هدایت شده از Kanoki .†
دتیز داریممم❗️
*اولین دتیز عمرمه و امیدوارم شرکت کنید توش *
اینجوریه که شما هر کدوم از اوسی ها و پرسونا هام رو میکشید
تو هر سبکی یا تو هر استایلی که باشه فرقی نداره
کانوکی
رین
لعو
خاکستری
جین
استار
رو میتونید بکشید ☹️
چون بچه گلیم زمان رو میذارم تا ۲۱ تیر ماه
جایزه نفر اول : /۲ تا ادیت /چیبی کردن ۲ تا از اوسیاش✨
جایزه نفر دوم : /۱ ادیت/و چیبی یکی از اوسیاش/✨
جایزه نفر سوم: / ۱ ادیت/✨
امیدوارم شرکت کنید ☹️
چنلم:https://eitaa.com/kamaki00
خودم: @kanoki00
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
خب بریم دتیز کانوکی ژون و درست کنیم ✨🎀
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
من دتیز دوست دارم اما حوصله ندارم
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
آقا یه نفر دیگه میشم ۷۰😨☺️
تازه بعد صد سال نزدیک ۷۰ تایی شدیم😨😨😨😨😨😂😂
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
تازه بعد صد سال نزدیک ۷۰ تایی شدیم😨😨😨😨😨😂😂
بزار الان اوکی میکنم