eitaa logo
مفدا بم
1.4هزار دنبال‌کننده
6.4هزار عکس
1.1هزار ویدیو
89 فایل
رسانه سپیدپوشان راه ارتباطی با مدیر مفدا بم👇 https://eitaa.com/Hemati_mefda
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پایگاه خبری مفدا
🔷آغاز ثبت درخواست مهمانی دانشجویان علوم پزشکی 🔷درخواست ثبت دانشجویان علوم پزشکی برای مهمانی و انتقال و همچنین بارگذاری مدارک در دانشگاه های مبدا از امروز دوم خردادماه جاری آغاز می‌شود و این مهلت تا روز یکشنبه ۳۱ خرداد پایان می یابد. 🔷بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش توسط دانشجو نیز از اول تیرماه آغاز می شود و تا ۱۰ این ماه ادامه دارد. همچنین رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدا در بازه زمانی، ۱۳ تا ۲۴ تیرماه خواهد بود. http://www.mefda.ir/news/467030/ 🆔 @mefdanews
💢مسابقه پانتومیم امشب ساعت ۲۰ 🟢پسران در نمازخانه خوابگاه تلاش 🟢دختران در مسجد صاحب الزمان پردیس علوم پزشکی (با سرکار خانم عبدالرسولی هماهنگ کنند) 🔹 از تمامی شرکت‌کنندگان ثبت‌نام‌شده در مسابقه پانتومیم تقاضا می‌شود جهت هماهنگی و شروع دقیق مسابقه، کمی زودتر در محل‌های اعلام شده حضور داشته باشند. @bammefda
🔊 به اطلاع شرکت کنندگان ارجمند رشته های مختلف بخش معارفی می رساند؛ براساس مصوبه دبیرخانه مرکزی سی امین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت👇 ⏳زمان برگزاری آزمون های رشته های بخش معارفی 📌اوایل نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۵ و بصورت سراسری و برخط خواهد بود. 🔘 زمان دقیق آزمون های مرحله دانشگاهی در روزهای آینده متعاقبا اعلام خواهد شد. ❇️ برای شرکت در سی امین جشنواره بزرگ قرآن و عترت خانواده نظام سلامت کشور در ۱۱ بخش و ۷۳ رشته با جوائز ارزنده، از طریق درگاه quran.behdasht.gov.ir همین الان اقدام کنید. ❇️با آرزوی سلامتی و موفقیت فعالان و خادمان قرآن و عترت 🇮🇷 ┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈• ✳️ شبکه فعالان قرآن و عترت علوم پزشکی کشور 💠قرآن|عترت|دانشگاه👇 ┏━━━✨welcome to✨ 🕋🔹@quran_behdasht ┗✨
سلام به همه‌ی رفقای باذوق! 👋 خسته از درس و کارآموزی هستی؟ بیاید یک شب متفاوت رو با طعم شعر و غزل دور هم باشیم. ☕️📖 ‌ کانون شعر و ادب دانشگاه به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و شاهنامه فردوسی، یک «شب شعر» حسابی تدارک دیده. هم قراره شعر بشنویم، هم مسابقه داریم و هم دورهمی خوش می‌گذرونیم. ‌ 📍 کجا؟ آمفی‌تئاتر پردیس دانشگاه ⏰ کی؟ دوشنبه ۴ خرداد، ساعت ۸ شب ‌ پذیرایی و جایزه هم به راهه! پس حتماً یادتون نره که بیاید. منتظرتون هستیم! ✨ ‌ اداره تعالی فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی @bammefda
⬛️تسلیت باد شهادت جانگداز بنیانگذار نهضت علمی علوی و شکافنده علوم الهی حضرت امام محمد باقر علیه السلام @bammefda
*| یکشنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۵* 🌛• ۷ ذی‌الحجه ۱۴۴۷ 🎄• ۲۴ مه ۲۰۲۶ رسانه خبری و اطلاع رسانی مفدا بم @bammefda
*📖 صفحه بیست و چهارم | سوره مبارکه بقره (آیات ۱۵۴ _۱۶۳*) 🌷 توصیه مهم  رهبر شهیدمان : هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند. رسانه خبری و اطلاع رسانی مفدا بم @bammefda
🩺 فرمول سریع بقا در فرجه (خلاصه و کاربردی) 🌹هفته خوابگاه‌ها مبارک 👤گرافیست: @bammefda
📢 اعلام نتایج انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی بم با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان عزیز در مسیر فعالیت‌های علمی و پژوهشی، بدین‌وسیله منتخبین انتخابات انجمن‌های علمی دانشگاه به شرح زیر اعلام می‌گردد: 🎓 اسامی منتخبین به تفکیک رشته: 🩺 پزشکی: فاطمه مجاهدی 🏥 پرستاری: محمدامین ثمره رضایی 🚑 فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی: علیرضا شیربندی 🧬 علوم آزمایشگاهی: سحر بژندی 👩‍⚕مامایی: مکرمه رمضانی 🧪 مهندسی بهداشت محیط: مبینا کریمی 👷‍♀️ مهندسی بهداشت حرفه‌ای: شقایق موسوی 📋 بهداشت عمومی: زینب تمرتاش 📊 مدیریت خدمات بهداشتی درمانی: زهرا رضازاده ⚙️ تکنولوژی اتاق عمل: محمد آئین با امید به اینکه حضور این عزیزان، گامی مؤثر در جهت اعتلای سطح فعالیت‌های علمی دانشگاه باشد. 🔹 اداره تعالی فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم @bammefda
هدایت شده از پایگاه خبری مفدا
💢 ۳ خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر گرامی باد 🆔️ @mefdanews
🕊 کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) برگزار می‌کند: 📿 مراسم سوگواری و دعای توسل 📅 زمان:یکشنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۵ ⏰ ساعت ۱۹ 📍مکان:نمازخانه پردیس دانشگاه علوم پزشکی بم ☕️پذیرایی با چای و کیک دیدار و حضور شما عزاداران اهل‌بیت (ع)، نور و صفای این مجلس را دوچندان خواهد کرد. @bammefda
💢آیین تجلیل از ناظمان، ناظمه‌ها و کارکنان خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم روز شنبه ۲ خردادماه در سالن سلامت برگزار شد. 🔹در این مراسم، دکتر علی رادفر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با توصیف خوابگاه به عنوان «خانه دوم دانشجویان» گفت: «نظم، پاکیزگی و فضای امن خوابگاه‌ها مرهون تلاش‌های مستمر و دلسوزانه کارکنان این حوزه است و مدیریت دانشگاه قدردان این زحمات است.» 🔹محمد غضنفرآبادی، معاون فرهنگی و دانشجویی، نیز اظهار داشت: «همراهی و مسئولیت‌پذیری کارکنان خوابگاه از ارکان موفقیت برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی و ارتقای کیفیت زندگی دانشجویی است.» 🔹همچنین امیر احسان جزینی‌زاده، مدیر دانشجویی، با قدردانی از مجموعه کارکنان خوابگاه‌ها تأکید کرد: «هدف ما ارتقای استانداردهای رفاهی و ایجاد فضایی توأم با آرامش و نشاط برای دانشجویان است و این مراسم، نمادی از قدردانی از زحمات همکاران خوابگاهی است.» 🔹در پایان، ضمن اهدای لوح سپاس و هدایا به کارکنان خوابگاه‌ها، جوایز برندگان مسابقه آشپزی هفته خوابگاه‌ها نیز تقدیم شد. @bammefda