🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
ببین این کار زور گویی و من یه پیشنهاد بهتر میدم
کل پیام هایی که راجب هم گفتین رو پاک کنین و دیگه راجب این چیز نمیگین و از هم معذرت بخواین و قول بهم بدین مثلا ویتل قول بده تریس نکنه و بقیه قول بدن دیگه راجب این چیز حرف نزن و بی احترامی نکن
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
یا کپی کردن و ادامه دادن رو بس کنه
خب منم اینو میگم بیاین بهم قول بدین بابا
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
کل پیام هایی که راجب هم گفتین رو پاک کنین و دیگه راجب این چیز نمیگین و از هم معذرت بخواین و قول بهم
خب اگه با نتیجه موافقی برین همه جا بگین اگه نه دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنین
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
کل پیام هایی که راجب هم گفتین رو پاک کنین و دیگه راجب این چیز نمیگین و از هم معذرت بخواین و قول بهم
ما هیچ دلیلی نداریم ازش معذرت بخوایم خب
🏴🇮🇷د⃞یونه ⃞خونه⃞ ی خا⃞له بار⃞ان🌺
ما هیچ دلیلی نداریم ازش معذرت بخوایم خب
بابا خب اون وبتل اعتراض میکنه میدونی بعضی وقت ها نباید اینقدر غرور داست یه معذرت خواهی ساده است قرار نیست خودتون رو بکشین فقط یه معذرت و چند تا قول همین منم معذرت میخوام بابت اینکه طرف کسیرو نگرفتم و حرفی نزدم هم به ویتل هم به بقیه آرتیست ها