سلام به همهی رفقای باذوق! 👋
خسته از درس و کارآموزی هستی؟ بیاید یک شب متفاوت رو با طعم شعر و غزل دور هم باشیم. ☕️📖
کانون شعر و ادب دانشگاه به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و شاهنامه فردوسی، یک «شب شعر» حسابی تدارک دیده. هم قراره شعر بشنویم، هم مسابقه داریم و هم دورهمی خوش میگذرونیم.
📍 کجا؟ آمفیتئاتر پردیس دانشگاه
⏰ کی؟ دوشنبه ۴ خرداد، ساعت ۸ شب
پذیرایی و جایزه هم به راهه! پس حتماً یادتون نره که بیاید. منتظرتون هستیم! ✨
اداره تعالی فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی
@bammefda
*📖 صفحه بیست و چهارم | سوره مبارکه بقره (آیات ۱۵۴ _۱۶۳*)
🌷 توصیه مهم رهبر شهیدمان : هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند.
رسانه خبری و اطلاع رسانی مفدا بم
@bammefda
🩺 فرمول سریع بقا در فرجه (خلاصه و کاربردی)
🌹هفته خوابگاهها مبارک
👤گرافیست: #محسن_همتینژاد
#مفدا_بم
#اینفوگرافیک
@bammefda
📢 اعلام نتایج انتخابات انجمنهای علمی دانشگاه علوم پزشکی بم
با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان عزیز در مسیر فعالیتهای علمی و پژوهشی، بدینوسیله منتخبین انتخابات انجمنهای علمی دانشگاه به شرح زیر اعلام میگردد:
🎓 اسامی منتخبین به تفکیک رشته:
🩺 پزشکی: فاطمه مجاهدی
🏥 پرستاری: محمدامین ثمره رضایی
🚑 فوریتهای پزشکی پیشبیمارستانی: علیرضا شیربندی
🧬 علوم آزمایشگاهی: سحر بژندی
👩⚕مامایی: مکرمه رمضانی
🧪 مهندسی بهداشت محیط: مبینا کریمی
👷♀️ مهندسی بهداشت حرفهای: شقایق موسوی
📋 بهداشت عمومی: زینب تمرتاش
📊 مدیریت خدمات بهداشتی درمانی: زهرا رضازاده
⚙️ تکنولوژی اتاق عمل: محمد آئین
با امید به اینکه حضور این عزیزان، گامی مؤثر در جهت اعتلای سطح فعالیتهای علمی دانشگاه باشد.
🔹 اداره تعالی فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم
#دانشگاه_علوم_پزشکی_بم #انجمن_های_علمی #انتخابات #دانشجویی
@bammefda
🕊 کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بم
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) برگزار میکند:
📿 مراسم سوگواری و دعای توسل
📅 زمان:یکشنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۵
⏰ ساعت ۱۹
📍مکان:نمازخانه پردیس دانشگاه علوم پزشکی بم
☕️پذیرایی با چای و کیک
دیدار و حضور شما عزاداران اهلبیت (ع)، نور و صفای این مجلس را دوچندان خواهد کرد.
#شهادت_امام_محمد_باقر
#کانون_قرآن_و_عترت
#اداره_تعالی_و_فرهنگی
@bammefda
💢آیین تجلیل از ناظمان، ناظمهها و کارکنان خوابگاههای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم روز شنبه ۲ خردادماه در سالن سلامت برگزار شد.
🔹در این مراسم، دکتر علی رادفر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم با توصیف خوابگاه به عنوان «خانه دوم دانشجویان» گفت:
«نظم، پاکیزگی و فضای امن خوابگاهها مرهون تلاشهای مستمر و دلسوزانه کارکنان این حوزه است و مدیریت دانشگاه قدردان این زحمات است.»
🔹محمد غضنفرآبادی، معاون فرهنگی و دانشجویی، نیز اظهار داشت:
«همراهی و مسئولیتپذیری کارکنان خوابگاه از ارکان موفقیت برنامههای فرهنگی و دانشجویی و ارتقای کیفیت زندگی دانشجویی است.»
🔹همچنین امیر احسان جزینیزاده، مدیر دانشجویی، با قدردانی از مجموعه کارکنان خوابگاهها تأکید کرد:
«هدف ما ارتقای استانداردهای رفاهی و ایجاد فضایی توأم با آرامش و نشاط برای دانشجویان است و این مراسم، نمادی از قدردانی از زحمات همکاران خوابگاهی است.»
🔹در پایان، ضمن اهدای لوح سپاس و هدایا به کارکنان خوابگاهها، جوایز برندگان مسابقه آشپزی هفته خوابگاهها نیز تقدیم شد.
@bammefda
*امام محمد باقر (ع) فرمود :*
أكْثِرْ ذِكْرَ اَلْمَوْتِ، فَإِنَّهُ لَمْ يُكْثِرْ إِنْسَانٌ ذِكْرَ اَلْمَوْتِ إِلاَّ زَهِدَ فِي اَلدُّنْيَا زياد به ياد مرگ باش؛ زيرا هيچ انسانى مرگ را بسيار ياد نكرد، مگر آن كه به دنيا بىرغبت شد.
🥀*سالروز شهادت امام محمدباقر (علیه السلام) تسلیت باد.*
طراح: #فاطمه_میرزایی
#مفدا_بم
#عکس_نوشت
@bammefda
ادارات قرآن و عترت کلان منطقه ده (تهران بزرگ) برگزار میکنند:
*📸 کارگاه عکاسی*
🌀 ویژه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت 🌀
*مدرس: دکتر محمود ترابی اقدم*
📆 یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۵
🕒 ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰
و
📆 پنجشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۵
🕒 ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰
🛜 اسکایروم:
https://www.skyroom.online/ch/sca_sbmu/qurani
⚠️ قابل توجه شرکتکنندگان:
برای ورود به عنوان مهمان، نام و نام خانوادگی کامل + نام دانشگاه را وارد کنید
مثال: "امیرمحمد معصومی دانشگاه شاهد" به عنوان نام قرار گیرد
#شهید_بهشتی #ایران #شاهد #تهران #ارتش #بقیه_الله #علوم_توانبخشی
#خادمی_قرآن_افتخار_ماست
#تا_پای_جان_برای_ایران 🇮🇷
#اداره_قرآن_عترت
#کلان_منطقه_۱۰
#وزارت_بهداشت_درمان_آموزش_پزشکی
┈┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈•
✳️ شبکه فعالان قرآن و عترت علوم پزشکی کشور
💠قرآن|عترت|دانشگاه👇
┏━━━✨welcome to✨
🕋🔹@quran_behdasht
┗✨