هدایت شده از پایگاه خبری مفدا
🔷آغاز ثبت درخواست مهمانی دانشجویان علوم پزشکی
🔷درخواست ثبت دانشجویان علوم پزشکی برای مهمانی و انتقال و همچنین بارگذاری مدارک در دانشگاه های مبدا از امروز دوم خردادماه جاری آغاز میشود و این مهلت تا روز یکشنبه ۳۱ خرداد پایان می یابد.
🔷بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش توسط دانشجو نیز از اول تیرماه آغاز می شود و تا ۱۰ این ماه ادامه دارد. همچنین رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدا در بازه زمانی، ۱۳ تا ۲۴ تیرماه خواهد بود.
http://www.mefda.ir/news/467030/
🆔 @mefdanews
💢مسابقه پانتومیم امشب ساعت ۲۰
🟢پسران در نمازخانه خوابگاه تلاش
🟢دختران در مسجد صاحب الزمان پردیس علوم پزشکی (با سرکار خانم عبدالرسولی هماهنگ کنند)
🔹 از تمامی شرکتکنندگان ثبتنامشده در مسابقه پانتومیم تقاضا میشود جهت هماهنگی و شروع دقیق مسابقه، کمی زودتر در محلهای اعلام شده حضور داشته باشند.
@bammefda
#اطلاعیه_مهم
#فوری
🔊 به اطلاع شرکت کنندگان ارجمند رشته های مختلف بخش معارفی می رساند؛
براساس مصوبه دبیرخانه مرکزی سی امین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت👇
⏳زمان برگزاری آزمون های رشته های بخش معارفی
📌اوایل نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۵ و بصورت سراسری و برخط خواهد بود.
🔘 زمان دقیق آزمون های مرحله دانشگاهی در روزهای آینده متعاقبا اعلام خواهد شد.
❇️ برای شرکت در سی امین جشنواره بزرگ قرآن و عترت خانواده نظام سلامت کشور در ۱۱ بخش و ۷۳ رشته با جوائز ارزنده، از طریق درگاه quran.behdasht.gov.ir همین الان اقدام کنید.
❇️با آرزوی سلامتی و موفقیت فعالان و خادمان قرآن و عترت
#خادمی_قرآن_افتخار_ماست
#تا_پای_جان_برای_ایران 🇮🇷
#ادارات_قرآن_عترت
#بخش_معارفی
#دانشگاههای_علوم_پزشکی_کشور
#وزارت_بهداشت_درمان_آموزش_پزشکی
┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
✳️ شبکه فعالان قرآن و عترت علوم پزشکی کشور
💠قرآن|عترت|دانشگاه👇
┏━━━✨welcome to✨
🕋🔹@quran_behdasht
┗✨
سلام به همهی رفقای باذوق! 👋
خسته از درس و کارآموزی هستی؟ بیاید یک شب متفاوت رو با طعم شعر و غزل دور هم باشیم. ☕️📖
کانون شعر و ادب دانشگاه به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و شاهنامه فردوسی، یک «شب شعر» حسابی تدارک دیده. هم قراره شعر بشنویم، هم مسابقه داریم و هم دورهمی خوش میگذرونیم.
📍 کجا؟ آمفیتئاتر پردیس دانشگاه
⏰ کی؟ دوشنبه ۴ خرداد، ساعت ۸ شب
پذیرایی و جایزه هم به راهه! پس حتماً یادتون نره که بیاید. منتظرتون هستیم! ✨
اداره تعالی فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی
@bammefda
*📖 صفحه بیست و چهارم | سوره مبارکه بقره (آیات ۱۵۴ _۱۶۳*)
🌷 توصیه مهم رهبر شهیدمان : هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند.
رسانه خبری و اطلاع رسانی مفدا بم
@bammefda
🩺 فرمول سریع بقا در فرجه (خلاصه و کاربردی)
🌹هفته خوابگاهها مبارک
👤گرافیست: #محسن_همتینژاد
#مفدا_بم
#اینفوگرافیک
@bammefda
📢 اعلام نتایج انتخابات انجمنهای علمی دانشگاه علوم پزشکی بم
با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان عزیز در مسیر فعالیتهای علمی و پژوهشی، بدینوسیله منتخبین انتخابات انجمنهای علمی دانشگاه به شرح زیر اعلام میگردد:
🎓 اسامی منتخبین به تفکیک رشته:
🩺 پزشکی: فاطمه مجاهدی
🏥 پرستاری: محمدامین ثمره رضایی
🚑 فوریتهای پزشکی پیشبیمارستانی: علیرضا شیربندی
🧬 علوم آزمایشگاهی: سحر بژندی
👩⚕مامایی: مکرمه رمضانی
🧪 مهندسی بهداشت محیط: مبینا کریمی
👷♀️ مهندسی بهداشت حرفهای: شقایق موسوی
📋 بهداشت عمومی: زینب تمرتاش
📊 مدیریت خدمات بهداشتی درمانی: زهرا رضازاده
⚙️ تکنولوژی اتاق عمل: محمد آئین
با امید به اینکه حضور این عزیزان، گامی مؤثر در جهت اعتلای سطح فعالیتهای علمی دانشگاه باشد.
🔹 اداره تعالی فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم
#دانشگاه_علوم_پزشکی_بم #انجمن_های_علمی #انتخابات #دانشجویی
@bammefda
🕊 کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بم
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) برگزار میکند:
📿 مراسم سوگواری و دعای توسل
📅 زمان:یکشنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۵
⏰ ساعت ۱۹
📍مکان:نمازخانه پردیس دانشگاه علوم پزشکی بم
☕️پذیرایی با چای و کیک
دیدار و حضور شما عزاداران اهلبیت (ع)، نور و صفای این مجلس را دوچندان خواهد کرد.
#شهادت_امام_محمد_باقر
#کانون_قرآن_و_عترت
#اداره_تعالی_و_فرهنگی
@bammefda
💢آیین تجلیل از ناظمان، ناظمهها و کارکنان خوابگاههای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم روز شنبه ۲ خردادماه در سالن سلامت برگزار شد.
🔹در این مراسم، دکتر علی رادفر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با توصیف خوابگاه به عنوان «خانه دوم دانشجویان» گفت:
«نظم، پاکیزگی و فضای امن خوابگاهها مرهون تلاشهای مستمر و دلسوزانه کارکنان این حوزه است و مدیریت دانشگاه قدردان این زحمات است.»
🔹محمد غضنفرآبادی، معاون فرهنگی و دانشجویی، نیز اظهار داشت:
«همراهی و مسئولیتپذیری کارکنان خوابگاه از ارکان موفقیت برنامههای فرهنگی و دانشجویی و ارتقای کیفیت زندگی دانشجویی است.»
🔹همچنین امیر احسان جزینیزاده، مدیر دانشجویی، با قدردانی از مجموعه کارکنان خوابگاهها تأکید کرد:
«هدف ما ارتقای استانداردهای رفاهی و ایجاد فضایی توأم با آرامش و نشاط برای دانشجویان است و این مراسم، نمادی از قدردانی از زحمات همکاران خوابگاهی است.»
🔹در پایان، ضمن اهدای لوح سپاس و هدایا به کارکنان خوابگاهها، جوایز برندگان مسابقه آشپزی هفته خوابگاهها نیز تقدیم شد.
@bammefda