹آنکه اسم اعظم حق را فراز نی بدید 🌹🌸سر شکسته از مواسات دل آرا ، زینب است 🌻🌹بار سنگین اسارت دوش زین العابدین 🌹🌸کربلا تا کوفه هر جا یار مولا ، زینب است 🌻🌹دید اندر تشت زرین رأس خونین حسین 🌹🌸آنکه گفت بی حرمتی تا کی به طاها ؟ زینب است 🌻🌹کرد ویران کاخ بیداد سقیفه مشربان 🌹🌸خطبه خوان نهضت سالار والا ، زینب است 🌻🌹زنده شد دین احد از آیت حلم صمد 🌹🌸ثانی مولا علی با نطق غرّا ، زینب است 🌻🌹زینبی ، زین ابی ، ای زهره ی نیکو سرشت 🌹🌸آنکه باشد زهره ی زهرای والا ، زینب است 🌻🌹 زین اب فانی رب ، رب الشعور نشأتین 🌹🌸آنکه باشد آیت حیّ توانا ، زینب است 🌻🌹سرّالاسرار حسینی ، سرّ ناموس خدا 🌹🌸عالم علم خدایی « مِن لَدُنّا » ، زینب است 🌻🌹زینبا حق احد بنما تو « حیرت » را مدد 🌹🌸دختر والای آن مولای دانا ، زینب است 💞(1)منظورازبلی گو یعنی کسی که درعالم عهد الهی بخدا وند عهد بندگی بست وبله گفت و واژه ی اُولی اشاره به عالم الست و عالم عهد و عالم ذر ،دارد چرا که در زیارت جامعه می خوانیم اهل بیت عصمت و طهارت حجج الله علی اهل الدنیا و الاخرۀ و الاولی هستند و منظور از اولی عالم ذر و عالم الست و عالم عهد الهی می باشدکه درسوره اعراف آیه 172 به آن تصریح دارد:« أَلَسْتُ بِرَبِّكُمْ قَالُوا بَلَىٰ» 💞(2)منظور از آیینه ی یاسین و طه حضرت علی اکبر علیه السلام است چرا که حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حق ایشان فرمودند : « حضرت علی اکبر علیه السلام ، شبیه ترین مردم به رسول خدا صلی الله علیه و آله از جهت جمال ظاهری و سخن گفتن وسیرت باطنی است. 💞(3)اخت غیرت =خواهر عباس ، چرا که حضرت عباس علیه السلام غیرت الله می باشند.
زین اب فانی رب، رب الشعور النشاتین آنکه باشد آیت حی توانا است
از مخالفین و علیه السلام می پرسیم چرا _حضرت_زهرا علیهاالسلام مخفی است ؟ این سوال تا قیامت محکوم کننده است ؟
از و می پرسیم که امام زمانِ حضرت زهرا علیهاالسلام چه کسی بود ؟ واضح است که آن حضرت با بیعت نکردند پس یا باید بگویید با امیرالمومنین علی علیه السلام ، بیعت کردند یا نعوذبالله معتقد شوید که طبق روایت سنی و شیعه ، هر کس بدون بیعت با امام زمان علیه السلام از دنیا برود کافر است آیا چنین تهمتی را به علیهاالسلام می زنید ؟
اگر عاشورا علت حیات دین اسلام است بدانید و برای علیهاالسلام علت بقای و و و فرزندان نامشروع آنها یعنی و می خواهند چراغ را خاموش کنند تا چراغ دین اسلام را خاموش کنند.
شما در کوچه و بازار از مردم غیرتمند بپرسید: کسی که به شما جسارت کند و او را بزند و فرزند او را به رساند و خانه اش را آتش بزند با آن شخص چه می کنید؟ آیا دوستی و رفاقت می نمایید یا با او دشمنی می کنید؟ پس چطور انتظار دارید که ما از جنایات وارده بر مادرمان علیهاالسلام چشم پوشی نموده و سکوت نماییم؟!
یک وقت است علیهاالسلام را از جهت و بررسی می کنیم، ایشان از این جهت و علیه السلام است اما از جهت و آن حضرت و و و و و در نظام خلقت هستند.
از جهت و علیهاالسلام در قوس نزول، لیلة القدر محمدی هستند و در قوس صعود، ایشان یوم القیامة احمدی می باشند و پیوست این دو قوس دایره خلقت را بوجود آورده است که "انالله و انا الیه راجعون"
السلام : (شگفتا از انسان که دیروز نطفه ای بوده و فردا خواهد بود) پس وای بحال کسی که و و او را از فهم کلام محروم کند. دیگران را و خود را بزرگ بداند.