eitaa logo
مفدا بم
1.4هزار دنبال‌کننده
6.4هزار عکس
1.1هزار ویدیو
89 فایل
رسانه سپیدپوشان راه ارتباطی با مدیر مفدا بم👇 https://eitaa.com/Hemati_mefda
مشاهده در ایتا
دانلود
واحد مشاوره مبتنی بر سبک زندگی معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم، به مناسبت هفته سلامت و هفته خوابگاه ها برگزار می‌کند: وبینار آموزشی «جعبه ابزار مدیریت هیجان» 📆 زمان برگزاری: چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت، ساعت ۱۰ 🎯 ویژه: همتایاران سلامت روان 🌐 لینک شرکت در وبینار: ‌vc2.mubam.ac.ir/counseling 👩‍🏫 مدرس: دکتر صحراناصری مسئول واحد مشاوره 📞 واحد مشاوره دانشگاه در کنار شماست تلفن: ۰۳۴-۴۴۳۴۵۴۲۰ تماس ضروری: ۰۹۰۰۹۴۴۰۸۱۰ ایمیل: Moshaverebam@gmail.com ‌https://t.me/counselingbam @bammefda
چگونه خانه‌مان را ضد گرد و غبار کنیم؟ گرافیست: @bammefda
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎓🏥 اولین قدم در مسیر حرفه‌ای پرستاری در گفت‌وگو با خانم حسام عارفی، مدیر خدمات پرستاری بیمارستان پاستور بم درباره مهم‌ترین توصیه‌ها به دانشجویانی صحبت کردیم که قرار است برای اولین‌بار روپوش سفیدشان را در محیط بالینی بیمارستان تجربه کنند. @bammefda
بازدید و ارزیابی عملکرد بیمارستان علی ابن ابیطالب شهرستان فهرج در حوزه انطباق توسط اداره تعالی فرهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه در تاریخ 1405/02/29 بازرسین انطباق معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور در بیمارستان علی ابن ابیطالب شهرستان فهرج از بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید به عمل آوردند و هدف از این بازدید تاکید بر رعایت موازین شرعی و اخلاقی در خدمات درمانی است که با بازدید بخش های مختلف درمانی از جمله اورژانس،بخش های بستری،بخش زایمان،بخش دیالیز، اتاق عمل و ... بر رعایت دقیق اصول اخلاقی و شرعی در تعامل با بیماران، خانواده و همچنین رعایت شئون اسلامی توسط کارکنان تاکید شد 🔻مشروح خبر👇 www.mefda.ir/news/466687/ @bammefda
📢 انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم آغاز شد دانشجویان محترم می‌توانند از طریق درگاه پرس‌لاین، رأی خود را به کاندیدای مربوط به رشته خود ثبت نمایند. 🗓 زمان برگزاری انتخابات: ⏰ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۴:۰۰ 📆 روز پنجشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ ❗️توجه: شرکت در انتخابات صرفاً در این بازه زمانی امکان‌پذیر می‌باشد. با مشارکت در انتخابات انجمن‌های علمی، در ارتقای سطح علمی دانشگاه سهیم باشیم 🌱📚 🔗 لینک شرکت در انتخابات: https://survey.porsline.ir/s/NTzqYNcr @bammefda
واحد مشاوره وسبک زندگی اسلامی ایرانی معاونت فرهنگی و دانشجویی به مناسبت هفته خوابگاه ها کارگاه «تاب‌آوری و مدیریت بحران» درسراهای دانشجویی را برگزار میکند. کارگاه آموزشی «تاب‌آوری و مدیریت بحران» با هدف ارتقای آمادگی روانی و مهارتی سرپرستان و پرسنل حراست در مواجهه با شرایط بحرانی، در سراهای دانشجویی برگزارمی شود. در این کارگاه، مفاهیم تاب‌آوری فردی و اجتماعی شیوه‌های کنترل استرس، مدیریت هیجانات در شرایط اضطراری و اصول تصمیم‌گیری مؤثر در بحران‌ها مورد بررسی قرار می گیرد . همچنین شرکت‌کنندگان با سناریوهای عملی و تمرین‌های کاربردی ، مهارت‌های لازم برای موقعیت های پیش بینی نشده آموزش میبینند . 📆 زمان برگزاری: دوشنبه ۴ خردادماه ، ساعت۹ صبح 🎯 ویژه: سرپرستان ،ناظمه ، ناظم و پرسنل حراست مکان :سالن سلامت دانشگاه مدرس : مینا علی دادی روانشناس 🌱واحد مشاوره دانشگاه در کنار شماست تلفن: ۰۳۴-۴۴۳۴۵۴۲۰ تماس ضروری: ۰۹۰۰۹۴۴۰۸۱۰ ایمیل: Moshaverebam@gmail.com ‌https://t.me/counselingba @bammefda
