17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 آیین تجلیل از فعالان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد
✅ مراسم پاسداشت روز ارتباطات و تجلیل از کارشناسان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم و واحدهای تابعه برگزار گردید.
🔹 در این مراسم، دکتر علی رادفر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، ضمن تبریک این روز، از تلاشهای شبانهروزی حوزه اطلاعرسانی در انعکاس خدمات سلامت قدردانی کرد و روابط عمومی را ویترین افتخارات دانشگاه دانست.
🔹 در ادامه، مهندس ایمان صادقی، مدیر روابط عمومی دانشگاه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این واحد، از حمایتهای ریاست دانشگاه در مسیر ارتقای جایگاه ارتباطات و رسانه قدردانی نمود.
🎁 در پایان این آیین، با اهدای لوح سپاس از مدیران و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه تجلیل به عمل آمد
@bammefda
**📖 صفحه بیست و ششم | سوره مبارکه بقره (آیات ۱۷۰_۱۷۶ )*
🌷 توصیه مهم رهبر شهیدمان : هر روز حتماً قرآن بخوانید حتّی روزی نیم صفحه، روزی یک صفحه بخوانید، امّا ترک نشود. در دنیای اسلام هیچ کس نباید پیدا بشود که یک روز بر او بگذرد و آیاتی از قرآن را تلاوت نکند.
📌 فراز منتخب:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُلُوا مِنْ طَيِّبَاتِ مَا رَزَقْنَاكُمْ وَاشْكُرُوا لِلَّهِ
📜 ترجمه:
ای اهل ایمان! از انواع میوه ها و خوردنی های پاکیزه ای که روزی شما کرده ایم، بخورید و خدا را سپاس گزارید.
رسانه خبری و اطلاع رسانی مفدا بم
📢 اطلاعیه تربیت بدنی:
با حمایت ریاست محترم و معاون محترم توسعه دانشگاه
استفاده از استخر سرپوشیده مرجان ( ارگ جدید) با تخفیف ۷۰ درصدی ویژه دانشگاهیان برنامه ریزی شد!
دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه میتواننداز امروز تا پایان خردادماه نیز بهصورت ۷۰درصد تخفیف از استخر مرجان استفاده نمایند.
📌 *شرایط:*
- تهیه بلیط از اداره تربیت بدنی دانشگاه
- رعایت ظرفیت محدود (۴۰ نفر در هر سانس)
⏰ ساعات استفاده:
👨🎓 خانم ها: شنبه، چهارشنبه، (۱۵الی ۱۹)
👩🎓 آقایان: یکشنبه،دوشنبه،سه شنبه، پنج شنبه و جمعه ها (۱۵الی ۲۰)
📍 مراجعه به اداره تربیت بدنی دانشگاه برای دریافت اطلاعات بیشتر.
اداره تربیت بدنی دانشگاه
📋 مراسم سوگواری و دعای توسل به مناسبت شهادت امام محمدباقر (ع) برگزار گردید.
🕊 کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی بم
🔹مراسم سوگواری و دعای توسل به مناسبت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) روز یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۵، ساعت ۱۹ در نمازخانه پردیس دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد.
🔹این مراسم با تلاوت قرآن آغاز و سپس دعای پرفیض توسل با حال و هوای معنوی قرائت گردید.
🔹در پایان از حاضرین با چای و کیک پذیرایی به عمل آمد. این برنامه به همت کانون قرآن و عترت و با همکاری اداره تعالی و فرهنگی دانشگاه برگزار شده است.
#شهادت
#امام_محمد_باقر
#کانون_قرآن_وعترت
#اداره_تعالی_و_فرهنگی
@bammefda
برگزاری وبینار آموزشی «هنر جرأتمندی» در دانشگاه علوم پزشکی بم
به اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی میرساند، واحد مشاوره مبتنی بر سبک زندگی معاونت دانشجویی و فرهنگی با هدف ارتقای سلامت روان و توانمندسازی مهارتهای ارتباطی، وبینار تخصصی برگزار میکند:
موضوع: مهارت جرأتمندی (قاطعیت در روابط)
مدرس: دکتر صحراناصری (مسئول واحد مشاوره دانشگاه)
زمان: سهشنبه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۵
ساعت: ۱۳:۰۰
لینک ورود: vc2.mubam.ac.ir/counseling
(حضور برای تمامی دانشجویان آزاد و رایگان است)
📞 واحد مشاوره دانشگاه در کنار شماست 🌱
📞 تلفن: [۴۴۳۴۵۴۲۰-۰۳۴]
📧 ایمیل: [Moshaverebam@gmail.com]
📍 تماس ضروری : [۰۹۰۰۹۴۴۰۸۱۰]
#واحد مشاوره و سبک زندگی اسلامی - ایرانی
#دانشگاه علوم پزشکی بم
https://t.me/counselingbam
@bammefda
📞 واحد مشاوره دانشگاه در کنار شماست 🌱
📞 تلفن: [۴۴۳۴۵۴۲۰-۰۳۴]
📧 ایمیل: [Moshaverebam@gmail.com]
📍 تماس ضروری : [۰۹۰۰۹۴۴۰۸۱۰]
#واحد مشاوره و سبک زندگی اسلامی - ایرانی
#دانشگاه علوم پزشکی بم
https://t.me/counselingbam
@bammefda
📞 واحد مشاوره دانشگاه در کنار شماست 🌱
📞 تلفن: [۴۴۳۴۵۴۲۰-۰۳۴]
📧 ایمیل: [Moshaverebam@gmail.com]
📍 تماس ضروری : [۰۹۰۰۹۴۴۰۸۱۰]
#واحد مشاوره و سبک زندگی اسلامی - ایرانی
#دانشگاه علوم پزشکی بم
https://t.me/counselingbam
@bammefda
🎊 مسابقه "در امتداد غدیر "🎊
با هدایای ویژه به قید قرعه برای 10 خانواده
✨ *یک سفر معنوی به شهر مقدس قم، میهمان مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)*
🎁 جوایز ویژه:
🏠 اقامت رایگان در میهمانسرا(۲ شب)
🖼 بازدید رایگان از "نمایشگاه اندیشه نجات"
📚 تخفیف ویژه خرید کتاب
(ارزش هر بسته جایزه: ۳.۵ میلیون تومان)
⏰ آخرین مهلت شرکت در مسابقه: ۱۴خرداد ۱۴۰۵
📢 اعلام نتایج: ۲۰ خرداد همزمان با روز مباهله
برای شرکت در مسابقه به این پست مراجعه فرمایید 👇
https://eitaa.com/mymq_ir/1455
💢 برگزاری آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان تکنولوژی اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بم
🔹 آزمون صلاحیت بالینی (OSCE) دانشجویان کارشناسی تکنولوژی اتاق عمل، ورودی ۱۴۰۱، با موفقیت برگزار شد.
🏥 این ارزیابی جامع در ۱۲ ایستگاه مجزا و با هدف سنجش دقیق مهارتهای عملی و توانمندیهای بالینی دانشجویان طراحی گردید. در این فرایند، اساتید مجرب گروه اتاق عمل بهعنوان ممتحن حضور یافته و بر حسن اجرای آزمون در هر ایستگاه نظارت داشتند.
🎓 همچنین، این دوره از آزمونها تحت نظارت مستقیم دکتر مریم عسکری، معاون محترم آموزشی دانشکده برگزار شد تا استانداردهای آموزشی و دقت در ارزیابیها در بالاترین سطح ممکن حفظ گردد.
✨ با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی دانشجویان عزیز در مسیر حرفهای و خدمت به نظام سلامت
@bammefda