دستگاه ساکشن 👈جاروبرقی بدن! اصلاً کارش چیه؟ ساکشن یعنی "مکش". این دستگاه یک قدرت مکش کنترل‌شده داره که می‌تونه مایعات، مخاط (مثل خلط) یا حتی خون رو از توی بدن (مثلاً از گلو یا ریه) بکشه بیرون. *در واقع: هر چیزی که راه تنفس یا مسیرهای بدن رو گرفته باشه، این دستگاه با قدرت خودش اون رو "شاپ‌شاپ" و خارج می‌کنه!* 📍: این دستگاه کجاها به کار می‌ره؟ 1. بخش اورژانس و ICU (نجات‌دهنده!) 🚑 وقتی کسی دچار انسداد گلو میشه یا خلط زیاد داره و نمی‌تونه نفس بکشه، ساکشن مثل یک قهرمان میاد و راه تنفس رو باز می‌کنه. 2. اتاق عمل (تمیزکننده!) 🔪 جراح‌ها موقع عمل، برای اینکه میدان دیدشون کثیف نشه (خون یا مایعات رو از محل جراحی پاک کنند)، از ساکشن استفاده می‌کنن. 3. مراقبت‌های خانگی (کمک‌کننده!) 🏠 برای بیمارانی که توانایی بالا آوردن خلط یا مدیریت ترشحات رو ندارند، این دستگاه در خانه نجات‌بخش است. 4. دندان‌پزشکی (ظریف‌کار!) 🦷 اون صدای "هیسسس" که موقع دندان‌پزشکی می‌شنوی، همون ساکشن کوچیکیه که آب دهان و آبِ کار دندان‌پزشک رو می‌کشه بیرون. درضمن 👈 مدت زمان ساکشن کردن نباید از ۱۰ تا ۱۵ ثانیه بیشتر بشه چون باعث هایپوکسی و تروما میشه. تنظیم : ریحانه براهوئی @bammefda
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفته بودی که ره عشق ره پر خطر است عاشقم من که ره پر خطری می‌جویم🥀 یاد و نام آن خادم صدیق ملت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و یاران وفادارش که عمر پربرکت خویش را در مسیر خدمت صادقانه، عدالت‌محوری و تعالی ایران اسلامی سپری نمودند، همواره در دل‌ها زنده و ماندگار است. ┄┅═✾🕊⃟🖤✾═┅┈ (عج) @mubamheyat @bammefda
بسم الله الرحمن الرحیم «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون» دوم سالگرد عروج ملکوتی خادم‌الرضا، سید محرومان، شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای گرانقدر خدمت را گرامی می‌داریم. ۳۰ اردیبهشت، یادآور پرواز مردی است که خستگی را خسته کرد و در مسیر خدمت به مردم، جان خویش را فدا نمود. او که در کلام رهبری مظلوم واقع شد و فرمودند: «دلم برای رئیسی سوخت»، با رفتنش الگویی ابدی از اخلاص و کار جهادی را برای ما به یادگار گذاشت. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم، ضمن گرامیداشت یاد این عزیزان، عهد می‌بندد که در مسیر خدمت به نظام سلامت و مردم شریف این مرز و بوم، با تاسی به روحیه خستگی‌ناپذیر شهید رئیسی، لحظه‌ای از پای ننشیند. یاد شهدای ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در قلب تاریخ ایران زنده خواهد ماند. بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم @bammefda
💢با سلام خدمت شما دانشجویان گرامی ⭕️این فرم به منظور بررسی *کیفیت کلاس‌های مجازی و بهبود روند آموزش تهیه شده است. لطفاً با دقت به پرسش‌ها پاسخ دهید؛ ‼️و توجه ** فرمایید که هیچ اطلاعات هویتی از شما کسب نمی شود* 🔗 لینک فرم: https://survey.porsline.ir/s/bHbVbKd7 نظرات ارزشمند شما نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزش دارد. پیشاپیش از همراهی شما سپاسگزاریم. کمیته دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم 🆔️ @scmedbam @bammefda
💢با سلام خدمت شما دانشجویان گرامی ⭕️*این پرسشنامه با هدف بهبود و ارتقای کیفیت دوره‌های کارآموزی و کارورزی طراحی شده است*. *از انجایی که ارتقای آموزش بدون مشارکت و نظرات ارزشمند شما امکان‌پذیر نیست؛ از شما دعوت می‌کنیم با تکمیل این فرم و ثبت تجربه‌های خود، ما را در شناسایی نقاط قوت و بهبود کاستی‌ها همراهی کنید*. ‼️پاسخ‌های شما کاملاً محرمانه بررسی خواهد شد. 🔗 لینک فرم: https://survey.porsline.ir/s/g6Aw5lLB با سپاس از همراهی شما کمیته دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم 🆔️ @scmedbam @bammefda
✨رهبر معظم انقلاب: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود. یکی از مهمترین خصوصیات آقای رئیسی مردمی بودن بود. این باید برای همه مسئولان دولت‌ها الگو باشد. 🥀۳۰ اردیبهشت ماه،سالروز شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت،گرامی باد. @bammefda